Is dit een vluggertje dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:31 schreef BliksemSchigt het volgende:
Nog een halfuurtje!
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:55 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Batistuta kijkt weer eens de samenvatting van Argentinie - Nederland van het WK98......en dat went nooit..
Dit vond ik de leukstequote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:55 schreef -Schorpioen- het volgende:
[afbeelding]
Batistuta kijkt weer eens de samenvatting van Argentinie - Nederland van het WK98......en dat went nooit..
Nummer 2quote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:59 schreef VoreG het volgende:
[afbeelding]
Batigoal ontroerd na zien grote voorbeeld Dylan Dog
Nummer 3quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:17 schreef Robar het volgende:
[afbeelding]
Oh nee, wordt Foppe de Haan mijn nieuwe trainer?
Sowieso al een beetje raar dat het niet de winnaar was die de nieuwe foto heeft geplaatst.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Wie doet de jurering? Schorpioen of Tong?
k danquote:Op zondag 17 juli 2005 01:24 schreef -Vaduz- het volgende:
Het is niet erg, Schorpioen heeft zich niet laten zien en het gaat wel mooi zo. Dat regelgedoe hebben we wel gehad dacht ik. Als we er maar geen potje van maken en de regeltjes die we hebben een beetje aanhouden is het goed.
Daarom doe ik hetquote:Op zondag 17 juli 2005 01:37 schreef -Vaduz- het volgende:
Leider van de reeks wil ik me niet noemen hoor, ik vermaak me hier wel altijd prima. Dankzij alle posters!
Waar zijn de uitslagmensen als je ze nodig hebt?quote:Op zondag 17 juli 2005 18:12 schreef -Vaduz- het volgende:
Zowel Tong als Schorpioen zijn nog niet gesignaleerd.
standaard opmerking/grapquote:Op maandag 18 juli 2005 15:51 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik verlaat de uitslag nog wat, een aantal vaste deelnemers heeft nog niet meegedaan. Rond zessen doe ik de uitslag.
Danku, danku!quote:Op maandag 18 juli 2005 18:03 schreef -Vaduz- het volgende:
Zapper, gefeliciteerd!
Ja hier moet wel wat van te maken zijn toch?quote:Op maandag 18 juli 2005 18:41 schreef -Vaduz- het volgende:
Niemand had nog gereageerd, dus waarom niet deze.
De winnaar lijkt me duidelijkquote:Op maandag 18 juli 2005 20:18 schreef rubbereend het volgende:
[afbeelding]
Teleurstelling Klinsmann is groot nadat hij wederom in de halve finale in eigen land verliest van een elftal met van Basten
Erg sterk.quote:Op maandag 18 juli 2005 23:00 schreef showmelove het volgende:
[afbeelding]
"Kijk, dat bedoel ik nou! Dat u precies een foto van mij maakt op het moment dat ik aan mijn neus zit!"
aldus Van Gaal wannabe Klinnsi.
Ja zal vast wel, maar ik vond deze wel leuk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 19:52 schreef Terreros85 het volgende:
zoiets foto is er ook al wel geweest...volgens mij toen met Koller
Ik bespeur een spoor van positieve discriminatie, Tongquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:00 schreef tong80 het volgende:
1- Bluezz
2- TheVulture
3- NumeroUno
En een eervolle vermelding voor Errero
Het is een aanmoedigingsprijsquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:02 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ik bespeur een spoor van positieve discriminatie, Tong
Jij krijgt de poedelprijsquote:
Doet de winnaar dat niet meer tegenwoordig?quote:Op donderdag 21 juli 2005 18:05 schreef tong80 het volgende:
Iemand van jullie met een nieuw plaatje ?
Dan mag de runner-upquote:Op donderdag 21 juli 2005 18:07 schreef tong80 het volgende:
Niet per definitie.
Soms is de winnaar erg lang niet on line.
Vulture is het erg dat we Bluezz immers de winnaar voorrang geven ?quote:
Nee hoor, heeft juist het voordeel dat ik weer creatief kan wezenquote:Op donderdag 21 juli 2005 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Vulture is het erg dat we Bluezz immers de winnaar voorrang geven ?
Tuurlijk wel kijk maarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |