Maakt geen moer uit. Hier heb ik gepost, die ander kan dus dicht.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:47 schreef Kreator het volgende:
Ik was eerder.
AB dusquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:48 schreef Anna-bella het volgende:
Dit boek zal érg handig zijn
Boetseer Boek
Er kunnen niet genoeg A-B topics zijn Kquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:47 schreef Kreator het volgende:
Ik was eerder.
handig bij boetseren is als je eerst foto's maakt van het object..quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:48 schreef Anna-bella het volgende:
Dit boek zal érg handig zijn
Boetseer Boek
Misschien trekt haar dat (whehe) over de(mijn) streep.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Er kunnen niet genoeg A-B topics zijn K![]()
En zo ja, doe maar op herhaling.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:48 schreef Kreator het volgende:
Heb je de jouwe al gepost?
Ik kan natuurlijk ook eerst een mal maken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:49 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
handig bij boetseren is als je eerst foto's maakt van het object..
Tietenquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:52 schreef BobRooney het volgende:
Waarom krijgt een newbie zoveel aandacht...
Alsof dat ooit anders is geweest.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:52 schreef BobRooney het volgende:
heb je iets tegen tieten ofzo. Homo. Niet dat ik iets tegen homo's heb.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:52 schreef BobRooney het volgende:
Je kan er ook gewoon niet zo moeilijk over doen en hier gewoon een foto van je tieten posten. (Y).quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:52 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook eerst een mal maken.
En dus de klei op mijn tieten ploppen en deze hard maken in de oven
Dat was mijn tekstquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:51 schreef Kreator het volgende:
. En dump je vriendje. maar dat terzijde.
Dat is een goed idee..quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:52 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk ook eerst een mal maken.
En dus de klei op mijn tieten ploppen en deze hard maken in de oven
Nee dat was de eerste die echt naar ons luisterdequote:Op donderdag 14 juli 2005 11:55 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Ow...wacht...ze proberen een Sara_Raats uit te halen...![]()
1. Niet, want hij heet geen Krea.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef Ripley het volgende:
1.MIjn vriendje is okay, ja?
![]()
2. Mijn tieten overigens ook
3. Zal ze direct posten als A-B het ook doet![]()
Totdat het Croupouque is ofzo.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als het een kloon met tieten is, wat boeit het dan.
newbie
Zo? Jij gaat de hele dag zitten te F5-en zodra we bij post 299 zijn kom jij weer eens binnenvallen met een laatste post.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef Gebakken_vissie het volgende:
eens kijken...Snakey, UIO, Yvonne.... ja potentieel plaatjes topic.
Ik kom zo nog ff terug om te kijken
Luisteren?..Ze werd onder druk gezetquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee dat was de eerste die echt naar ons luisterde
Zoals het hoort!!
Het is het resultaat dat telt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:59 schreef BobRooney het volgende:
[..]
Luisteren?..Ze werd onder druk gezet![]()
Ik heb er nog nachtmerries vanquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:59 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Het is het resultaat dat telt.
Heeft hij tieten dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:57 schreef Bupatih het volgende:
Totdat het Croupouque is ofzo.
Damm rightquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:59 schreef DamagedBrain het volgende:
[..]
Het is het resultaat dat telt.
Kom nou toch.quote:
Pling,quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Kom nou toch.![]()
De jongen drinkt sinas.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:01 schreef BobRooney het volgende:
Mantits...zal ik een plaatje zoeken voor je ter illustratie?
highlightsquote:
traditioneel zal ik wel te laat zijn voor nummer 300, waardoor ik dus wel de fipo krijg in het nieuwe deelquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:58 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zo? Jij gaat de hele dag zitten te F5-en zodra we bij post 299 zijn kom jij weer eens binnenvallen met een laatste post.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef Gebakken_vissie het volgende:
eens kijken...Snakey, UIO, Yvonne.... ja potentieel plaatjes topic.
M'n harde schijf is gecrashed, foto's weg. Sorryquote:
Er zijn weinig taken die wel goed gaan bij jou merk ik alquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:47 schreef Snakey het volgende:
M'n harde schijf is gecrashed, foto's weg. Sorry![]()
Ach hij ademt nog...quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Er zijn weinig taken die wel goed gaan bij jou merk ik al![]()
AB, post je tieten!!! NU!1111111!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:56 schreef Ripley het volgende:
MIjn vriendje is okay, ja?
![]()
Mijn tieten overigens ook
Zal ze direct posten als A-B het ook doet![]()
ah, MUUS. Doe jij eens het voorbeeld geven?quote:
Jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Er zijn weinig taken die wel goed gaan bij jou merk ik al![]()
Je begint R&P-errig over te komen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:00 schreef Kreator het volgende:
En Anna-Bella. Ik hou van je. Dan weet je dat.
Ze is mijn hoer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:12 schreef Bioslock het volgende:
Ze is mijn vriendinnetje.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:19 schreef MUUS het volgende:
Als ze geen foto van d'r tieten post, neem ik gewoon aan dat het vieze, verlepte, verkleurde, stinkende, ranzige tieten zijn.
Dus óf een foto posten óf ermee leven dat ik overal ga rondbazuinen wat voor een vieze memmen je hebt. Met van die enge tepels erop enzo.
MS, laat jouw tepels eens zien dan. Dan kan ik die met de mijne vergelijken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:19 schreef MUUS het volgende:
Als ze geen foto van d'r tieten post, neem ik gewoon aan dat het vieze, verlepte, verkleurde, stinkende, ranzige tieten zijn.
Dus óf een foto posten óf ermee leven dat ik overal ga rondbazuinen wat voor een vieze memmen je hebt. Met van die enge tepels erop enzo.
Waarom zou je het niet doen? De helft van Fok kent tieten slechts van plaatjes en in deze uitzondering kennen ze de persoon erachter dus dat betekent dat ze:quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:07 schreef Anna-bella het volgende:
Misschien durf ik ze dan wel te posten
nicequote:Op donderdag 14 juli 2005 23:07 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
MS, laat jouw tepels eens zien dan. Dan kan ik die met de mijne vergelijken.
Misschien durf ik ze dan wel te posten
3 tepels enzoquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:19 schreef MUUS het volgende:
Iedereen heeft tieten.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:14 schreef blackmage het volgende:
*blackmage wacht
ik zou mijn tieten posten maar die heb ik niet sorry.
Dat zal best.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:27 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Tijd voor een BH topic, vind je niet?
ik zou je doenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:19 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Iedereen heeft tieten.
Dus hup, posten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |