Jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:37 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Er zijn weinig taken die wel goed gaan bij jou merk ik al![]()
Je begint R&P-errig over te komen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:00 schreef Kreator het volgende:
En Anna-Bella. Ik hou van je. Dan weet je dat.
Ze is mijn hoer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:12 schreef Bioslock het volgende:
Ze is mijn vriendinnetje.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:19 schreef MUUS het volgende:
Als ze geen foto van d'r tieten post, neem ik gewoon aan dat het vieze, verlepte, verkleurde, stinkende, ranzige tieten zijn.
Dus óf een foto posten óf ermee leven dat ik overal ga rondbazuinen wat voor een vieze memmen je hebt. Met van die enge tepels erop enzo.
MS, laat jouw tepels eens zien dan. Dan kan ik die met de mijne vergelijken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:19 schreef MUUS het volgende:
Als ze geen foto van d'r tieten post, neem ik gewoon aan dat het vieze, verlepte, verkleurde, stinkende, ranzige tieten zijn.
Dus óf een foto posten óf ermee leven dat ik overal ga rondbazuinen wat voor een vieze memmen je hebt. Met van die enge tepels erop enzo.
Waarom zou je het niet doen? De helft van Fok kent tieten slechts van plaatjes en in deze uitzondering kennen ze de persoon erachter dus dat betekent dat ze:quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:07 schreef Anna-bella het volgende:
Misschien durf ik ze dan wel te posten
nicequote:Op donderdag 14 juli 2005 23:07 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
MS, laat jouw tepels eens zien dan. Dan kan ik die met de mijne vergelijken.
Misschien durf ik ze dan wel te posten
.
3 tepels enzoquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:19 schreef MUUS het volgende:
Iedereen heeft tieten.quote:Op maandag 25 juli 2005 17:14 schreef blackmage het volgende:
*blackmage wacht
ik zou mijn tieten posten maar die heb ik niet sorry.
Dat zal best.quote:Op maandag 25 juli 2005 20:27 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Tijd voor een BH topic, vind je niet?
ik zou je doenquote:Op maandag 25 juli 2005 20:19 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Iedereen heeft tieten.
Dus hup, posten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |