quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:40 schreef Elbert het volgende:
Kurt Nilsen?![]()
kan me niet voorstellen, maar hij lijkt er wel op!
da's snel!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:46 schreef Berkery het volgende:
Fun boy three
't Is maar net wat je zingen noemtquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:57 schreef Berkery het volgende:![]()
Tegenwoordig speelt hij gitaar, maar ik geloof dat ie ook wel nummers zingt
ga s een vraag stellen in FMTquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:09 schreef search64 het volgende:
Ik heb even geen inspiratie, dus de eerste die alle cd's van Faith No More in de goede volgorde noemt heeft er een punt bij.
Als je die liveplaat mee wilt tellen zijn het er 7.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:11 schreef ranja het volgende:
Introduce yourself
die met Epic
Live
die met Easy
King for a day
meer?
Grobbel +1quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:28 schreef Grobbel het volgende:
We Care A Lot
Introduce yourself
The Real Thing
Live At The Brixton Academy
Angel Dust
King For A Day, Fool For A Lifetime
Album of The Year
Met dank aan SB.
ik vond chuck mosley altijd al een slechte zanger met die neuzelig klinkende stem van hem.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:30 schreef search64 het volgende:
Op we care a lot staat de eerste versie ervan. Een hele langzame versie die nog slechter is gezongen dan de bekende versie die op Introduce yourself staat.
Welk nummer van welke band?quote:I am a patient boy
I wait, I wait, I wait, I wait
My time is like water down a drain
Everybody's moving,
Everybody's moving,
Everybody's moving, moving, moving, moving
Please don't leave me to remain
Das gewoon een feit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 22:31 schreef bartrid het volgende:
[..]
ik vond chuck mosley altijd al een slechte zanger met die neuzelig klinkende stem van hem.
Fugazi - Waiting roomquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:31 schreef Grobbel het volgende:
Deze zal waarschijnlijk erg eenvoudig zijn, maar ik heb ook niet bijster veel inspiratie vandaag.
[..]
Welk nummer van welke band?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |