In de basis niet vind ik, tegenwoordig natuurlijk welquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:04 schreef Neleos het volgende:
Een hond is trouwens meer een omnivoor.
Volgens mij bewijzen ze keer op keer te behoren tot de Metal-elitequote:Op donderdag 14 juli 2005 15:07 schreef ranja het volgende:
HaIs het nou een band die album na album hetzelfde klinkt of juist niet?
Op wikipedia staat ook dat de hond een carnivoor is, dus je hebt wel gelijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:07 schreef bigshadow het volgende:
[..]
In de basis niet vind ik, tegenwoordig natuurlijk wel
Madrugada - the deep end?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:03 schreef dolle_hond het volgende:
welk album wordt hier in t noors kort besproken?
Likte du bandets tre foregående utgivelser kommer du garantert til å sette stor pris på. Kommerst eller ikke -
leverer varene gang på gang, og beviser at de tilhører eliten av moderne metall.
= band
= album
Moderne metal toch? Deftones dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij bewijzen ze keer op keer te behoren tot de Metal-elite
De hond die mijn ouders hebben is ook echt een alleseter, ze konden thuis de groene container inleveren bij de gemeentequote:Op donderdag 14 juli 2005 15:11 schreef Neleos het volgende:
[..]
Op wikipedia staat ook dat de hond een carnivoor is, dus je hebt wel gelijk.
Maar de hond van mijn ouders is zeker een omnivoor, die eet alles.![]()
Ik ben geen Metal-kennerquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben geen Metal-kenner
hoewel ik wel eens een Metal-festival georganiseerd heb, lang geleden
Je hoeft geen metal-kenner te zijn om dat moderne uit de tekst te halen hoorquote:eliten av moderne metall.
Sigur Ros - () ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:03 schreef dolle_hond het volgende:
welk album wordt hier in t noors kort besproken?
Likte du bandets tre foregående utgivelser kommer du garantert til å sette stor pris på. Kommerst eller ikke -
leverer varene gang på gang, og beviser at de tilhører eliten av moderne metall.
= band
= album
Dan beroep ik me op een slecht functionerend korte-termijn-geheugenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:17 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft geen metal-kenner te zijn om dat moderne uit de tekst te halen hoor
neequote:Op donderdag 14 juli 2005 15:25 schreef BeRightBack het volgende:
Is het ook een Noorse band?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |