Mjummie, pannekoeken van moeders melk!
Dank Poemojn, voor het linkje.
Deze moeder heeft het echt superrrrrrrdruk ineens!!!
![]()
Ik heb een project aangenomen waardoor ik de komende weken bijna meer dan full-time bezig ben. Een hele bizarre gewaarwording, na al die maanden thuis. Ik vind het ook best moeilijk om Julius bij papa achter te laten en voel me steeds heel schuldig, al zegt hij me keer op keer dat dat niet nodig is. Aan de andere kant vind ik het ook heerlijk om weer bezig te zijn met mijn vak, alsof er een nieuwe wereld open gaat. Heel dubbel dus allemaal, en vooral heel heel druk! Ik was het niet meer gewend om ineens met deadlines te zitten enzo, maar het voelt wel goed. Ik ben behalve mama ook nog een renzell die heel veel van haar werk houdt. Maar pfffff, ik ben er wel een emok*tje door geworden hoor. vanmiddag toen papa en Julius mij op kwamen halen, moest ik gewoon huilen van schuld en van hoe blij ik was dat ik dat kleine mannetje weer zag zitten in die maxi cosi, met z'n grote vriendje Otto stevig in die kleine vuistjes geklemd.
![]()
Tja, de emotionele achtbaan is zeker nog niet tot stilstand gekomen na de overweldigende ervaring van de bevalling.
ik gooi hem er toch weer in dames!