abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29170048
Gelukkig, Tinkepink Gefeliciteerd met je nichtje!

Wel vervelend zeg: die hormoonproblemen . Zo ben je haast voortdurend ongesteld. Ik zou het even niet weten wat je ermee moest. Is een spiraaltje iets voor jou? (hoewel ik er nu een heb en mij dat niet bevalt)
pi_29170051
Tinkepink, eerst even een voor je nichtje. Wat een opluchting en gefeliciteerd!
Voor dat andere probleem heb ik eerlijk gezegd geen oplossing. Weet de huisarts niks?
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  woensdag 27 juli 2005 @ 14:21:45 #104
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_29170061
Tink!! Allereerst gefeliciteerd! Wat een opluchting zeg, een lief gezond nichtje.

En misschien een idee; ga eens naar je huisarts. Want dit klinkt niet normaal, lijkt me niet gezond.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_29170121
Gefeliciteerd met je nichtje Tinkepink!!
Ik wee helaas ook geen oplossing
pi_29171418
Tink, gefeliciteerd met je nichtje! Fijn dat alles dus toch goed is gegaan

Vervelend, die hormoonproblemen. Is er niet iets homeopatisch waarmee je de boel toch iets regelmatiger kunt maken? Iets van borageolie of teunisbloemolie ofzo?
She said you can paint your sky any colour
And you can paint your dark as dark as you need
And you can paint your light as light as you please
It's all up to you
pi_29171592
gefeliciteerd Tink met je nichtje
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:04:38 #108
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_29184059
De huisarts (of vrouwenarts, want daar ga je in Duitsland naar toe met dit soort problemen) raad me aan om aan de pil te gaan. In het verleden reageerde ik niet goed op de pil, maar misschien is het nu mijn hormoonhuishouding zo overhoop ligt wel een optie. Ik ben het in ieder geval aan het overwegen.

NOg bedankt voor de felicitaties trouwens!
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  † In Memoriam † woensdag 27 juli 2005 @ 22:16:31 #109
43556 miss_dynastie
pi_29184466
Gefeliciteerd Tink met je kleine nichtje!
Misschien is de nuvaring iets voor je? Ik kon zelf slecht tegen de overdosis hormonen in de pil, de nuvaring bevat er de helft; www.nuvaring.nl
  woensdag 27 juli 2005 @ 22:27:36 #110
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29184860
Tink gefeliciteerd met je nichtje Zal toch ook wel een stukje rust brengen volgens mij.
Miss_D noemde de Nuvaring al, misschien is de mirena ook iets om te overwegen?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  woensdag 27 juli 2005 @ 23:20:02 #111
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29186706
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Gefeliciteerd Tink met je kleine nichtje!
Misschien is de nuvaring iets voor je? Ik kon zelf slecht tegen de overdosis hormonen in de pil, de nuvaring bevat er de helft; www.nuvaring.nl
Ik heb met de pil nooit echt problemen gehad, en nu ik aan de nuvaring ben, heb ik juist last van de kwaaltjes waar veel vrouwen juist met de pil last mee hebben. De huisarts vond dat ook al raar...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 28 juli 2005 @ 05:59:02 #112
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_29192736
Ik voel me verschrikkelijk!!! Het is nu 6 uur in de ochtend en ik heb nog steeds niet geslapen!
AAAARGH! Ik word er GEK van!
En heel heel verdrietig ook. Ik ben zoooo moe. En Julius wordt zo wakker voor een voeding en ik moet werken vandaag. Godverdomme!!!
Poemojn; ik ga dus NU terugzoeken in dit topic hoe dat nou zat met die slaapmiddelen, want dit houd ik echt niet meer vol.
  donderdag 28 juli 2005 @ 07:02:44 #113
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_29192820
He, Rens, wat k*t!
Sterkte vandaag!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2005 @ 07:31:37 #114
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29192890
ik heb gisteren van mijn verjaardagsgeld hobbieverf gekocht bij pipoos
en ik ben gisteren lekker kneuterig kreatief zitten kliederen
ik mis mijn kleine man best wel hoor, maar ik moet zeggen dat ik ook met volle teugen geniet van mijn tijdelijke vrijheid
maar vooral 's ochtends is het erg stil. zo rond deze tijd ben ik gewend dat hij begint te stommelen boven
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2005 @ 07:34:17 #115
37843 lady-wrb
kortaf
pi_29192901
heb je daar al langer last van, renzell?
dan zou ik maar eens langs de ha gaan, al is het maar voor advies.
als je je toch zo beroerd voelt, meld je je toch een dagje ziek om bij te slapen?
  donderdag 28 juli 2005 @ 09:44:04 #116
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29193987
gefeliciteerd Tink met je nichtje gelukkig is het allemaal goed gegaan.

Renzell wat kut zeg ziek melden is geen verkeerd idee denk ik zo, en de ha met een bezoekje vereren ook niet gok ik

Lijkt me erg raar Lady-wrb ineens kindloos zijn. ik vind het al raar als wij naar de bioscoop gaan en ik zie maxim 2 uur niet laat staan 3 weken
  donderdag 28 juli 2005 @ 09:49:33 #117
103793 kozakken
Living the life
pi_29194070
Sterkte Renzell. Bah, wat ongelooflijk rot.
Zou evt. Rescue van Bach niet wat voor je zijn?
(alhoewel, huisarts is misschien betere optie dan zelf weer klooien)
sterkte en
pi_29194790
Renzell

Ik was gisteren kindloos en heb me echt rot verveeld. Ben blij dat beide kinderen weer thuis zijn!!!!
  donderdag 28 juli 2005 @ 11:29:06 #119
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_29196048
Renzell, aan cliché's heb je even niets maar het gaat echt over hoor, dus dan maar gewoon een dikke
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_29196258
Renzell: volgens mij zit je er echt even helemaal doorheen. Ik hoop dat je snel een goede oplossing vindt!
It's all up to you
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2005 @ 11:40:52 #121
43556 miss_dynastie
pi_29196365
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 23:20 schreef texelonia het volgende:

[..]

Ik heb met de pil nooit echt problemen gehad, en nu ik aan de nuvaring ben, heb ik juist last van de kwaaltjes waar veel vrouwen juist met de pil last mee hebben. De huisarts vond dat ook al raar...
Dat is inderdaad vrij ongebruikelijk... en jammer, want het is een hele makkelijke methode
pi_29196483
Nou inderdaad, de Nuvaring vond ik ook ideaal hoor
It's all up to you
  † In Memoriam † donderdag 28 juli 2005 @ 11:48:19 #123
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_29196562
quote:
Op woensdag 27 juli 2005 15:07 schreef TearSong het volgende:
Vervelend, die hormoonproblemen. Is er niet iets homeopatisch waarmee je de boel toch iets regelmatiger kunt maken? Iets van borageolie of teunisbloemolie ofzo?
die zijn er zeker. Monnikspeper heeft mij in ieder geval geholpen om weer een regelmatige cyclus te krijgen nadat ik 3 maanden niet meer ongesteld was. Er zitten nog meer producten in die lijn die helpen om je cyclus weer op de rit te zetten:

http://www.vitotaal.nl/da(...)_de_vrouw/index.html
We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:30:50 #124
103793 kozakken
Living the life
pi_29197785
Dank Slaapmeisje, ik heb je link ook maar even bewaard. (hier niet zulke rampen, maar wel redelijk chaotischer dan eerst)
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:37:11 #125
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_29197999
bij mij heeft teunisbloemolie geholpen voor een 'normalere' cyclus

Renzell wat waardeloos zeg..
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  donderdag 28 juli 2005 @ 12:44:39 #126
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_29198235
Bedankt voor de tips! Ik weet niet of de nuvaring voo rmij een optie is. Hier in ´Duitsland is anticonceptie geheel voor eigen rekening en volgens mij is de nuvaring hier veel duurder dan de pil. Maar ik zal het eens bespreken met de vrouwenarts.
Toevallig ben ik vandaag begonnen met teunisbloemolie. Werkt dat niet, dan probeer ik het eens met een van de producten van Slaapmeisje (ik denk Monnikspeper, ook leuk voor mijn man )
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  donderdag 28 juli 2005 @ 13:58:16 #127
34891 melonovy
La Kutschie
pi_29200663
Renzell, wat vreselijk zeg, heeft de slapeloosheid een oorzaak die je bekend is? Lig je te piekeren, heb je stress, of pijn ofzo?

Heel veel sterkte ermee, oververmoeidheid zuigt!
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_29203824
Renzell hopelijk komt er snel meer duidelijkheid waarom je zo slecht slaapt en komt er een oplossing voor

Tink ik hoop dat jou hormonale schommelingen straks eidenlijk voorbij zijn en dat de cyclussen het weer normaal doen
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
  donderdag 28 juli 2005 @ 18:23:40 #129
105888 renzell
pi_29208493
Lieve reacties, dank! Doet me wel goed. Ziek melden gaat voorlopig echt echt echt niet. Ik ben bezig met een toneelstuk dat volgende week vrijdag in premiere gaat en daar gaat al mijn tijd inzitten. Daar is met geen mogelijheid onderuit te komen.
De huisarts blijft bij zijn standpunt Poemojn. Ik krijg geen slaapmiddel en zal het op eigen 'kracht' moeten doen. Heb eerlijk gezegd de fut en tijd nu niet om helemaal tot op de bodem uit te zoeken hoe het precies zit met die temazepam. Hij stikt er maar in!
En het stomme is dat ik nergens specifiek over lig te piekeren. Juul slaapt goed, ik heb verder geen stress.... pfffff, het is gewoon een selffullfilling prophecie (een woord wat ik waarschijnlijk totaal verkeerd schrijf, maar dat terzijde). IK BEN MOE
hopelijk zo moe dat ik vannacht comme un rose slaap
  donderdag 28 juli 2005 @ 20:57:33 #130
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29213163
Renzell; Joint. Voor veel mensen het ideale slaapmiddel.'
Slapeloosheid is erg vervelend, er de hele dag aan denken werkt ook niet echt mee. Maar het sluipt er ongemerkt wel in natuurlijk. Beetje suf misschien maar als een geprobeerd jezelf van onder tot boven in slaap te denken. Bij mij werkt het niet maar bij een vriendin van mij wel, die denkt altijd d'r tenen in slaap, d'r voeten, d'r enkels en de rest en slaapt al bij d'r middel. Hoe het kan weet ik niet maar werkt bij haar.
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:08:19 #131
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_29213532
Truukje ken ik ook van haptonomie je vaart in je gedachten in een bootje je lichaam door
pi_29213577
Misschien werkt het wel net als bij babietjes Renzell: die zijn op een gegeven moment ook zoooo moe dat ze niet meer kunnen slapen. Misschien overdag wat slaapmomentjes inbouwen? (indien mogelijk).
  donderdag 28 juli 2005 @ 21:46:14 #133
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29214801
Is een joint ook niet erg ongezond voor de bortsvoeding? (of geeft renzell geen bv meer?)
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:26:39 #134
105888 renzell
pi_29216015
Haha, nee, joint zal ik maar niet proberen, denk dat Julius daar niet gelukkiger van wordt. Was vroeger trouwens wel HET middel hiero, maar borstvoedende moeder met dikke joint...
Ja Snoop, dat lijkt het inderdaad een beetje te zijn. Jammergenoeg heb ik de komende weken ff geen tijd voor slaapmomenten overdag. Ach weet je, het werkt elkaar natuurlijk gewoon in de hand. Hoe meer ik ga stressen, hoe moeilijker het wordt. Zo simpel is het. Was het alleen ook maar zo simpel om het op te lossen... Maarrrrr, vanavond met frisse moed het nestje in. Ik blijf expres nog even op, al ben ik kapot nu. Even die laatste voeding afwachten en dan pas slapen. Het gebeurt namelijk heel vaak dat ik voor de laatste voeding net even in slaap dommel en dan vervolgens daarna dus wakker lig.
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:30:52 #135
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29216145
Oh ja borstvoeding hier is het namelijk ook het enige dat werkt. Of veel te veel drinken maar ja da's nog erger natuurlijk. Hoop dat je lekker slaapt vanavond!
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:33:57 #136
105888 renzell
pi_29216242
Hihi, ja; blowen en zuipen, hoe dan ook, het werkt wel beter dan nog maar weer een kopje goede nachtrustthee! Nog een paar maandjes en dan knal ik laveloos m'n nest in!
pi_29216335
hier werkt een warm bad en een beker anijsmelk goed als ik niet in slaap kan komen
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:46:21 #138
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_29216637
Gefeliciteerd met je nichtje Tink! Wat vervelend dat het hormonaal allemaal niet zo lekker gaat. Sinds mijn zwangerschap is mijn cyclus juist regelmatiger dan ie ooit geweest is. Vreemd dat het bij iedereen altijd weer zo verschilt (of was dat nou met een d op het einde?)

Oe, slaapproblemen.... ik ben er over heen gegroeid, maar ook hier werkte het ontspantrucje redelijk. Blowen en zuipen werkte wel altijd beter Hopelijk vind je straks na de premiere wat meer tijd om overdag meer te relaxen. Wie weet gaat het dan 's nachts ook beter. Sterkte (trusten lijkt me nu niet helemaal op zijn plaats )

nog even offtopic. Mijn neefje is overgeplaatst naar een ziekenhuis dichter bij huis. Er zijn geen uitzaaiingen gevonden, dus dat is goed nieuws. Hij krijgt een hele zware chemokuur en hopelijk weet dat de kanker in te dammen. Ze hebben zijn hoofdje kaal geschoren en meneer is apetrots want hij is nu tenminste een echt gabbertje
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  donderdag 28 juli 2005 @ 22:53:23 #139
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_29216853
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:46 schreef m@x het volgende:
nog even offtopic. Mijn neefje is overgeplaatst naar een ziekenhuis dichter bij huis. Er zijn geen uitzaaiingen gevonden, dus dat is goed nieuws. Hij krijgt een hele zware chemokuur en hopelijk weet dat de kanker in te dammen. Ze hebben zijn hoofdje kaal geschoren en meneer is apetrots want hij is nu tenminste een echt gabbertje
pi_29216906
ben blij te lezen dat er geen uitzaaingen zijn wel vervelend van de zware chemokuur maar hopelijk werkt het wel en is hij straks kankerloos.
hihi hoe die kleintjes het opvat zijn gabbertjes look sterkte voor de fam en voor jullie
pi_29224601
quote:
Op donderdag 28 juli 2005 22:46 schreef m@x het volgende:
Nou, daar ben ik bliij om zeg: geen uitzaaiingen Nu maar hopen dat ie niet teveel last heeft van de chemokuur, het kleine gabbertje
  vrijdag 29 juli 2005 @ 09:53:00 #142
105888 renzell
pi_29225817
Nou, de nacht begon hoopvol. Heb van twaalf tot half vier geslapen. Daarna werd echter, geheel tegen de gewoonte in, het kleine ding ineens wakker. en dat gebeurt dus echt NOOIT!!!
Vervolgens is het niet meer echt gelukt, helaas. Maar goed, vanavond gaan we voor de zeven uur!
  vrijdag 29 juli 2005 @ 13:35:52 #143
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29233109
Moe, moe, moeder... Renzell, ik hoop voor je dat je nu snel een nachtje echt goed slaapt!
Ik heb een razenddrukke week achter de rug en al mijn spieren zijn nu erg aanwezig. Voor mijn werk heb ik een vakantieweek voor kinderen begeleid en gister was de laatste dag/ avond. Manman wat heb ik mijn monster gemist! Ik heb geprobeerd elke dag even een uurtje tussendoor naar huis te gaan voor een knuffel maar dat maakte het alleen maar erger.
Ik vond het leuk om te merken dat mijn verantwoordelijkheidsgevoel naar de kinderen groter was ten opzichte van voorgaande jaren. (Dit was de derde keer, 1e keer als moeder).
Vanochtend mocht ik uitslapen en nu is het tijd voor leuke dingen!! Straks gaan vriendje, Luuke en ik wandelen aan de IJssel en daarna lekker hapje eten. Heerlijk...!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  vrijdag 29 juli 2005 @ 19:50:54 #144
105888 renzell
pi_29244660
Heftig en leuk zeg, zo'n vakantieweek begeleiden! En bizar hoeveel je je heerlijke monstertje kan missen he?! Ik heb hetzelfde nu. Hele hele drukke week en 's avonds inhaalslag knuffelen. Moet papa ook de hele tijd bellen hoe het ging met voederen, badje of wat dan ook.
Geniet lekker van je uit-etentje met vriendje en Luuke.
  zondag 31 juli 2005 @ 01:45:08 #145
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_29284036
Deze moeder is hier 2 daagjes niet meer geweest en moet dus nog enorm veel lezen.

Mijn moeder en (stief)vader zijn gisteren getrouwd, was enorm leuk en gezellig.

Remco en ik zijn vandaag een jaar getrouwd en we hebben lekker thuis filmpje gekeken, in eerste instantie zouden we uit eten gaan maar we waren beide nog brak van gisteren..

Ik ga nu morgen even alles lezen.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  maandag 8 augustus 2005 @ 00:26:50 #146
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_29495350
Heeft iemand trouwens nog wel eens contact met Smirre? Ik ben namelijk onwijs benieuwd hoe het met Cas en Liz is en ze is al een hele poos niet meer gesignaleerd hiero! Had al in haar profiel gespiekt om eventueel te mailen, maar daar staat geen mailadres in
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_29495693
gefeliciteerd nog snakelady.

ik ben van de week voor 't eerst weer ongesteld geworden na de bevalling van anna. qua bloeding niet eens zo heel heftig maar qua hormonen/humeur...! bovendien meteen ook last van haaruitval. had ik de vorige keer gekoppeld aan het stoppen met de BV, maar het lijkt nu dus wel meer met het hervatten van m'n cyclus te maken te hebben. en Anna heeft ineens 2 tanden, de baby-fase is ineens afgelopen lijkt het wel. ben moe, maar ook tevreden over hoe 't dit afgelopen half jaar gegaan is.
pi_29556562
Hier gaat het even niet zo lekker
Ik was een tijdje geleden dus naar de huisarts gegaan, die constateerde dat ik een lichte/beginnende hernia had. Na een week thuis zitten 'mocht' ik van de Arbo alweer aan het werk voor 50% en nu na weer een aantal weken werken zijn de klachten niet verminderd maar ook niet verergerd, maar mag ik wéér iets meer gaan werken. M'n werk is alleen weer iets te optimistisch vind ik en die geeft me vaak gewoon net teveel werk, of nieuwe wijken die ik niet ken wat ook weer meer tijd kost.
Van de Arbo moet ik fysiotherapie, maar volgens m'n huisarts is dat niet nodig. Maar mn contactpersoon bij de arbo is zelf geen arts en kan geen verwijsbrief schrijven, maar ze wil de huisarts ook niet bellen. Ik heb steeds het gevoel van het kastje naar de muur gestuurd te worden, en dat niemand naar mij luistert.
Heb er ect de balen van zo langzamerhand. Het liefst zou ik gewoon helemaal stoppen met werken, maar helaas hebben we elke cent die ik verdien hard nodig. Ben wel voor een andere baan aan het kijken, maar zonder relevante werkervaring en diploma's schiet ook dat niet echt op.

Sorry voor het hele verhaal, maar moest het even kwijt...
©Dumbo
  donderdag 11 augustus 2005 @ 12:05:52 #149
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29557157
Snap goed dat je baalt Tex Hoop dat je arboarts wat daadkrachtiger wordt en je huisarts benaderd. Succes en neem niet teveel hooi op je vork...
pi_29557361
Tex
pi_29560340
Het rottigste is ook dat ik er zo prikkelbaar door word en gewoon heel weinig kan hebben, ook van Noah. Maar hij is maar een baby en kan er ook niks aan doen en snapt er niks van natuurlijk. En dan voel ik me daar ook weer rot over!
Hoop maar dat er gauw een oplossing komt...
©Dumbo
  donderdag 11 augustus 2005 @ 15:06:25 #152
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29560473
He Tex wat vervelend.
Is het niet wat om nu de rust te nemen en te gaan kijken of je niet wat kunt gaan bijleren? Niet om vervelend te doen ofzo hoor maar het lijkt me toch fijner voor je als je wel een diploma hebt enzo.
  donderdag 11 augustus 2005 @ 17:20:54 #153
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_29562430
Tex wat vervelend zo, hoop dat het snel wat beter allemaal word rondom en met je.

met deze moeder gaat het wel goed op zich, behalve dat er natuurlijk weer iets is met het nieuwe huis het zal eens niet zo zijn he gisteren was de eindcontrole van dat huis, en daarna zouden wij de sleutel krijgen. ahuh het huis is afgekeurd nieuwe eindcontrole volgende week pas met de opzichter die ook de controle heeft opgenomen. (die was er nu niet ivm vakantie).
hoop dingen mis in dat huis, eigenlijk moet alles gerenoveerd worden, maar tis maar afwachten wat de woningbouw gaat doen en wat er gaat gebeuren. maar wij hebben dus alles weer uit kunnen stellen. we zouden 29 augustus over gaan! hebben we nu maar 12 sept van gemaakt, we weten t anders ook niet.

om moe van te worden gewoon. qua huizen zit t ons geloof ik niet helemaal mee
  donderdag 11 augustus 2005 @ 20:17:00 #154
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29565537
Gatsamme martineke, het zit jullie echt niet mee met die huizen. Nou, hopelijk lukt het de 12e dan toch echt. Las dat jullie voor een 2e gaan. Hoera!! Ik word daar best een beetje jaloers van hoor, ik voel het ook wel kriebelen. Maar we willen eerst het een en ander geregeld hebben voor we aan een broer of zus gaan beginnen.
Het gaat vast helemaal goed komen bij jullie!!!
pi_29567820
Luchtbel, ik zou graag weer een of andere cursus of studie of iets dergelijks gaan doen, maar ook dat kost geld... Ook een reden voor een andere baan trouwens, waar ik meer uren kan werken en dus ook meer verdien. Zat ook te denken aan een baan met een interne opleiding ofzow, maar ja goed zoeken dus

Martineke wat balen zeg van jullie huis!! Hopelijk komt het gauw weer goed!
©Dumbo
pi_29571582
Martineke wat een gedoe weer, kan me voorstellen dat het zat bent!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:50:19 #157
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_29572444
tex, wat vervelend, succes ermee.

Martineke, echt balen.

Ik heb vandaag een miena laten zetten, het zetten viel me mee maar daarna toch wel wat tegen, maar na 2 pijnstillers en wat rusten gaat het goed, heb nu nergens meer last van.
Heb wel elke keer een raar gevoel omdat er toch iets vreemds in mijn lichaam zit, hopenlijk gaat dat over.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 00:54:30 #158
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_29572516
Renzeel, hoe gaat het met de slapenloosheid?

Bij mij werkt melatomatine erg goed maar dat kan je helaas niet in combinatie met bortsvoeding gebruiken.

http://www.lekkerinmijnvel.nl/faq_melatomatine.htm
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 01:09:31 #159
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29572799
quote:
Op donderdag 11 augustus 2005 21:54 schreef texelonia het volgende:
Luchtbel, ik zou graag weer een of andere cursus of studie of iets dergelijks gaan doen, maar ook dat kost geld... Ook een reden voor een andere baan trouwens, waar ik meer uren kan werken en dus ook meer verdien. Zat ook te denken aan een baan met een interne opleiding ofzow, maar ja goed zoeken dus
Ja ik weet natuurlijk niet waar je interesses liggen maar er zijn echt wel dingen die je werken en leren tegelijk bent. Meestal moet je een test doen wanneer je ouder bent dan 21 en geen diploma's hebt. Misschien kijken naar wat het op de lange termijn op kan leveren? [moedertje]Altijd handig je zelf ontwikkelen, stel dat jullie ooit uit elkaar gaan enzovoorts.[/moedertje] Je hebt toch ook nog recht op stufi als je nooit gestudeerd hebt!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 09:06:50 #160
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29576571
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef Luchtbel het volgende:

Ja ik weet natuurlijk niet waar je interesses liggen maar er zijn echt wel dingen die je werken en leren tegelijk bent. Meestal moet je een test doen wanneer je ouder bent dan 21 en geen diploma's hebt. Misschien kijken naar wat het op de lange termijn op kan leveren? [moedertje]Altijd handig je zelf ontwikkelen, stel dat jullie ooit uit elkaar gaan enzovoorts.[/moedertje] Je hebt toch ook nog recht op stufi als je nooit gestudeerd hebt!
Over werken en leren tegelijk had ik tijdje terug iets gezocht, en daar was het steeds zo dat je die opleiding alleen kon doen als je al een geschikte werkplek had. Ik heb al 1 jaar HBO gedaan (ook dmv zo'n toelatingsexamen) dus ik zou nog 3 jaar stufi over hebben. Maar dan moet ik wel voltijd studeren, want met deeltijd krijg je weer geen stufi. Dus dan moet ik weer kijken hoe dat te combineren valt. Bovendien ben ik voor komend schooljaar dan toch al te laat denk ik, aangezien ik zo'n toets moet doen. Ik zat zelf te denken aan zo'n thuis studie via het NTI of LOI oid.

Ik ben nu eerst weer net begonnen met m'n rijbewijs halen, en daarna wil ik studie een kans geven. Misschien kan ik zelfs wel regelen dat m'n moeder het betaalt...

Bedankt voor het meedenken trouwens!
©Dumbo
  † In Memoriam † vrijdag 12 augustus 2005 @ 10:19:02 #161
43556 miss_dynastie
pi_29577736
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2005 09:06 schreef texelonia het volgende:
Maar dan moet ik wel voltijd studeren, want met deeltijd krijg je weer geen stufi. Dus dan moet ik weer kijken hoe dat te combineren valt.
En gewoon eens wat roosters opvragen bij een studie? Vragen wat er te regelen valt? Sommige studies zijn heel flexibel.
quote:
Bovendien ben ik voor komend schooljaar dan toch al te laat denk ik, aangezien ik zo'n toets moet doen.
Mwoa, als je opschiet kun je waarschijnlijk nog net instromen, dus als je echt nu wilt, zou ik eens bellen Bovendien kun je vast in februari wel beginnen, maar dan zou ik wel nu alvast gaan vragen.
quote:
Ik zat zelf te denken aan zo'n thuis studie via het NTI of LOI oid.
Ik denk persoonlijk dat dat zwaarder is dan een studie volgen op 'school'. Dan is het duidelijk, je bent van huis, je moet nu leren. Thuis komt er al gauw iets of iemand tussen

O ja, voor ik het vergeet: be ter schap !
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 11:01:18 #162
105888 renzell
pi_29578394
Wat lief dat je het vraagt Snake.
Het gaat gelukkig iets beter. Ik slaap nog steeds chronisch te weinig, maar het vooruitzicht van een lekkere lange vakentie doet wonderen denk ik. Ik maak me in ieder geval niet meer zo heel druk en dat scheelt. De vicueuze cirkel waar ik in zat is doorbroken. En ik heb ook tegen mezelf gezegd dat als het weer zo erg wordt als een paar weken terug, ik ga stoppen met de borstvoeding zodat ik eventueel we een goed slaapmiddel kan gebruiken.

Tex; wat lastig zeg. Inderdaad is het volgens mij fiijn om op de lange termijn wel met iets bezig te zijn waar je voldoening uit kunt halen. Natuurlijk is geld belangrijk (zeker als je er niet te veel van hebt), maar dat jij een baan hebt waar je je lekker bij voelt is ook heel wat waard. Maar eerst dat rijbewijs is ook geen slecht idee! Ik moet die ook nog steeds halen en de planning was eigenlijk om dat deze zomer te doen, maar ik merk dat mijn prioriteiten toch echt bij een vakantie liggen en niet bij dat rijbewijs. Dus ach... weer een jaartje wachten waarschijnlijk.
Succes!
  vrijdag 12 augustus 2005 @ 15:39:09 #163
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_29582352
vakantie zal je wel goed doen denk ik idd. lekker relaxen.
hopenlijk gaat het nu alleen maar vooruit.
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:08:01 #164
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29667287
Men neme; gekrompen gordijnen, avondeten wat finaal mislukt en een tandenkrijgend dochtertje. Moeders is het even beu. Bleegh.... Ik ben echt geen huishoudelijk natuurtalent, dat blijkt maar weer 's. Mopperdemopper, zeur, zeur. Denk dat ik toe ben aan een warm bad en een boek en een groot bed .
  maandag 15 augustus 2005 @ 20:15:42 #165
45621 Suzanna
Mama van...
pi_29667538
Voortaan maar weer pizza's bestellen dus, Lishe...

Succes met uitrusten...

Renzell: fijn dat het weer wat rustiger is geworden. Wel even een opmerking... het afbouwen van borstvoeding is ook al iets vermoeiends op zich (als je het snel wilt doen) en als je het rustig aan doet kan het juist erg lang duren en dat wil je op zo'n moment ook niet. Just a thought...
Sterkte met je vermoeidheid.

Tex: ik wil ook graag nog eens een studie o.i.d. doen, maar denk daar nog niet teveel over na. Eerst een tweede kindje bij ons natuurlijk en als die weer een stuk ouder is zien we wel weer...
Succes met het zoeken van wat bij je past. LOI KAN wel bij je passen denk ik, maar dan moet je veel discpline hebben lijkt mij. Ik weet niet of het voor mij wat zou zijn.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 14:53:11 #166
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29689745
Whaaaaa, ik word gek!! Het was nog niet lastig genoeg allemaal, dus er komt nog een schepje bovenop

Ik werk nu dus ongeveer 50% en de Arbo heeft gezegd dat ik de overige 50% vervangend zittend werk zou kunnen doen. Ik moest ook nog een 'plan van aanpak' ofzo maken met mn werkgever, samen afspraken maken van hoe nu verder enzo. Nou, zij maken de afspraken en ik moet ze dus nakomen Eén van de managers heeft gezegd dat ik vanaf morgen in de binnendienst kan moet werken, dan moet ik er om half 11 zijn. Klein probleempje: op woensdag en donderdag gaat Noah altijd naar de kinderopvang, maar hij kan daar pas om 13:00 uur terecht, en na 13:00 uur hebben zij geen binnen-werk meer. Maar dat is dus mijn probleem werd er gezegd en dat moet ik maar zien op te lossen.
Ik had dit de vorige keer dus ook al tegen de Arbo gezegd toen ze dit voorstelden, maar daar moest ik het maar met mn werkgever over hebben.

Ben het een beetje zat om van het kastje naar de muur gestuurd te worden, en dat er niemand naar mij luistert. Sta zelfs op het punt om gewoon weer 100% te gaan werken, want het is niet alsof m'n klachten minder worden, en ik krijg er alleen maar meer gezeik mee!

Een andere baan vinden is nog lastiger dan ik dacht, want ik blijk 3 maanden opzeg termijn te hebben (ik dacht 1 maand)!!! Nou probeer maar eens een baantje te vinden waar je geen opleiding of relevante werkervaring voor nodig hebt, en waarbij ze het niet erg vinden dat je pas over 3 maanden kunt beginnen.
©Dumbo
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:01:06 #167
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29689972
Jeez zeg, Tex. Het zit je echt niet mee. Is het wel (tijdelijk) op te lossen met opvang voor Noa?
Echt heel stom van je werkgever.
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:07:31 #168
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29690158
Ik weet niet, ik ga m'n moeder vragen of die eventueel kan oppassen, maar die past al 1 dag in de week op en om nou wekenlang 3 dagen in de week op te passen... (ze komt ook nog vanuit Amsterdam naar Utrecht daarvoor)

Morgen sowieso nog een gesprek met werkgever en ik ga vragen of ik niet op dinsdag, vrijdag en zaterdag dan langer binnen kan werken, en op woensdag en donderdag dan alleen (50%) post hoef te bezorgen. Als dat niet kan weet ik het eigenlijk niet zo goed....
Hele dagen kinderopvang, als ze daar al per direct plek voor hebben, kunnen we gewoon niet betalen.

Verder blijf ik zoeken naar een baantje dat ik bijvoorbeeld naast dit werk kan doen, om die 3 maanden opzeg termijn te overbruggen (of zorge als ik een baantje heb dat ik (per direct) ontslagen word )
©Dumbo
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:08:18 #169
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29690176
Hoe is het met jou eigenlijk, Lishe? Hebben het warme bad en een boek nog geholpen?
©Dumbo
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:12:12 #170
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29690287
Nee, een volle week opvang is inderdaad niet te betalen. Wij hebben het zo geregeld dat mijn vriend een dag per week thuiswerkt. (Uiteindelijk werk ik maar 20 van de 24 uur, dus die dag zijn we nu samen thuis). Ik werk ook avonden, gaat dat niet? Nouja, je zult vast alle mogelijkheden wel bekeken hebben. Het is echt balen voor je, bah Ik hoor het zo vaak, werkgevers die ineens moeilijk doen nadat moeders weer aan het werk gaat.
En verder is het weer beter. Mijn boek is nog niet uit, maar ik kan er weer tegen..
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:20:04 #171
9247 texelonia
ploetermoeder
pi_29690498
Fijn dat het bij jou weer beter gaat

Ik werk nu 14,5 uur verdeeld over 5 dagen, dus dat is ook maar heel weinig. En ik werk van di t/m za, dus de maandag ben ik vrij en zaterdag is m'n vriend er. Woensdag en donderdag gaat ie dus halve dagen naar de creche, en gelukkig krijgen we best veel vergoed van de belasting vanwege weinig inkomen En dinsdag en vrijdag komen m'n moeder en zus oppassen. Ging dus precies zo.

En ik snap op zich best dat als de Arbo zegt dat ik binnen kan werken, zij daar graag gebruik van maken natuurlijk. Maar het is alleen al de manier waarop het gebeurt. Niet samen dingen bespreken en afspraken maken, nee zij bepalen hoe en wat en ik moet zelf maar uitzoeken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen. Maar ja managers he
©Dumbo
  dinsdag 16 augustus 2005 @ 15:29:01 #172
35189 Troel
scherp en bot
pi_29690781
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 15:20 schreef texelonia het volgende:
En ik snap op zich best dat als de Arbo zegt dat ik binnen kan werken, zij daar graag gebruik van maken natuurlijk. Maar het is alleen al de manier waarop het gebeurt. Niet samen dingen bespreken en afspraken maken, nee zij bepalen hoe en wat en ik moet zelf maar uitzoeken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen. Maar ja managers he
Tja, zo gaat het in het echte leven. Niet leuk, maar weinig aan te doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_29701173
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2005 14:53 schreef texelonia het volgende:
Een andere baan vinden is nog lastiger dan ik dacht, want ik blijk 3 maanden opzeg termijn te hebben (ik dacht 1 maand)!!!
Ha texelonia, ik vind deze discussie niet helemaal in dit topic passen, dus ik geef even een reactie in het speeltuinbankje ok?
pi_29755492
Ik weet niet zo goed waar het te posten, hier leek me het beste.
Ik heb sinds gisteren bloedverlies, oud bloed en vandaag heel veel. Het lijkt ook echt nu rood (dus het is nu ook vers bloed zal ik maar zeggen wat eruit komt). Tja ik zou ongesteld kunnen zijn, maar voel me totaal niet ongesteld. Ik heb absoluut geen enkel kwaaltje wat je normaal krijgt als je ongesteld wordt.

Zijn er meerdere die dit hebben gehad een paar maanden na de geboorte van je kind. Ik vind het erg vreemd namelijk
pi_29758376
Nee, nooit gehad. Dit lijkt me wel iets om even de huisarts over te bellen, die kan je evt ook doorverwijzen voor een echo als hem dat handig lijkt (voor de zekerheid).
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2005 @ 19:57:40 #176
81992 Githa
pi_29760797
Lewis, ik ken het ook niet net wat poemojn zegt, even de huisarts raadplegen.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 20:04:22 #177
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_29761014
lewis, ik ken het ook niet, idd misschien even de huisarts bellen.

Ik zit hier even gruwelijk te balen, we wilden heel graag ons huis kopen, laten taxeren en nu komen we 20.000 euro tekort.

Helemaal klote is dat onze buren hun huis in Januari hebben gekocht voor een vraagprijs die wij dus wel hadden kunnen betalen.
Dus hadden we het huis in Januari willen kopen dan hadden we het nu gehad, klote klote klote zooi.
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2005 @ 20:09:33 #178
81992 Githa
pi_29761195
Maar snake moet je het huis dan ook kopen voor het bedrag waarop het getaxeerd is is daar niks in te regelen.

enne is het jullie in Januari niet aangeboden dan ? ... ik neem aan dat het gaat om kopen van de woningbouw.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 20:18:02 #179
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_29761478
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:09 schreef Githa het volgende:
Maar snake moet je het huis dan ook kopen voor het bedrag waarop het getaxeerd is is daar niks in te regelen.

enne is het jullie in Januari niet aangeboden dan ? ... ik neem aan dat het gaat om kopen van de woningbouw.
We gaan proberen te onderhandelen maar van wat ik heb gehoord is dat eigenlijk verloren moeite.
ze hebben het huis te koop aangeboden toen we er 2 jaar inzaten (pas dan kon je het kopen) en toen konden we het niet betalen.
Dus verders eigenlijk niet meer mee bezig geweest (nu wonen we er 4.5 jaar)en nu vertelde onze buren dus dat ze het huis gekocht hadden. (paar weken terug vertelden ze dat pas)
Toen raakte we nieuwsgierig en zijn dus gaan kijken wat we konden lenen en hebben een taxateur gevraagd (via de woningstichting)

Maar we bellen morgen toch even op om te kijken, zou toch erg zijn dat het niet kan om 20.000 euro.
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2005 @ 20:24:34 #180
81992 Githa
pi_29761701
jah precies, ik zou het toch proberen hoor snake.
  donderdag 18 augustus 2005 @ 22:47:51 #181
105888 renzell
pi_29766607
Tjee, wat een kloteberichten allemaal dames.

Tex; echt heel heel stom van je werkgever! Ik heb zelf ivm met mijn enorm onregelmatige werk als theatermaker een baantje gezocht voor erbij in een grote boekhandel. Op zich wel leuk al verdient het niet goed. Kun je zoiets niet proberen? In een grote zaak wordt er vaak op oproepbasis gewerkt en dat zou natuurlijk heel goed uitkomen met Noah. Ik weet helemaal niet of je zoiets leuk vindt hoor, maar ik vind het werk wel oke. Het is niet heel intelligent ofzo, maar afwisselend genoeg en fysiek niet heel zwaar. Succes in ieder geval!

Snakie; wat klote inderdaad zeg! Jullie ook succes.

En Lewis:
Ik heb ook wel zo her en der wat bloed verloren, maar ging er toch een beetje vanuit dat het een eerste soort van ongesteldheid was. Ook hier geen verdere tekenen die daarop wezen. Maar als je het niet vertrouwt gewoon even langs je huisarts hoor.
  † In Memoriam † donderdag 18 augustus 2005 @ 22:52:31 #182
43556 miss_dynastie
pi_29766774
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:18 schreef snakelady het volgende:
Maar we bellen morgen toch even op om te kijken, zou toch erg zijn dat het niet kan om 20.000 euro.
Volgens mij zijn ze daar best streng in. Niemand die borg voor jullie zou kunnen staan voor dat bedrag?
pi_29768836
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 20:18 schreef snakelady het volgende:

[..]

We gaan proberen te onderhandelen maar van wat ik heb gehoord is dat eigenlijk verloren moeite.
ze hebben het huis te koop aangeboden toen we er 2 jaar inzaten (pas dan kon je het kopen) en toen konden we het niet betalen.
Dus verders eigenlijk niet meer mee bezig geweest (nu wonen we er 4.5 jaar)en nu vertelde onze buren dus dat ze het huis gekocht hadden. (paar weken terug vertelden ze dat pas)
Toen raakte we nieuwsgierig en zijn dus gaan kijken wat we konden lenen en hebben een taxateur gevraagd (via de woningstichting)

Oeh das idd balen als het moet stranden op die 20.000 euro. Ben je al bij de verschillende banken langsgeweest? Zitten vaak veel verschil tussen. Maar we gaan stiekum wel heel erg offtopic hier, misschien even vragen in WGR, daar hebben ze er meer verstand van gok ik zo
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 09:18:02 #184
105888 renzell
pi_29773867
Deze moeder slaapt nog steeds k*t!
Grrrrr, boos word ik er van. Ik ben er inmiddels aan gewend geraakt, maar leuk is anders. Vriendje slaapt daarentegen als een os en dat irriteert me echt mateloos. Niet helemaal eerlijk, dat weet ik, maar als hij dan in dat net te kleine bed van ons zich nog lekker even voor de tiende keer omdraait om verder te snurken en in zijn draai het hele dekbed weer eens meetrekt, wil ik hem het liefst een hengt verkopen: zo, ik wakker, jij ook wakker! Maar goed, in plaats daarvan ga ik de plee maar poetsen ofzo.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:37:07 #185
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_29776937
quote:
Op donderdag 18 augustus 2005 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Volgens mij zijn ze daar best streng in. Niemand die borg voor jullie zou kunnen staan voor dat bedrag?
We zitten al een beteje te praten met onze ouders of er niet iets mogenlijk is.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 11:40:06 #186
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_29777028
renzell, klote joh, dit is toch ook geen doen voor je.

Loena, we hebben onze verzekerings/hypotheek adviseur er na laten kijken en die is zo op de goedkoopste gekomen.
pi_29778735
Snake ik ga duimen voor jullie!!!

Renzell nog steeds niet slapen, das erg kl*te!

Ik zit met een knoop in mijn maag. Ik moet zo de arts bellen over wat te doen met die cyste. Ben bang dat ik de helft vergeet te vragen of te zeggen. Maar ook bang dat hij een antwoord geeft waar ik niet op zit te wachten. Het enige wat ik wil is dat ding eruit hebben, maar ja of ik dat ook zo durf te zeggen...
pi_29779290
Renzell wat irritant zeg nog steeds niet goed kunnen slapen verrot voel je je dan, ik mag niet klagen maar doordat we logéés over de vloer hadden en het soms een uurtje of 3/4 werd smorgens en dan die zelfde morgen gewekt worden tegen 7 uur dat gaat 1 dag goed en daarna ben je verrot.
en het idd erg irritant als je dan je vriendje zo lekker ziet slapen, en jij niet
Meid ik hoop echt van harte dat je straks weer lekker slaapt
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:14:20 #189
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29779877
quote:
Op vrijdag 19 augustus 2005 09:18 schreef renzell het volgende:
Deze moeder slaapt nog steeds k*t!
Grrrrr, boos word ik er van. Ik ben er inmiddels aan gewend geraakt, maar leuk is anders. Vriendje slaapt daarentegen als een os en dat irriteert me echt mateloos. Niet helemaal eerlijk, dat weet ik, maar als hij dan in dat net te kleine bed van ons zich nog lekker even voor de tiende keer omdraait om verder te snurken en in zijn draai het hele dekbed weer eens meetrekt, wil ik hem het liefst een hengt verkopen: zo, ik wakker, jij ook wakker! Maar goed, in plaats daarvan ga ik de plee maar poetsen ofzo.
Bijna vakantie Renzell, hou vol. Soms veranderen dat soort dingen als je uit je patroon/ situatie bent.

Geheel offtopic maar ik begrijp hoe je je voelt, zeker als iemand naast je wel lekker ligt te slapen. Helaas gaat m'n behandeling bij slaapcentrum ook niet door aangezien ze bij de intake vonden dat ik te weinig te veel te veel natuurlijk psychische problemen heb. Maar ja na ruim euh vijftien jaar slaapproblemen ga je jezelf wel afvragen wat nou oorzaak is en wat het gevolg....

Edit: euh ja daar hebben we het al

[ Bericht 6% gewijzigd door Luchtbel op 19-08-2005 14:14:51 ]
pi_29780481
wat een vreemde reden tot afwijzing luchtbel.
renzell, sterkte ermee. hopelijk gaat 't op vakantie beter.
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 13:44:19 #191
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29780850
Bix heb in speeltuinbankje nog even gereageerd
pi_29781781
Luchtbel bedoel je teveel psychische problemen?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 14:14:01 #193
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_29781846
Euh ja
pi_29781905
Ja ik snaptte t al niet met t stukje uit t speeltuinbankje

Maar even goed k*t dat t niet doorgaat
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 19 augustus 2005 @ 22:10:48 #195
105888 renzell
pi_29795175
Dank je Luchtbel en anderen!
Ik probeer ook goede moed te houden en weet dat verandering van spijzen inderdaad vaak doet eten en in mijn geval hopelijk doet slapen. Kom maar op met die vakantie.

En Luchtbel; wat klote dat die behandeling op het slaapcentrum niet doorgaat. Ik ken je geschiedenis op dit gebied niet, maar weet inmiddels uit ervaring hoe frustrerend slapeloze nachten kunnen zijn. En ook dat de frustratie vaak juist de motor is voor de vicueuze cirkel waar je in belandt. Dus als er IETS is dat je moet doen, dan is dat vooral; je NIET frustreren. Het schijnt hier trouwens in de familie te zitten. Mijn vader slaapt al decennia lang maar 4 uur per nacht en wordt nu onderzocht bij een slaapcentrum...
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 22:05:35 #196
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_29823875
Tex, ik las ergens (weet niet meer waar) dat je heet gesprek op je werk gehad hebt. Fijn dat je er voor nu even uit bent. en een eventueel baantje bij de videotheek, leuk! Ik had dat als weekendbaantje toen ik nog op school zat en heb het altijd met veel plezier gedaan.
Moeders hier heeft een leuk weekend gehad tot nu toe; gisterenavond lekker op stap geweest. Was weer eens leuk. En vandaag de hele dag repetitie gehad voor een voorstelling waarin ik ga spelen. Heerlijk. En papa as lekker thuis met dochterlief. Ben helemaal uitgeput nu, kan zo lekker op bed. Nog meer fijns te melden, iemand?
pi_29826157
Renzell inderdaad heel herkenbaar, ik niet slapen dan jij ook niet slapen Of datie de hele nacht heeft liggen snurken en 's ochtends klagen dat hij geen oog heeft dicht gedaan

LB wat ontzettend klote joh dat ze je niet willen behandelen bij het slaapcentrum. Ze zouden zelf eens een paar jaartjes maar zo weinig moeten slapen, kijken of ze zelf zo labiel blijven daarbij. Had je al eens melatonine geprobeerd ? Bij veel mensen met slapeloosheid wordt dat niet goed aangemaakt door het lichaam en helpt het dus heel goed om het te slikken. Is dus geen slaapmiddel maar een vervanging van je eigen hormoon. Ik gebruik het ook, voordat ik het slikte sliep ik ook maar 3-4 uurtjes per nacht en was ik chronisch oververmoeid. Nu val ik gewoon lekker in slaap, wordt gewoon wakker als er iets met Myrthe is, en ben 's ochtends ook niet duf ofzo. Het is in de normale dosering alleen via de dokter verkrijgbaar, in heel lage dosering zit het ook in van die Valdispert nachtrust tabletten enzo. Als je wilt mag je er van mij wel een paar hebben, bij mij werkte het meteen de eerste nacht al heel goed dus dan weet je gauw genoeg of het bij jou ook werkt. En je hoeft dus echt niet bang te zijn dat je niet wakker wordt van Jolie of dat je duf er van wordt.
pi_30395646
HELP!!! Ik had het weer vandaag, loop ik nietsvermoedend door de winkel... tot ik wat uit mijn ooghoek voorbij zie komen....het is een kinderwagen...ik weet het al...het bakkie is te klein voor een grote baby....ik kan het niet weerstaan....moet kijken....moet...

PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPTTTTTTTTTTONKTONKPPPPPPPRRRRRRRR ze zijn er weer, klapperende eierstokken. En ik dacht toch echt dat ik nu genezen was. Heb zelfs (met heel veel buikpijn) twee weken geleden heel veel kleertjes weggegooid. Gaat dit nou nooit over?
Het is niet jouw taak mij aardig te vinden, dat is mijn taak.
Hyves!
  donderdag 8 september 2005 @ 19:35:11 #199
105888 renzell
pi_30396041
Loena....
Maar de vraag is: wat doe je ermee...?
pi_30396287
Je kinderen stimuleren al jong kinderen te krijgen?
  donderdag 8 september 2005 @ 19:48:29 #201
105888 renzell
pi_30396403
En als je zelfs daar niet op kunt wachten, dan dus lekker doorbaren tot je oudste zelf een kindje krijgt...
  donderdag 8 september 2005 @ 19:52:12 #202
30488 coolbabe
My little pwny
pi_30396520
Och ja..die klapperende eierstokken...
Ik ben druk bezig Coolhunk te overtuigen dat we een derde moeten maar hij wil nog niet luisteren
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')