Ik heb met de pil nooit echt problemen gehad, en nu ik aan de nuvaring ben, heb ik juist last van de kwaaltjes waar veel vrouwen juist met de pil last mee hebben. De huisarts vond dat ook al raar...quote:Op woensdag 27 juli 2005 22:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Gefeliciteerd Tink met je kleine nichtje!
Misschien is de nuvaring iets voor je? Ik kon zelf slecht tegen de overdosis hormonen in de pil, de nuvaring bevat er de helft; www.nuvaring.nl
Dat is inderdaad vrij ongebruikelijk... en jammer, want het is een hele makkelijke methodequote:Op woensdag 27 juli 2005 23:20 schreef texelonia het volgende:
[..]
Ik heb met de pil nooit echt problemen gehad, en nu ik aan de nuvaring ben, heb ik juist last van de kwaaltjes waar veel vrouwen juist met de pil last mee hebben. De huisarts vond dat ook al raar...
quote:Op woensdag 27 juli 2005 15:07 schreef TearSong het volgende:
Vervelend, die hormoonproblemen. Is er niet iets homeopatisch waarmee je de boel toch iets regelmatiger kunt maken? Iets van borageolie of teunisbloemolie ofzo?
quote:Op donderdag 28 juli 2005 22:46 schreef m@x het volgende:
nog even offtopic. Mijn neefje is overgeplaatst naar een ziekenhuis dichter bij huis. Er zijn geen uitzaaiingen gevonden, dus dat is goed nieuws. Hij krijgt een hele zware chemokuur en hopelijk weet dat de kanker in te dammen. Ze hebben zijn hoofdje kaal geschoren en meneer is apetrots want hij is nu tenminste een echt gabbertje![]()
Nou, daar ben ik bliij om zeg: geen uitzaaiingenquote:Op donderdag 28 juli 2005 22:46 schreef m@x het volgende:
nog even offtopic. Mijn neefje is overgeplaatst naar een ziekenhuis dichter bij huis. Er zijn geen uitzaaiingen gevonden, dus dat is goed nieuws. Hij krijgt een hele zware chemokuur en hopelijk weet dat de kanker in te dammen. Ze hebben zijn hoofdje kaal geschoren en meneer is apetrots want hij is nu tenminste een echt gabbertje![]()
Ja ik weet natuurlijk niet waar je interesses liggen maar er zijn echt wel dingen die je werken en leren tegelijk bent. Meestal moet je een test doen wanneer je ouder bent dan 21 en geen diploma's hebt. Misschien kijken naar wat het op de lange termijn op kan leveren? [moedertje]Altijd handig je zelf ontwikkelen, stel dat jullie ooit uit elkaar gaan enzovoorts.[/moedertje] Je hebt toch ook nog recht op stufi als je nooit gestudeerd hebt!quote:Op donderdag 11 augustus 2005 21:54 schreef texelonia het volgende:
Luchtbel, ik zou graag weer een of andere cursus of studie of iets dergelijks gaan doen, maar ook dat kost geld... Ook een reden voor een andere baan trouwens, waar ik meer uren kan werken en dus ook meer verdien. Zat ook te denken aan een baan met een interne opleiding ofzow, maar ja goed zoeken dus
Over werken en leren tegelijk had ik tijdje terug iets gezocht, en daar was het steeds zo dat je die opleiding alleen kon doen als je al een geschikte werkplek had. Ik heb al 1 jaar HBO gedaan (ook dmv zo'n toelatingsexamen) dus ik zou nog 3 jaar stufi over hebben. Maar dan moet ik wel voltijd studeren, want met deeltijd krijg je weer geen stufi. Dus dan moet ik weer kijken hoe dat te combineren valt. Bovendien ben ik voor komend schooljaar dan toch al te laat denk ik, aangezien ik zo'n toets moet doen. Ik zat zelf te denken aan zo'n thuis studie via het NTI of LOI oid.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 01:09 schreef Luchtbel het volgende:
Ja ik weet natuurlijk niet waar je interesses liggen maar er zijn echt wel dingen die je werken en leren tegelijk bent. Meestal moet je een test doen wanneer je ouder bent dan 21 en geen diploma's hebt. Misschien kijken naar wat het op de lange termijn op kan leveren? [moedertje]Altijd handig je zelf ontwikkelen, stel dat jullie ooit uit elkaar gaan enzovoorts.[/moedertje] Je hebt toch ook nog recht op stufi als je nooit gestudeerd hebt!
En gewoon eens wat roosters opvragen bij een studie? Vragen wat er te regelen valt? Sommige studies zijn heel flexibel.quote:Op vrijdag 12 augustus 2005 09:06 schreef texelonia het volgende:
Maar dan moet ik wel voltijd studeren, want met deeltijd krijg je weer geen stufi. Dus dan moet ik weer kijken hoe dat te combineren valt.
Mwoa, als je opschiet kun je waarschijnlijk nog net instromen, dus als je echt nu wilt, zou ik eens bellenquote:Bovendien ben ik voor komend schooljaar dan toch al te laat denk ik, aangezien ik zo'n toets moet doen.
Ik denk persoonlijk dat dat zwaarder is dan een studie volgen op 'school'. Dan is het duidelijk, je bent van huis, je moet nu leren. Thuis komt er al gauw iets of iemand tussenquote:Ik zat zelf te denken aan zo'n thuis studie via het NTI of LOI oid.
Tja, zo gaat het in het echte leven. Niet leuk, maar weinig aan te doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 15:20 schreef texelonia het volgende:
En ik snap op zich best dat als de Arbo zegt dat ik binnen kan werken, zij daar graag gebruik van maken natuurlijk. Maar het is alleen al de manier waarop het gebeurt. Niet samen dingen bespreken en afspraken maken, nee zij bepalen hoe en wat en ik moet zelf maar uitzoeken hoe ik dat voor elkaar ga krijgen. Maar ja managers he![]()
Ha texelonia, ik vind deze discussie niet helemaal in dit topic passen, dus ik geef even een reactie in het speeltuinbankje ok?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 14:53 schreef texelonia het volgende:
Een andere baan vinden is nog lastiger dan ik dacht, want ik blijk 3 maanden opzeg termijn te hebben (ik dacht 1 maand)!!!
We gaan proberen te onderhandelen maar van wat ik heb gehoord is dat eigenlijk verloren moeite.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:09 schreef Githa het volgende:
Maar snake moet je het huis dan ook kopen voor het bedrag waarop het getaxeerd isis daar niks in te regelen.
enne is het jullie in Januari niet aangeboden dan ? ... ik neem aan dat het gaat om kopen van de woningbouw.
Volgens mij zijn ze daar best streng in. Niemand die borg voor jullie zou kunnen staan voor dat bedrag?quote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:18 schreef snakelady het volgende:
Maar we bellen morgen toch even op om te kijken, zou toch erg zijn dat het niet kan om 20.000 euro.
Oeh das idd balen als het moet stranden op die 20.000 euro. Ben je al bij de verschillende banken langsgeweest? Zitten vaak veel verschil tussen. Maar we gaan stiekum wel heel erg offtopic hier, misschien even vragen in WGR, daar hebben ze er meer verstand van gok ik zoquote:Op donderdag 18 augustus 2005 20:18 schreef snakelady het volgende:
[..]
We gaan proberen te onderhandelen maar van wat ik heb gehoord is dat eigenlijk verloren moeite.
ze hebben het huis te koop aangeboden toen we er 2 jaar inzaten (pas dan kon je het kopen) en toen konden we het niet betalen.
Dus verders eigenlijk niet meer mee bezig geweest (nu wonen we er 4.5 jaar)en nu vertelde onze buren dus dat ze het huis gekocht hadden. (paar weken terug vertelden ze dat pas)
Toen raakte we nieuwsgierig en zijn dus gaan kijken wat we konden lenen en hebben een taxateur gevraagd (via de woningstichting)
Maar we bellen morgen toch even op om te kijken, zou toch erg zijn dat het niet kan om 20.000 euro.
We zitten al een beteje te praten met onze ouders of er niet iets mogenlijk is.quote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:52 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Volgens mij zijn ze daar best streng in. Niemand die borg voor jullie zou kunnen staan voor dat bedrag?
Bijna vakantie Renzell, hou vol. Soms veranderen dat soort dingen als je uit je patroon/ situatie bent.quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 09:18 schreef renzell het volgende:
Deze moeder slaapt nog steeds k*t!![]()
Grrrrr, boos word ik er van. Ik ben er inmiddels aan gewend geraakt, maar leuk is anders. Vriendje slaapt daarentegen als een os en dat irriteert me echt mateloos. Niet helemaal eerlijk, dat weet ik, maar als hij dan in dat net te kleine bed van ons zich nog lekker even voor de tiende keer omdraait om verder te snurken en in zijn draai het hele dekbed weer eens meetrekt, wil ik hem het liefst een hengt verkopen: zo, ik wakker, jij ook wakker!Maar goed, in plaats daarvan ga ik de plee maar poetsen ofzo.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |