Hier gaat het even niet zo lekker
![]()
Ik was een tijdje geleden dus naar de huisarts gegaan, die constateerde dat ik een lichte/beginnende hernia had. Na een week thuis zitten 'mocht' ik van de Arbo alweer aan het werk voor 50% en nu na weer een aantal weken werken zijn de klachten niet verminderd maar ook niet verergerd, maar mag ik wéér iets meer gaan werken. M'n werk is alleen weer iets te optimistisch vind ik en die geeft me vaak gewoon net teveel werk, of nieuwe wijken die ik niet ken wat ook weer meer tijd kost.
Van de Arbo moet ik fysiotherapie, maar volgens m'n huisarts is dat niet nodig. Maar mn contactpersoon bij de arbo is zelf geen arts en kan geen verwijsbrief schrijven, maar ze wil de huisarts ook niet bellen. Ik heb steeds het gevoel van het kastje naar de muur gestuurd te worden, en dat niemand naar mij luistert.
Heb er ect de balen van zo langzamerhand. Het liefst zou ik gewoon helemaal stoppen met werken, maar helaas hebben we elke cent die ik verdien hard nodig. Ben wel voor een andere baan aan het kijken, maar zonder relevante werkervaring en diploma's schiet ook dat niet echt op.
Sorry voor het hele verhaal, maar moest het even kwijt...
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©DumboWhile we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.