--> R&Pquote:Op donderdag 14 juli 2005 08:36 schreef NiteSpeed het volgende:
Vrouwen met gezond verstand
Pfffffffffhahahahha! Hoe kan iemand in godsnaam geloven dat er vrouwen bestaan met een gezond verstand? Ze kletsen alleen maar over de nieuwste koopjes, ze vinden bier vies en mannen zijn alleen aantrekkelijk als ze status/macht/geld hebben.
Als er al een vrouw met gezond bestaat, dan is het een travestiet, of een heel mannelijke lesbi.
Als er een god zou zijn....zou dit zeker een vrouw zijn!quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:28 schreef Nr.G het volgende:
God
Alsof er een soort vader Abraham in een witte jurk op een stoel in de wolken zit voortdurend met zijn vingertje naar beneden te wijzen? Iedereen weet toch dat een stoel in de wolken gelijk naar beneden valt.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:36 schreef NiteSpeed het volgende:
Vrouwen met gezond verstand
Pfffffffffhahahahha! Hoe kan iemand in godsnaam geloven dat er vrouwen bestaan met een gezond verstand? Ze kletsen alleen maar over de nieuwste koopjes, ze vinden bier vies en mannen zijn alleen aantrekkelijk als ze status/macht/geld hebben.
Als er al een vrouw met gezond bestaat, dan is het een travestiet, of een heel mannelijke lesbi.
Ik geloof er ook niet in. Wel in spoelwormen trouwens, want die nam ik net nog in mijn ontlasting waar.quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:23 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Bacterien
Ook weer dingskes die je niet met het blote oog kunt waarnemen () en die je zogenaamd ziek kunnen maken. Schijnen overal voor te komen en daarom is het belangrijk om vooral met voedselbereiding de boel schoon te houden.
Het zal wel. Ik geloof niet in bacterien.
Hoogstens onder de palingrook inderdaad.quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:37 schreef FlyingFox het volgende:
Kleine correctie: Urk ligt niet onder de rook van welke stad dan ook, dat is waarschijnlijk ook de rede van de totale ontsporing.
He niemand is perfect ja!quote:
Dat verklaart wel gelijk waarom topics soms of topic raken. Dr worden gewoon at random posts verzonnen door je eigen CPUquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:41 schreef Dead-Doll het volgende:
"Internet"
Het is natuurlijk pure waanzin dat er een dergelijk netwerk zou bestaan waarmee miljarden mensen wereldwijd met elkaar zouden kunnen communiceren. Ik bedoel, hoe bestaat het nou, dat je berichten door een kabel naar mensen aan de andere kant van de wereld zou kunnen sturen. Je computer simuleert gewoon dat je in verbinding staat tot andere PC's. Eigenlijk heb je dus helemaal geen vrienden..
Is niet grappig, niet alles is grappig. Serieuze dingen bestaan ook hoor. Ron Brandsteder heeft best serieuze shit aan zijn kop. Of denkt hij ziek te zijn? Schijnt dat hij ernstig ziek is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:21 schreef Echo99 het volgende:
[..]
Ik snap em niet. Maar hij lijkt me wel grappig...![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:25 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
De josti band
Alsof er echt een groep mongolen is die apart een muziek instrument machtig zijn en ook nog samen muziek kunnen maken. Mensen zouden ook nog geld betalen om zoiets bij te wonen.
Kom op zeg, dit is echt te bespottelijk voor woorden, zulk soort mensen zitten in een inrichting en niet zonder reden.
daar heb je een puntquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:48 schreef Echo99 het volgende:
Geld
Waarom is een briefje van 500 euro genoeg om een 2 paar schoenen van te kopen. Terwijl je voor een A4tje nog geen eens een 2e hands slipper krijgt. Je krijgt er toch veel meer papier voor terug.![]()
Stemmen op een aap wilt nog niet zeggen dat je een aap bent. Wellicht weet je niet dat het een aap is en zie je hem als mens.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:31 schreef Aargh het volgende:
Amerika
Schijnbaar ontdekt in 1492. Dat kan helemaal niet want toen bestond ik nog niet, en de wereld dus ook niet. Dit land zou een begrotingstekort van honderden miljarden hebben en een aap als president. Dat kan natuurlijk niet, want het land zou ook nog democratisch zijn (bestaat ook niet). Dat wil dus zeggen dat van de 300 miljoen fictieve inwoners of zo, minstens de helft op een aap zou hebben gestemd... Volstrekt ongeloofwaardig.
Op de Fok!Google search, zoek jij naar het woord aap, en dan ga je overal waar het woord "aap" is gevallen prediken over The one aap that rules them all?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:41 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Stemmen op een aap wilt nog niet zeggen dat je een aap bent. Wellicht weet je niet dat het een aap is en zie je hem als mens.
Apen zijn trouwens leuke dieren. Wat is er mis met apen? Ik vind Bush best humor hebbenAlleen al dat apengezicht. Alleen is het onverstandig om veel macht aan een aap te geven. Een aap moet bananen eten en aan een boom slingeren.
En geef een aap nooit een fiets want hij valt gegarandeerd op zijn gezicht.
[afbeelding]
Apen![]()
Dat klopt niet. Zie "hypochonder" hierboven!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:01 schreef FlyingFox het volgende:
Borderline.
In de geneeskunde hebben we voor elke ziekte, aandoening of syndroom wel een naam. Voor zo'n diagnose gaat men eerst naar de huisarts. Echter, wanneer een ''patiënt'' wekelijks met onduidelijke pijntjes en klachtjes naar de huisarts gaan, spreekt men van een borderline. Een borderline is eigenlijk de verzamelnaam voor aanstelleritus en aandachtstekort. Over het algemeen zijn mensen met een borderline de mensen die totaal geen doel hebben in het leven, of niet weten wat ze met hun leven aanmoeten. Vaak genieten zij een uitkering, kijkend naar 'hart van Nederland', denkende dat ze met een 'borderline' te kampen hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |