abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28759200
Mijn broertje was uit, en ik was gevraagd om een beetje op een dronken vriendin van hem te letten.

begint er op een gegeven moment iemand om haar heen te hangen. Ik vraag of hij ff wil optyfen omdat ze een vriend heeft.

Nou even is hij weg, komt hij weer. Gooit een glas bier over mij heen. Nou ik heb iemand nog nooit zo hard voor zn bek geslagen met een bierglas. Wel 10x vol met de voorkant. (dat rondje) bloeden en doen. Optyfen.

Toen werd ik er gewoon uitgegooit omdat ik agressief zou zijn. De fucking flikker. Ik zou bier over hem heen gegooit hebbe, terwijlk ik totaal doorweekt was, en hij een kapotte kop had. raar he.

fucking nerd uitsmijter. smijt jezelf bij het rottende lijk van je leukemie moeder. kankerlijer
pi_28759217
aaah wat lievv , stoer doen om haar te krijgen. Woutey hoopt gewoon om zijn swiffer in dat meisie te plumme
pi_28759219
Whehe, loser!
pi_28759232
hou je bek, ik was uit voor mezelf. maar ik werd gevraagd door wat vrienden van mn broertje om wat op haar te letten. en dat heb ik gedaan.
pi_28759244
whaha jij bent hun slaafje!, je moet je broertje z'n vriende ook zeker pijpen he....
pi_28759260
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 03:48 schreef Woutey het volgende:
hou je bek, ik was uit voor mezelf. maar ik werd gevraagd door wat vrienden van mn broertje om wat op haar te letten. en dat heb ik gedaan.
Loser, loser, loser!

pi_28759303
jah is goed jonge
ik heb iig 2 aanbiddenende wijven om me heen terwijl ik bijna een vriendin heb.
jij moet nog hopen de rest van je leven
muahhahaa
pi_28759317
nee ik heb je moeder al, wist je dat niet ben je vader jongen. K vertel het nu maar gelijk : je bent onstaan door een ongelukje achter in de steeg van het restaurant.........
K begrijp het ook wel hoor ZOON dat je 3 opblaaspoppe onder je bed heb liggen, we kunnen niet allemaal zo sexy zijn als je paps
pi_28759318
Mên Woutey, het is me een raadsel hoe je het toch telkens weer voor elkaar krijgt om jezelf zó voor lul te zetten .

Ik bedoel, we kennen inmiddels allemaal je foto's samen met je moeder op vakantie...
We kennen dus ook dat aandoenlijk smalle ebola lichaampje van je...
Dus we wéten ook echt wel dat je nu weer een krampachtige maar bij voorbaat al kansloze poging doet om stoer over te komen...

Kan iemand zijn adres weer even posten zodat we dit topic uitgeprint bij zijn huis in de brievenbus kunnen gooien, dan kan zijn moeder hem weer naar zijn kamer sturen...
pi_28759323
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 04:02 schreef Woutey het volgende:
jah is goed jonge
muahhahaa
Ik wou dat ik woutey was
Oh wacht, ik kan natuurlijk ook alles verzinnen naar mijn wens en het op internet verkondigen als de waarheid. Als ik het maar in slang overbreng, dan komt het wel geloofwaardig over. Weet je, neger.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_28759326
Voor alle ontwetenden zal ik dan ook even de realiteitsgetrouwe versie vertellen:

Dude: "Hé lekker wijf, ik ga je oogkas stukneuken ."
Woutey: "Euuuuh, sorry meneer, maar zij heeft al een vriend..."
Dude: "Hé kneus, tyf eens op als de grote mensen aan het praten zijn."
Woutey: "Ok, sorry meneer, ik ga al weg ."

* De combinatie van een motorisch gestoorde Woutey en de zenuwen/angst wordt Woutey echter fataal en hij stoot per ongeluk de "Dude" aan waardoor zijn glas bier over hem heenvalt*

Dude: "Hé lul, mijn bier!"
Woutey: "Sorry, ik zal je direct 2 nieuwe biertjes halen ."

*Vervolgens loopt Woutey naar de uitgang, gooit nog snel even een plastic bierglas richting de bar en rent hard en giechelend weg*
  woensdag 13 juli 2005 @ 04:07:49 #12
73006 PaRaR
Geboren en getogen
pi_28759327
quote:
jah is goed jonge
muahhahaa
Je bent toch niet blauw, he Wouttey
pi_28759345
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 04:07 schreef HeatherNova het volgende:
Voor alle ontwetenden zal ik dan ook even de realiteitsgetrouwe versie vertellen:

Dude: "Hé lekker wijf, ik ga je oogkas stukneuken ."
Woutey: "Euuuuh, sorry meneer, maar zij heeft al een vriend..."
Dude: "Hé kneus, tyf eens op als de grote mensen aan het praten zijn."
Woutey: "Ok, sorry meneer, ik ga al weg ."

* De combinatie van een motorisch gestoorde Woutey en de zenuwen/angst wordt Woutey echter fataal en hij stoot per ongeluk de "Dude" aan waardoor zijn glas bier over hem heenvalt*

Dude: "Hé lul, mijn bier!"
Woutey: "Sorry, ik zal je direct 2 nieuwe biertjes halen ."

*Vervolgens loopt Woutey naar de uitgang, gooit nog snel even een plastic bierglas richting de bar en rent hard en giechelend weg*
speel het nou niet te hard tegen woutey, hij heeft ook gevoelens. Zeg sorry HeatherNova
  woensdag 13 juli 2005 @ 04:13:12 #14
123287 error32
Trotse Zeeuw
pi_28759351
ik zou ook wel een lekker wijf willen nu
Knip het topic af bij de stippellijn.
---------------------->8-------------------------------------->8--------------------------------------->8-------------------------------------->8----------
pi_28759416
mwa kerel moet gewoon buiten de bar een flinke klap voor z'n kop krijgen, goed gereageert TS
pi_28759436
gewoon verdiend, die gozer dan...

en nog ff voor die mensen die van die 'loser-reacties' hebben - get a life? w, moest het gewoon ff kwijt. en lul geen bullshit over hem als je hem niet kent. nerds....
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_28759437
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 03:47 schreef Roellio het volgende:
Whehe, loser!
jah die gast in de bar. nerd
すれざる ・・SureZal ・・ スレザル
pi_28759446
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 04:48 schreef SureZal het volgende:
en nog ff voor die mensen die van die 'loser-reacties' hebben - get a life? w, moest het gewoon ff kwijt. en lul geen bullshit over hem als je hem niet kent. nerds....
Niet echt een overtuigende kloon Woutey .
pi_28759461
whahhahaha
  woensdag 13 juli 2005 @ 05:43:39 #20
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28759521
Geweld. Dat is een reden dat uitgaan zo klote is. Voordat je het weet krijg je een bierglas in je gezicht omdat je iemand per ongeluk bier over zijn hoofd gooit.

Gooien met ziektes als leukemie is ..... 2004

Wat een geweld hier.

Heb gelijk zin om eens relaxed te gaan stappen
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28759529
Terecht, fuck die klootzak, ik hoop dat je 'em nog te pakken krijgt...
"I am become Death, destroyer of worlds"
pi_28759544
quote:

woensdag 13 juli 2005 @ 06:19:22 #23
84252 Verdwaalde_99
Definitief uitgelogged.
pi_28759561
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 05:54 schreef Shiny_Diamond het volgende:
Terecht, fuck die klootzak, ik hoop dat je 'em nog te pakken krijgt...
En dan? Slaan is voor mietjes. Echte mannen praten zaken uit. Slaan is een teken van zwakte.

Topicstarter komt over als één grote loser

En verpest voor menigeen het uitgaansleven. Zulke mensen moeten ze een straatverbod geven. En een praatverbod. Want die taal slaat ook nergens op. Diegeen die met het bier gooit is natuurlijk ook fout. Maar goed het hele uitgaansleven is fout vaak. Er lopen altijd wel van die gekken rond.

Volgens mij heeft de topicstarter teveel gezopen. Morgen weet hij niets meer wat hij geschreven heeft.

[ Bericht 5% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 13-07-2005 06:25:35 (leukemie, zinssnede weggehaald.) ]
Sinds 2007 anti depressiva vrij,
In 2008 gezonder enigsins rustiger blij.
Gekte en waanzin voorbij.
Eindelijk tijd voor de normalere realiteit.
pi_28759574

opmerking over de opmerking van dromenvanger over leukemie weg gehaald ivm terechte zelf edit dromenvanger

[ Bericht 44% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2005 06:29:13 ]
pi_28759606
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 03:44 schreef Woutey het volgende:
Nou ik heb iemand nog nooit zo hard voor zn bek geslagen met een bierglas. Wel 10x vol met de voorkant. (dat rondje) bloeden en doen. Optyfen.

Toen werd ik er gewoon uitgegooit omdat ik agressief zou zijn. De fucking flikker. Ik zou bier over hem heen gegooit hebbe, terwijlk ik totaal doorweekt was, en hij een kapotte kop had. raar he.
hahahahahahahahahaha
wat een trieste kutgast ben jij, vol met frustraties...
nog niet helemaal uit de puberteit zeker?

je spreekt jezelf trouwens tegen; je werd er uit gezet omdat je bier over hem gegooid zou hebben?
ze vonden het verder niet meer dan normaal dat je iemand 10 keer met "het rondje" is er een vierkant deel? van aan bierglas geslagen had?

wat is dat wijf trouwens voor incompetente slet dat ze met kneuzen zoals jij rond moet lopen?
kan ze zelf niet gewoon 'nee' zeggen als een jongen naar haar toe komt?

[ Bericht 15% gewijzigd door mighty_myte op 13-07-2005 06:49:42 ]
Motto: Eens is ook dit voorbij...
Red een boom - eet een bever!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')