Loser, loser, loser!quote:Op woensdag 13 juli 2005 03:48 schreef Woutey het volgende:
hou je bek, ik was uit voor mezelf. maar ik werd gevraagd door wat vrienden van mn broertje om wat op haar te letten. en dat heb ik gedaan.
Ik wou dat ik woutey wasquote:Op woensdag 13 juli 2005 04:02 schreef Woutey het volgende:
jah is goed jonge
ik heb iig 2 aanbiddenende wijven om me heen terwijl ik bijna een vriendin heb.
jij moet nog hopen de rest van je leven
muahhahaa
Je bent toch niet blauw, he Woutteyquote:Op woensdag 13 juli 2005 04:02 schreef Woutey het volgende:
jah is goed jonge
jij moet nog hopen de rest van je leven
muahhahaa
speel het nou niet te hard tegen woutey, hij heeft ook gevoelens.quote:Op woensdag 13 juli 2005 04:07 schreef HeatherNova het volgende:
Voor alle ontwetenden zal ik dan ook even de realiteitsgetrouwe versie vertellen:
Dude: "Hé lekker wijf, ik ga je oogkas stukneuken."
Woutey: "Euuuuh, sorry meneer, maar zij heeft al een vriend..."
Dude: "Hé kneus, tyf eens op als de grote mensen aan het praten zijn."
Woutey: "Ok, sorry meneer, ik ga al weg."
* De combinatie van een motorisch gestoorde Woutey en de zenuwen/angst wordt Woutey echter fataal en hij stoot per ongeluk de "Dude" aan waardoor zijn glas bier over hem heenvalt*
Dude: "Hé lul, mijn bier!"
Woutey: "Sorry, ik zal je direct 2 nieuwe biertjes halen."
*Vervolgens loopt Woutey naar de uitgang, gooit nog snel even een plastic bierglas richting de bar en rent hard en giechelend weg*
Niet echt een overtuigende kloon Wouteyquote:Op woensdag 13 juli 2005 04:48 schreef SureZal het volgende:
en nog ff voor die mensen die van die 'loser-reacties' hebben - get a life? w, moest het gewoon ff kwijt. en lul geen bullshit over hem als je hem niet kent. nerds....![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 04:02 schreef Woutey het volgende:
En dan? Slaan is voor mietjes. Echte mannen praten zaken uit. Slaan is een teken van zwakte.quote:Op woensdag 13 juli 2005 05:54 schreef Shiny_Diamond het volgende:
Terecht, fuck die klootzak, ik hoop dat je 'em nog te pakken krijgt...
hahahahahahahahahahaquote:Op woensdag 13 juli 2005 03:44 schreef Woutey het volgende:
Nou ik heb iemand nog nooit zo hard voor zn bek geslagen met een bierglas. Wel 10x vol met de voorkant. (dat rondje) bloeden en doen. Optyfen.
Toen werd ik er gewoon uitgegooit omdat ik agressief zou zijn. De fucking flikker. Ik zou bier over hem heen gegooit hebbe, terwijlk ik totaal doorweekt was, en hij een kapotte kop had. raar he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |