quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Altijdquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:28 schreef punkgirl het volgende:
[..]
Hoor ik daar een vrijwilliger voor n expiriment?![]()
oke, je begint morgenquote:
Jij ook een fijne nachtrustquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:31 schreef cerror het volgende:
Allemaal zo zo....
Nog 1 peukje en dan ga ik maffen.
Gij-met-bijna-hetzelfde-usernummer! Ook hier?quote:
Puik werkquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:31 schreef punkgirl het volgende:
[..]
oke, je begint morgen
ik kom persoonlijk de kroketten voeren
Die post word door een oplettend modje verwijderdquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:30 schreef beelz het volgende:
FiPo
Oefenen is het deviesquote:
Heb je ooit iets zwaar gekneusd dan, of heb je het over door je enkel gaan nu?quote:Beelz shreef:
Tuurlijk loop ik door met kneuzingen... Een beetje pijn is nog nooit iemand aan dood gegaan hoor.
Enige waarbij ik niet ben doorgelopen was toen er iemand op mijn knie sprong vanaf de zijkant en mijn knie in een hoek van 90 graden naar rechts stond... dat was iets te pijnlijk om weer op te staan...
Ik heb heel vaak wat zwaar gekneusd...quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:33 schreef rompompom het volgende:
[..]
Heb je ooit iets zwaar gekneusd dan, of heb je het over door je enkel gaan nu?
Ik zet bier koudquote:
Wat voor sport doe je dat je daar allemaal mee doorloopt?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak wat zwaar gekneusd...
Die knie had toen gescheurde banden en daar kwamen 2 operaties bij. Enkels heb ik al enorm vaak gekneusd en ook enkelbanden gescheurd. Duimen en polsen zo vaak gekneusd dat ik niet eens meer weet hoe vaak en ook vaak genoeg gekneusde ribben.
Vroeger enorm veel geskate, daarna eigenlijk automatisch alles wat extreem was gedaan. Tegenwoordig wrestlingquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:36 schreef rompompom het volgende:
[..]
Wat voor sport doe je dat je daar allemaal mee doorloopt?
ik heb nu ook een paar ribben gekneusd. best naar maar om nou naar de dokter te gaanquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:35 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak wat zwaar gekneusd...
Die knie had toen gescheurde banden en daar kwamen 2 operaties bij. Enkels heb ik al enorm vaak gekneusd en ook enkelbanden gescheurd. Duimen en polsen zo vaak gekneusd dat ik niet eens meer weet hoe vaak en ook vaak genoeg gekneusde ribben.
Daarom ga ik ook nooit naar de dokter.. als een dokter tegen me zegt dat ik rustig aan moet doen is er een kans dat ik naar hem luister... en ik hou niet van rustig aan doen en mensen die me zeggen wat ik moet doen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:38 schreef saaw het volgende:
[..]
ik heb nu ook een paar ribben gekneusd. best naar maar om nou naar de dokter te gaandie zegt dan alleen maar 'rustig doen hoor!', dat kan ik zelf ook wel bedenken
tenen kneuzen zonder dat je het doorhebt, totdat ze een beetje scheef weer vastzitten is alleen niet zo tof
skaten is okee! inline of boarden?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:37 schreef beelz het volgende:
[..]
Vroeger enorm veel geskate, daarna eigenlijk automatisch alles wat extreem was gedaan. Tegenwoordig wrestling
Ow en een paar weken geleden had ik ruzie met 2 medelanders en toen sloeg ik er 1 zo hard dat er een stuk van knokkel is afgebroken in mijn hand... das nu vreemd vergroeid enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:39 schreef beelz het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook nooit naar de dokter.. als een dokter tegen me zegt dat ik rustig aan moet doen is er een kans dat ik naar hem luister... en ik hou niet van rustig aan doen en mensen die me zeggen wat ik moet doen.
Inline... heb nog meegedaan aan toernooien ook toen.. 2e geworden in Den Helderquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:39 schreef saaw het volgende:
[..]
skaten is okee! inline of boarden?
ik heb een hele tijd geskateboard maar mag nu nietmeer ivm kappotte knieen. snowboarden mag nog wel
dat ken ik jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:40 schreef beelz het volgende:
[..]
Ow en een paar weken geleden had ik ruzie met 2 medelanders en toen sloeg ik er 1 zo hard dat er een stuk van knokkel is afgebroken in mijn hand... das nu vreemd vergroeid enzo.
nja ik heb het ook gewoon nog gedaan met als gevolg dat ik niet kon lopenquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:41 schreef beelz het volgende:
[..]
Inline... heb nog meegedaan aan toernooien ook toen.. 2e geworden in Den Helder
Ik mag ook niet meer skaten door kapotte knieen maar ik doe het toch nog.
Ik heb de afgelopen 3 jaar al genoeg operaties gehad om een heel leven genoeg te hebben...quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:42 schreef saaw het volgende:
[..]
dat ken ik ja
het puntje van mn elleboog was afgebroken en zat op een plek waar het niet hoorde. rontchenfoto gemaakt vanaf de verkeerde kant, was dus niet te zien, half jaar mee rondgelopen tot een dokter ineens een bult aan de binnenkant van mn elleboog ontdekte
toen maar ff operatie ertegenaan gegooid
Zolang ik het nog kan zal ik doorgaan. Als ik een tijdje niet kan lopen daardoor dan zal het wel. Leef per dag enzo.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:43 schreef saaw het volgende:
[..]
nja ik heb het ook gewoon nog gedaan met als gevolg dat ik niet kon lopendus nu doe ik braaf
wacht maar tot je een half jaar niet kan lopen door je koppigheidquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:46 schreef beelz het volgende:
[..]
Zolang ik het nog kan zal ik doorgaan. Als ik een tijdje niet kan lopen daardoor dan zal het wel. Leef per dag enzo.
Been there done that.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:48 schreef saaw het volgende:
[..]
wacht maar tot je een half jaar niet kan lopen door je koppigheid
ik kan elke keer dat ik meer doe dan gewon lopen of traplopen voor een maand niet lopenquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:49 schreef beelz het volgende:
[..]
Been there done that.
Ik loop nu net weer 2 maanden.
Das klote... wat heb je gedaan dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:50 schreef saaw het volgende:
[..]
ik kan elke keer dat ik meer doe dan gewon lopen of traplopen voor een maand niet lopen
Dat zuigt das chronisch... ik ben gewoon een "gestoorde gek met geen angst om zijn eigen lichaam op te offeren voor fun" aldus een vriend van mequote:Op donderdag 14 juli 2005 02:52 schreef saaw het volgende:
[..]
teveel getraind toen ik nog in de groei zat
reuma
ja zuigt vrij hard, nja snowboarden lukt nog vrij goed als ik genoeg medicijnen slikquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:54 schreef beelz het volgende:
[..]
Dat zuigt das chronisch... ik ben gewoon een "gestoorde gek met geen angst om zijn eigen lichaam op te offeren voor fun" aldus een vriend van me
Medicijnenquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:55 schreef saaw het volgende:
[..]
ja zuigt vrij hard, nja snowboarden lukt nog vrij goed als ik genoeg medicijnen sliken daar vermaakt ik me ook prima mee
dat is waar, maar aan de andere kant slik ik liever ene kilo medicijnen als dat er voor zorgt dat ik meer kan dan stukjes wandelenquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:57 schreef beelz het volgende:
[..]
Medicijnen
Ook zoiets waar ik een godsgruwelijke hekel aan heb... toen ze mijn schouder onder handen namen kreeg ik echt enorme zooi mee naar huis... heb het nooit geslikt... heb nog liever wat pijn dan pillen slikken... 2 maanden daarna kwamen die pillen in het nieuws omdat ze kanker veroorzaken, ben ik even blij dat ik eigenwijs ben.
Das ook wel weer waar natuurlijk.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:58 schreef saaw het volgende:
[..]
dat is waar, maar aan de andere kant slik ik liever ene kilo medicijnen als dat er voor zorgt dat ik meer kan dan stukjes wandelenben geen oma gvd
![]()
ik eerst ookquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:00 schreef beelz het volgende:
[..]
Das ook wel weer waar natuurlijk.
Maar toch als ik de keuze heb dan kies ik voor pijn eigenlijk...
Ik heb net 4 jaar stil gezeten en sinds eergister sport ik weerquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:01 schreef saaw het volgende:
[..]
ik eerst ook
maar na een jaar stilzitten toch maar niet![]()
Zeg je bent toch niet een persoon die alleen in mijn hoofd bestaat he?quote:
mag hopen van nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Zeg je bent toch niet een persoon die alleen in mijn hoofd bestaat he?
ik kan je gerudst stellen ik zie der posts ookquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Zeg je bent toch niet een persoon die alleen in mijn hoofd bestaat he?
Hmmm dat klinkt preies als iets wat ik tegen mezelf zou zeggen als ik zou willen dat ik denk dat ik niet alleen in mijn eigen hoofd besta.quote:
Phew ik werd reeds bangquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik kan je gerudst stellen ik zie der posts ook
you're not paranoid, they're just after youquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:04 schreef beelz het volgende:
[..]
Hmmm dat klinkt preies als iets wat ik tegen mezelf zou zeggen als ik zou willen dat ik denk dat ik niet alleen in mijn eigen hoofd besta.
Ik moet even naar R&P denkikquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:04 schreef saaw het volgende:
[..]
you're not paranoid, they're just after you![]()
zeg dat nou niet straks voelt ie zich nog belangrijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:04 schreef saaw het volgende:
[..]
you're not paranoid, they're just after you![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeg dat nou niet straks voelt ie zich nog belangrijk
Ik voel me al belangrijk... maar dat is ook logisch aangezien ik de Ayatollah van Beelzistan benquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:05 schreef killswitch het volgende:
[..]
zeg dat nou niet straks voelt ie zich nog belangrijk
Niet leuk is heel erg stinktquote:
ja je kunt wel lachen maar straks zitten wij hier opgescheept met een gast die denkt dat ie ons kan vertellen wat we moeten doen omdat ie "belangrijk" isquote:
Poets mijn schoenen! Stofzuig mijn kamer! Haal bier!quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja je kunt wel lachen maar straks zitten wij hier opgescheept met een gast die denkt dat ie ons kan vertellen wat we moeten doen omdat ie "belangrijk" is
valt me nog mee dat je haar niet beveelt om bij je in bed te komen, goeie zaakquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:07 schreef beelz het volgende:
[..]
Poets mijn schoenen! Stofzuig mijn kamer! Haal bier!
nja ik kom hier toch nooit dus maakt mij niet uitquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja je kunt wel lachen maar straks zitten wij hier opgescheept met een gast die denkt dat ie ons kan vertellen wat we moeten doen omdat ie "belangrijk" is
krijgt er nog een kapsones hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:08 schreef saaw het volgende:
[..]
nja ik kom hier toch nooit dus maakt mij niet uit![]()
en haal is bier inderdaad![]()
Gast... wat denk je wel niet van mequote:Op donderdag 14 juli 2005 03:08 schreef killswitch het volgende:
[..]
valt me nog mee dat je haar niet beveelt om bij je in bed te komen, goeie zaak
Als jij bier haalt mag je bij me in bed liggenquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:10 schreef saaw het volgende:
als jij bier haalt gooi ik mn kapsones weg
doe ik het voorquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:10 schreef saaw het volgende:
als jij bier haalt gooi ik mn kapsones weg
als ik bier haal voor mij en dan bij mezelf in bed ga liggenquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Als jij bier haalt mag je bij me in bed liggen
speciaal voor ks
waarom speciaal voor mij danquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:11 schreef beelz het volgende:
[..]
Als jij bier haalt mag je bij me in bed liggen
speciaal voor ks
Story of my lifequote:Op donderdag 14 juli 2005 03:12 schreef saaw het volgende:
[..]
als ik bier haal voor mij en dan bij mezelf in bed ga liggen
ben jij alleen![]()
quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
doe ik het voor
*saaw biertje geeft en beelz ook
ouchquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:12 schreef saaw het volgende:
[..]
als ik bier haal voor mij en dan bij mezelf in bed ga liggen
ben jij alleen![]()
Het leek of je dat verwachtte en ik voldoe graag aan de verwachtingenquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:12 schreef killswitch het volgende:
[..]
waarom speciaal voor mij dan
wil je graag dat ik je zie als een overbesexte puber ofzo
Zekerwel. en zeker tof om live te aanschouwenquote:
damn jij bent makkelijkquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Het leek of je dat verwachtte en ik voldoe graag aan de verwachtingen
8 November. Tilburg.quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Zekerwel. en zeker tof om live te aanschouwen
jaaa kloptquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:13 schreef beelz het volgende:
[..]
Zekerwel. en zeker tof om live te aanschouwen
Geen camquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:14 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn jij bent makkelijk
ik verwacht dat je als een dolle idioot door je kamer gaat rennen en daar een filmpje van post hier
Was jij niet naar bed?quote:
Softworldquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:14 schreef saaw het volgende:
[..]
jaaa klopt
* saaw zet ook millencolin op
Kom nog eens langs enzoquote:
veel plezier danquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:18 schreef saaw het volgende:
[..]okay, maar eerst 3 weken op vakantie
dagdag
Wat hij zegt.quote:
Ik heb me bedachtquote:
Fijn zo'n mod zonder ruggegraatquote:
Hmmm goed puntquote:
En ze houden niet eens van bier en frituur ook nog...quote:
Jdude welquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:31 schreef beelz het volgende:
[..]
En ze houden niet eens van bier en frituur ook nog...
Trustuhquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
Jdude wel
nu hij mod is minder maargoed
maare ik ben slapen
loaterz
Ik was al mod toen deze reeks begonquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:33 schreef killswitch het volgende:
[..]
Jdude wel
nu hij mod is minder maargoed
maare ik ben slapen
loaterz
Je bent wel een goede mod hoorquote:Op donderdag 14 juli 2005 03:39 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik was al mod toen deze reeks begon![]()
En nu ga ik écht slapen...![]()
In Zwollequote:Op donderdag 14 juli 2005 03:47 schreef Janetje het volgende:
Ha mensen, waar is het leven?
Joehoe!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 03:47 schreef Janetje het volgende:
Ha mensen, waar is het leven?
Joehoe terugquote:
Morgen Dudequote:Op donderdag 14 juli 2005 12:00 schreef JDude het volgende:
Nog steeds dezelfde pagina als toen ik ging slapen
Middagquote:
Wees niet bevreesd ik ben hierquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:10 schreef pc-fr34k het volgende:
OMG 10 minuten later en nog geen nieuwe post!!
Graag.quote:
Daarom ben ik juist bevreeesd.quote:
Phear mequote:
Ik moet ook nog werken... vanavond... achter de bar dus valt neit op als ik al drank op hebquote:
Het is toch fear, phear is zo'n domme fout.quote:
Tis 1337 enzoquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:12 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Het is toch fear, phear is zo'n domme fout..
Of gewoon dom.quote:
Ik houd het op 1337quote:
Illusies.quote:
Lul.quote:
Teveel kramp in mijn lichaam en misselijkheidquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:32 schreef pc-fr34k het volgende:
Teveel gezopen?
Ontwenningsverschijnselen van het stoppen met bier en frituur!quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Teveel kramp in mijn lichaam en misselijkheid
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:34 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ontwenningsverschijnselen van het stoppen met bier en frituur!
Als ik dat doe kots ik de boel niet onder hoor. Jij vraagt teveel van je lichaam..quote:
Tja. Dat moest ik ook doen tijdens het wielrennen. Het is echt gaaf.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:35 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als ik dat doe kots ik de boel niet onder hoor. Jij vraagt teveel van je lichaam..
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:48 schreef DaveMasteR het volgende:
Ik ben toe aan mijn eerste van vandaag.
[afbeelding]
Je loopt achter.quote:
Tuig is het allemaalquote:
Lekkerquote:
Ik friet niet meerquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:23 schreef DaveMasteR het volgende:
[..]
Heb je er ook een vlaamse friet bij?
[afbeelding]
Klopt... in de koelkast, alwaar ik ook een fles wodka in heb gelegd omdat chickies daar blij van wordenquote:
Want?quote:
jooow hequote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:33 schreef beelz het volgende:
[..]
Klopt... in de koelkast, alwaar ik ook een fles wodka in heb gelegd omdat chickies daar blij van worden
Dat is ook mijn doelquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:34 schreef onderjas het volgende:
[..]
Wow, pas maar op, dalijk ben je nog gezond!
Ik ben koel en berekenendquote:
Broodje gezond zekerquote:
Je wil te graagquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:08 schreef Skaai het volgende:
En ik maar hopen dat mijn retetoffe quote in de OP kwam.
Ik hoop, ik wil niks.quote:
Vechten?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:25 schreef cerror het volgende:
Hopen is voor mensen zonder realisme in hun cranium.
Met wie?quote:
Ik quote cerror toch?quote:
En je punt is?quote:
Dat ik metquote:
Puik werkquote:
Rollebollen met cerror of bier?quote:
Zeg ik geen nee tegenquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:11 schreef renz0r het volgende:
Ik heb hier 25 kratten grolsch, ik deel het allemaal uit.
Iemand een biertje?
Heb je ook iets te eten erbij?quote:Op donderdag 14 juli 2005 17:11 schreef renz0r het volgende:
Ik heb hier 25 kratten grolsch, ik deel het allemaal uit.
Iemand een biertje?
Ach, wij wonen toch 10 minuten van elkaarquote:Op donderdag 14 juli 2005 17:18 schreef Mar10Segovia het volgende:
[..]
Heb je ook iets te eten erbij?
Ahum.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:52 schreef crossover het volgende:
hier een bericht van de broer van Onderjas.
Onderjas zit nu buiten met 3 meisjes![]()
hij zit niet aan het bier
ik wel.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:32 schreef crossover het volgende:
deze topicreeks komt alleen op gang wanneer het bier achter de kiezen is, de frituur weer weg staat en men langs de pisbak is geweest?
Wens onderjas maar succes vannachtquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:52 schreef crossover het volgende:
hier een bericht van de broer van Onderjas.
Onderjas zit nu buiten met 3 meisjes![]()
hij zit niet aan het bier
ik wel.
Dankjequote:Op donderdag 14 juli 2005 21:51 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wens onderjas maar succes vannacht![]()
Geweldig..quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:48 schreef pc-fr34k het volgende:
Hoi MissyMirjam..
Oja, ik ben blij, ik klwa, vanavond thuis en zag dat er een lege frituurpandoos stond. We hebben dus weer een frituur, en dfan morgen meteen uit proberen..
Pfft, nep [BeF]er.quote:
Ik ben vandaag officieel werkloos verklaart.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:50 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Pfft, nep [BeF]er.. je biert en frituurd niet eens meer, het enigste wat je nog wel door deze TT gemeen hebt is de pisbak.
.
Yeah!quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:51 schreef MissyMirjaM het volgende:
pcf. morgen kan je weer lekker vet schransen
Heb je geenf rituur dan?quote:
quote:
Je mag toch wel frituren en bier zuipen als je zoveel beweegt op een dag.quote:
Hij wilt van z'n dikke kont af en een conditite krijgen.quote:
succesquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:06 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Vanwegen mijn lijn. Ik ga fietsen, fietsen , fietsen totdat er bloed uit mijn uitlaat komt.
Tja. Een opasnelheid is saai. Maar met 25-30km snelheid gaat het best lekker!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb ook geen lijn
maar vertik het om te fietsen
heb dr n hekel aan
euhm, zo hard trap ik ook wel hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Tja. Een opasnelheid is saai. Maar met 25-30km snelheid gaat het best lekker!
dat krijg je he al je 5 bietjes per kwartier neemtquote:
krijg je nog een wasbordquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:07 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Gaat al aardig. Deze week al 0.9 kilo eraf
Ik ook, maar ik moet volgens mij juist emer eten, ben te dun.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:07 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb ook geen lijn
maar vertik het om te fietsen
heb dr n hekel aan
ik ben niet te dun, helaasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet volgens mij juist emer eten, ben te dun..
tuuuuuurlijkquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet volgens mij juist emer eten, ben te dun..
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:08 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
dat krijg je he al je 5 bietjes per kwartier neemt
Bekijk m'n pics maar.quote:
mag je wel eerst scheren want je bent zo behaard als een aapquote:
welkequote:
http://pc-fr34k.nl/images/pics/thumbs/HPIM0323.JPG Bijvoorbeeld.quote:
die pics van je site zie je niks opquote:
voor de duidelijkheid ik ben GEEN HOMO jaaa !!!quote:
euhmquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:26 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
voor de duidelijkheid ik ben GEEN HOMO jaaa !!!
dan is dat duidelijk
wil ook wel van jouw foto's zienquote:
jaquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:27 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
euhm
insinueerde ik dat op enigerlei wijze met mijn post?
Hey, ik ga geen foto's speciaal van m'n buik maken voor een gozer.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:25 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
die pics van je site zie je niks op
die graf pijpsmileyquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:29 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
hm.
vreemd.
want dat was totaal niet mijn insteek.
oud zeer ofzo?
gelijk heb jequote:
als ik het nou maar snapquote:
Dat jij je eigenlijk al aangesproken voelt voor homo als iemand een smiley typt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Wij zijn artificial intelligence. Overclock jezelf maar hou jezelf wel goed koel.
Ik ben gematigd verslaafd aan drugs-ik kan stoppen voor een periode of altijd-maar altijd is zo lang-leef in zonde met mate(n)
http://pc-fr34k.hyves.nl/blog/
Spam?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:34 schreef SpeedyRich het volgende:
heb vandaag 596 mailtjes gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |