in je stoutste dromen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:46 schreef Pr0nXXX het volgende:
Aurelium is mijn assistent.
Dat rijmt!quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef Xenomaniac het volgende:
En gooi em nou maar weer dicht, nicht.
We gaan niet rappen,quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga rappen
Over smerige hartkleppen
Het is een complot zeg ik je! Een complot!quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:00 schreef LostFormat het volgende:
Maareh, waarom ben je opeens terug naar fok gekomen dan? En wiens aars heb je gelikt om na een weekje actief posten maar mod te worden?
Ik zet mijn eieren op Yvonne. Ze waren aan het kroezelen in een BIF- topic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:00 schreef LostFormat het volgende:
Maareh, waarom ben je opeens terug naar fok gekomen dan? En wiens aars heb je gelikt om na een weekje actief posten maar mod te worden?
Ik stel hier de vragen. Ksssjt jij.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:02 schreef Furious het volgende:
[..]
Het is een complot zeg ik je! Een complot!
Zulke vragen is het einde van een topic!![]()
Ik ga hier geen woorden aan vuil maken,quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:03 schreef mazaru het volgende:
Gooi hem dicht nicht!
Voordat je voor de pressie zwicht!
Gooi hem op slot, pot!
Voordat ik hier oprot.
Hoor mij hier rappen
over smerige hartkleppen
Nee, hij is van de zgn. causals.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe kan je nou na een week posten mod worden
hij kan vast heel, heel goed spelen met zijn tong..
14.gifquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:07 schreef Shirley het volgende:
NJ is al langer actief hoor. Postgeschiedenis voor 2005 is bij iedereen verdwenen.
Ja, dat is mij ook duidelijk. Maar die knakker is dus pas net maar een week terug en hij is opeens mod. Vandaar mijn WTF?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:07 schreef Shirley het volgende:
NJ is al langer actief hoor. Postgeschiedenis voor 2005 is bij iedereen verdwenen.
Omdat de mods em gevraagd hebben en hij toen al een potentiele kandidaat was.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:08 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook duidelijk. Maar die knakker is dus pas net maar een week terug en hij is opeens mod. Vandaar mijn WTF?
De GPD [Deel CCCLXXXV] Boogerd wint de Tour!quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zeg alleen de waarheid.
Hij was een fervent ONZ poster hoor..quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:09 schreef LostFormat het volgende:
Lijkt mij boven alles dat je een beetje binding moet hebben met waar je modt en dat lijkt me knap lastig na een weekje actief posten/
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:08 schreef LostFormat het volgende:
Heeft ondertussen gekloond? Hoe lang is hij al weg?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:09 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
De GPD [Deel CCCLXXXV] Boogerd wint de Tour!
Leugenaar.
Nee, hij is niet meer online. Duidelijk toch. En ik neem het niet voor em op.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan nj zelf niet posten ipv iemand die t voor m opneemt![]()
![]()
Wie weet gaat het hardstikke goed.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:09 schreef LostFormat het volgende:
Lijkt mij boven alles dat je een beetje binding moet hebben met waar je modt en dat lijkt me knap lastig na een weekje actief posten/
Looks more like a boy to mequote:Op donderdag 14 juli 2005 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie weet gaat het hardstikke goed.
Give the man some credit![]()
Luister...die titel is door een mod aangepast, dat heb ik niet gedaan. Ik weet helemaal niks van die stomme fietstocht af. Boeit me ook niks.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:12 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Is jouw snappertje beetje beperkt? Hij heeft het nooit gewonnen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |