in je stoutste dromen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:46 schreef Pr0nXXX het volgende:
Aurelium is mijn assistent.
Dat rijmt!quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef Xenomaniac het volgende:
En gooi em nou maar weer dicht, nicht.
We gaan niet rappen,quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga rappen
Over smerige hartkleppen
Het is een complot zeg ik je! Een complot!quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:00 schreef LostFormat het volgende:
Maareh, waarom ben je opeens terug naar fok gekomen dan? En wiens aars heb je gelikt om na een weekje actief posten maar mod te worden?
Ik zet mijn eieren op Yvonne. Ze waren aan het kroezelen in een BIF- topic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:00 schreef LostFormat het volgende:
Maareh, waarom ben je opeens terug naar fok gekomen dan? En wiens aars heb je gelikt om na een weekje actief posten maar mod te worden?
Ik stel hier de vragen. Ksssjt jij.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:02 schreef Furious het volgende:
[..]
Het is een complot zeg ik je! Een complot!
Zulke vragen is het einde van een topic!![]()
Ik ga hier geen woorden aan vuil maken,quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:03 schreef mazaru het volgende:
Gooi hem dicht nicht!
Voordat je voor de pressie zwicht!
Gooi hem op slot, pot!
Voordat ik hier oprot.
Hoor mij hier rappen
over smerige hartkleppen
Nee, hij is van de zgn. causals.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoe kan je nou na een week posten mod worden
hij kan vast heel, heel goed spelen met zijn tong..
14.gifquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:07 schreef Shirley het volgende:
NJ is al langer actief hoor. Postgeschiedenis voor 2005 is bij iedereen verdwenen.
Ja, dat is mij ook duidelijk. Maar die knakker is dus pas net maar een week terug en hij is opeens mod. Vandaar mijn WTF?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:07 schreef Shirley het volgende:
NJ is al langer actief hoor. Postgeschiedenis voor 2005 is bij iedereen verdwenen.
Omdat de mods em gevraagd hebben en hij toen al een potentiele kandidaat was.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:08 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ja, dat is mij ook duidelijk. Maar die knakker is dus pas net maar een week terug en hij is opeens mod. Vandaar mijn WTF?
De GPD [Deel CCCLXXXV] Boogerd wint de Tour!quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:08 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik zeg alleen de waarheid.
Hij was een fervent ONZ poster hoor..quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:09 schreef LostFormat het volgende:
Lijkt mij boven alles dat je een beetje binding moet hebben met waar je modt en dat lijkt me knap lastig na een weekje actief posten/
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:08 schreef LostFormat het volgende:
Heeft ondertussen gekloond? Hoe lang is hij al weg?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:09 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
De GPD [Deel CCCLXXXV] Boogerd wint de Tour!
Leugenaar.
Nee, hij is niet meer online. Duidelijk toch. En ik neem het niet voor em op.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:11 schreef MissyMirjaM het volgende:
kan nj zelf niet posten ipv iemand die t voor m opneemt![]()
![]()
Wie weet gaat het hardstikke goed.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:09 schreef LostFormat het volgende:
Lijkt mij boven alles dat je een beetje binding moet hebben met waar je modt en dat lijkt me knap lastig na een weekje actief posten/
Looks more like a boy to mequote:Op donderdag 14 juli 2005 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie weet gaat het hardstikke goed.
Give the man some credit![]()
Luister...die titel is door een mod aangepast, dat heb ik niet gedaan. Ik weet helemaal niks van die stomme fietstocht af. Boeit me ook niks.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:12 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Is jouw snappertje beetje beperkt? Hij heeft het nooit gewonnen.
't zegt mij ook geen fluit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:14 schreef ilona-scuderia het volgende:
NJ zegt me echt helemaal niks
Is dat een modje dan?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:14 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Kan ik jou nu vragen stellen over God?
Virtueel beffen bedoel je?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
maar behalve beffen doe ik weinig in onzin, dus ach..
Nu kan je het wel?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij zit je in het verkeerde topic![]()
Was ja. Ik kan me iig niet herinneren dat ik hem ooit heb zien posten in mijn fokgeschiedenis.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:10 schreef Shirley het volgende:
[..]
Hij was een fervent ONZ poster hoor..
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:00 schreef LostFormat het volgende:
In een topic over een smerige hartklepquote:Op donderdag 14 juli 2005 02:21 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Op dit moment in staat zijn om vragen over God te beantwoorden.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:20 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Was ja. Ik kan me iig niet herinneren dat ik hem ooit heb zien posten in mijn fokgeschiedenis.
Vanzelfsprekend, jij hebt de Causals niet meegemaakt.quote:Geregistreerd op: dinsdag 11 november 2003 @ 23:37
Nee, in dat andere topic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
In een topic over een smerige hartklep![]()
tot nu toe ben ik nog niet overdonderd door vertrouwen. maar een smerige hartklap lijkt me ook niet nodig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Wie weet gaat het hardstikke goed.
Give the man some credit![]()
nee hét slaapt.quote:
Nee, het is veel te laat, en ik ga lekker mijn bedje in.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:23 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Nee, in dat andere topic.
Ga jij moeilijk lopen doen?
Blijkbaar. Maar waarom was hij opeens weg dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:22 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
[..]
Vanzelfsprekend, jij hebt de Causals niet meegemaakt.
Toch wel. Ben jij van Arabische orgine, gezien je naam?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:20 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Dat is toch niet Dr. Phill hè?
hoer is het eigenlijk met die zus van je?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:25 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar waarom was hij opeens weg dan?
Hij had een leven gevonden.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:25 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar waarom was hij opeens weg dan?
Hoer?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoer is het eigenlijk met die zus van je?
Zal ook wel gebanned zijn geweest.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:25 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Blijkbaar. Maar waarom was hij opeens weg dan?
En die is hij nu dus in een ruk weer kwijt? En dan is een weekje posten blijkbaar genoeg om mod te worden?quote:
Goed.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:25 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hoer is het eigenlijk met die zus van je?
typoquote:
Lul niet. Hij is niet geband. Nooit geweest ook.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zal ook wel gebanned zijn geweest.
Ze houden de ex-bannelingen in de gaten door ze een kleurtje te geven.
Dan lopen ze tenminste in het gareel
Het is je broer??quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:27 schreef Pr0nXXX het volgende:
Lul niet. Hij is niet geband. Nooit geweest ook.
en jij denkt niet stiekem dat het een hoax is?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En die is hij nu dus in een ruk weer kwijt? En dan is een weekje posten blijkbaar genoeg om mod te worden?
Het is nog niet in me op gekomen iig. Maar hij zet ook slotjes. Waarom zullen ze iemand mod en leesrechten geven als het een hoax is.quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:28 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
en jij denkt niet stiekem dat het een hoax is?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:30 schreef LostFormat het volgende:
Of bedoel je dat het een kloon is van iemand?
Dat zal me iig het minst verbazen. Het duurde ook even voordat ik door had dat Ruis een kloon van PP was. Maar, als er zoveel gezanik om is zeg dan op z'n minst dat je een kloon bent.quote:
waarom? leuk toch?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:34 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat zal me iig het minst verbazen. Het duurde ook even voordat ik door had dat Ruis een kloon van PP was. Maar, als er zoveel gezanik om is zeg dan op z'n minst dat je een kloon bent.
Ja, eigenlijk ook wel. Maar dan alsnog, weet je.quote:
Matness?quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:53 schreef Matness het volgende:
Gaat zeker over ONZ? Welk zichzelf respecterend mens komt uberhaübt in ONZ?
power plantquote:
Toch de volgende keer iets kopen wat veiliger is dan een corsaquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:24 schreef YPPY het volgende:
Nee, ik ook niet. Gelukkig weet ik dank zij hem wel hoe mensen hier met me mee zouden leven als mijn vriend ooit iets overkomt. Dat is dan wel aardig.
Bedankt yvonne, altijd vervelend, zo'n ongeluk.
Zonder het riante salaris van hier moeten we ons beperken tot alto's en corsa's helaas.quote:Op donderdag 14 juli 2005 09:31 schreef Havoc het volgende:
[..]
Toch de volgende keer iets kopen wat veiliger is dan een corsa.
Geen idee. Ik voelde me wat zwakjes vanmorgen, maar dat kan ook zijn omdat ik de laatste tijd te weinig geslapen heb.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:36 schreef Xenomaniac het volgende:
Nou NJ, is het al voor elkaar?
Die hardklap bedoel ik.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 06:54 schreef YPPY het volgende:
Hij opent in ieder geval ontzettend grappige feedback topics.![]()
quote:Hartklap I
Ik schonk mijn oma hartklapkoffie bij het langzaam
verbloeden van haar stoppelschedelige antimakassarman:
zijn bolknak paste niet in haar rimpelinge pruimemond.
Het Beste las hij bij een bruine schemerlamp.
Morele Herbewapening, roestsmaak van maagbloed, dood:
mijn schouderklap van binnenuit een daalder waard,
dat bakje troost uit rode kraantjeskan met gouden sterren.
Ze zei hartlap noch suikerbout, bietje, hartputje,
kokkel, hondje of zelfs maar afgelikte boterham,
noch snoep, aardig diefje, troeteling of liefje.
Ze viel van al haar stokken tegelijk, lag voor gehakt
in de pan. De kraantjeskan kreeg mijn broertje Jan.
Dan krijg je je linkerarm niet meer zonder moeite omhoog.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:40 schreef NJ het volgende:
Wat zijn de symptomen van een hartklap trouwens?
Gaat prima. Sorry.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:42 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dan krijg je je linkerarm niet meer zonder moeite omhoog.
En???
Kutzooi.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:43 schreef NJ het volgende:
Gaat prima. Sorry.
Goede instelling!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:49 schreef NJ het volgende:
Volgende keer beter Xeno.
Ik moet me nu weer met werk bezig houden. Misschien is het wat vertraagd en komt het tijdens een periode van inspanning.
Positief blijven!
Ik las wat je hier schreef en ik moest denken aan poep! Toen zag ik je naam en avatar en toen moest ik weer denken aan poep!quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:49 schreef NJ het volgende:
Volgende keer beter Xeno.
Ik moet me nu weer met werk bezig houden. Misschien is het wat vertraagd en komt het tijdens een periode van inspanning.
Positief blijven!
Wauw!quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:31 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Beeld jezelf geen illusies in. Als je het banmeld-topic in gaten houdt, dan weet je het.
En bij jou denk ik aan diarree.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:05 schreef Renesite het volgende:
Slotje, en nu opgetieft
dude!quote:Op donderdag 14 juli 2005 02:34 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat zal me iig het minst verbazen. Het duurde ook even voordat ik door had dat Ruis een kloon van PP was. Maar, als er zoveel gezanik om is zeg dan op z'n minst dat je een kloon bent.
Dude!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dude!
Het staat gewoon in de notes van Ruis!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |