Op dit tijdstip wél waarschijnlijk.quote:
Wie is die gast!? Serieus weet je.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:32 schreef Shirley het volgende:
Sinds een aantal minuten ben ik ervan op de hoogte dat NJ onze nieuwe mod is.
Nu zie ik em zo een beetje tekeergaan met die slotjes, en ik wou alleen even zeggen:
Dat doe je verdomd goed kerel! Lekker abrupt, hup die kuttopics weg! Ga zo door.
Ik kan niet wachten tot je een slotje op deze gooit
Open jij eens een topic.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:36 schreef Furious het volgende:
Waar blijft dat slotje nou op dit kut-topic? Of moet ik Yvonne bellen!
NJ is een oudgediende. Als je hem niet kent, dan ben je een newbie. Opzouten dan hier!quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:35 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wie is die gast!? Serieus weet je.
So what. Als hij niet kan modden: hup in de kindercontainer, en snel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
NJ is een oudgediende. Als je hem niet kent, dan ben je een newbie. Opzouten dan hier!
Jou ken ik ook niet, weet je. 'Oudgedienden' horen ook te blijven posten, anders zijn het gewoon eerder geregistreerde klotenewbies.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
NJ is een oudgediende. Als je hem niet kent, dan ben je een newbie. Opzouten dan hier!
Agreesquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jou ken ik ook niet, weet je. 'Oudgedienden' horen ook te blijven posten, anders zijn het gewoon eerder geregistreerde klotenewbies.![]()
Beledigd omdat je zelf niet meer blauw bent?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:38 schreef static het volgende:
[..]
So what. Als hij niet kan modden: hup in de kindercontainer, en snel.
Ik zie hem pas een week posten en opeens is hij mod. Nogmaals, wtf?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:37 schreef Shirley het volgende:
[..]
2e Ruis.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik zie hem pas een week posten en opeens is hij mod. Nogmaals, wtf?
Je snapt het niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:39 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Jou ken ik ook niet, weet je. 'Oudgedienden' horen ook te blijven posten, anders zijn het gewoon eerder geregistreerde klotenewbies.![]()
Wie heeft je die simplistische reden ingefluisterd? Je woestijnratje?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:40 schreef Shirley het volgende:
[..]
Beledigd omdat je zelf niet meer blauw bent?
Dus NJ is een kloon van iemand?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik zie hem pas sinds een week posten en opeens is hij mod. Nogmaals, wtf?
Och...sinds zequote:Op donderdag 14 juli 2005 01:40 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik zie hem pas een week posten en opeens is hij mod. Nogmaals, wtf?
Nee, helemaal zelf bedacht. Goed hé?quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:41 schreef static het volgende:
[..]
Wie heeft je die simplistische reden ingefluisterd? Je woestijnratje?
Wat hij zegt. 'Ze' kennen me, 'ze weten wie ik ben en 'ze' hebben me gevolgd terwijl NJ niet postte.quote:
Hij legt het zelf al uit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:42 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Wat snap ik niet. Leg dan maar uit, als je er toch op ingaat.
Ja goed he.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:43 schreef Shirley het volgende:
[..]
Nee, helemaal zelf bedacht. Goed hé?
Het janken om je acocunt heeft wel geholpen trouwens... pas maar op voor ze hem weer afpakken.
vriendjespolitiekquote:Op donderdag 14 juli 2005 01:44 schreef NJ het volgende:
[..]
Wat hij zegt. 'Ze' kennen me, 'ze weten wie ik ben en 'ze' hebben me gevolgd terwijl NJ niet postte.
Nou..dat weet ik zo net nog niet. Ach, flink inlikken en je bent zo weer blauw.quote:
Fijn.quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:45 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Okee. Dan blijft die NJ gewoon ene kutnewbie.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 01:45 schreef Furious het volgende:
[..]
Dictatuur, overthrow zhe Fokgoverment!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |