nogmaals: linkje?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:54 schreef Ticker het volgende:
[..]
Ik vind de video die regelmatig op discovery te zien is een stuk geloofwaardiger.
Waar je een boot op zoek ziet gaan met een onderwater camera naar nessie, en zich een reusachtige vin richting de camera werkt.
Ook lijk je nog een glimps te zien van een kleintje nessie.
http://www.youtube.com/watch?v=aB_c2RwpbXU&eurl=quote:Op donderdag 31 mei 2007 23:19 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Oeioeioeioei. Hopelijk is het filmpje snel online te bewonderen
.
Idd. Er beweegt daar iets door het water, maar het is niet te zien wat het is.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 09:17 schreef teamlead het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=aB_c2RwpbXU&eurl=
maar veel is er niet te zien
Verrassend, hèquote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:04 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Idd. Er beweegt daar iets door het water, maar het is niet te zien wat het is.
gezien de ophef die erover gemaakt wordt: best welquote:
Gebeurt toch zovaak bij zulke dingen.quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
gezien de ophef die erover gemaakt wordt: best wel
Idd, het werd gepresenteerd op het ultieme bewijs en dat is het weer niet (ik had ook al zo'n vermoeden, want anders zou het wel groot op de voorpagina's hebben gestaan, maar geeft wel weer aan dat je zulke berichten toch eerst met een paar kilo zout moet nemen).quote:Op vrijdag 1 juni 2007 10:21 schreef teamlead het volgende:
[..]
gezien de ophef die erover gemaakt wordt: best wel
Te zien op National Geographic Channel:quote:Earth Investigated: Loch Ness Investigated
De legende van het monster van Loch Ness gaat bijna 1500 jaar terug. Meer dan 1000 ooggetuigen en talloze foto's en films lijken de waarheid van de legende aan te tonen. Wat maakt het zo hardnekkig?
Nee, al het bewijs aan foto's en filmpjes op dit moment kan verklaard worden dat het wellicht iets anders is dan een monster. Wat blijft staan zijn de vele waarnemingen die de afgelopen honderden jaren zijn verzameld. Ik denk dat er bij deze waarnemingen wel een kern van waarheid in zit dat er een groot dier in het meer zit, maar dan denk ik eerder aan een grote steur die daar ook kunnen voorkomen.quote:Op woensdag 20 juni 2007 09:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk dat we tegenwoordig wel kunnen stellen dat het vrijwel onhoudbaar is om vol te houden dat het monster bestaat. Is er eigenlijk nog wel "bewijs" wat niet twijfelachtig is? Dan heb ik het niet over foto's of filmpjes waar je nauwelijks iets op kan zien.
Of om Nessi te proevenquote:Op woensdag 20 juni 2007 12:52 schreef Urquhart het volgende:
Ik wil trouwens ooit nog een keer op vakantie naar Loch Ness, om een weekje ofzo de sfeer te proeven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |