Kvraag me eigenlijk af, hoe je het beste een datingsite zou moeten oprichten. Lijkt me lastig om serieuze mensen erop te krijgen. En vooral om de man/vrouw verhouding goed te krijgen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:13 schreef Christine het volgende:
Jaaaa..... dating.fok.nl was immers ook zo'n succes.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef Christine het volgende:
Ja...
100 mannen en 2 (bezette) vrouwen die ook nog eens voor de grap waren ingeschreven
whahaha, echt een succes dan jaquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja...
100 mannen en 2 (bezette) vrouwen die ook nog eens voor de grap waren ingeschreven
Vooral dat laatste lijkt me erg lastigquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Kvraag me eigenlijk af, hoe je het beste een datingsite zou moeten oprichten. Lijkt me lastig om serieuze mensen erop te krijgen. En vooral om de man/vrouw verhouding goed te krijgen.
Zeker gezien haar profielnaam, die ik uit privacy-overwegingen niet post. Hoeveel kansloze mannen hebben hier inmiddels al op gereageerd? Het antwoord op die vraag intrigeert me welquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:15 schreef Sylvana het volgende:
[..]
lol, dat is echt zo'n meisje van 14 volgens mij
Er zijn een hoop fokkers met wie je niet wilt datenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]Heb ik dat weer gemist. 100 mannen om uit te kiezen.
Pff daar reageer je toch niet op, hoe wanhopig je ook bent... Dan nog liever eeuwig vrijgezel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:17 schreef UncleFunk het volgende:
Zeker gezien haar profielnaam, die ik uit privacy-overwegingen niet post. Hoeveel kansloze mannen hebben hier inmiddels al op gereageerd? Het antwoord op die vraag intrigeert me wel
Moet jij eens opletten... Het is al vaker langsgekomen als gespreksonderwerp. Maar voel jij 't of je een breezah neukt of een intelligente meid? Nou, zo geldt dat dus ook voor die mannen die hierop reageren.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:19 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Pff daar reageer je toch niet op, hoe wanhopig je ook bent... Dan nog liever eeuwig vrijgezel.
Ik heb al met twee fokkers gedate en dat beviel goed. Er zitten vast meer leuke fokkers bij.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:18 schreef Christine het volgende:
Er zijn een hoop fokkers met wie je niet wilt daten
Inderdaad, ik heb ook al meerdere fokkers gedate, en er zullen vast nog wel veel meer leuke zijnquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb al met twee fokkers gedate en dat beviel goed. Er zitten vast meer leuke fokkers bij.
Ik heb ook met een aantal fokkers gedate... ze zijn er wel, maar je moet het kaf van het koren weten te scheidenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:21 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik heb al met twee fokkers gedate en dat beviel goed. Er zitten vast meer leuke fokkers bij.
Ervaring mee?quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:18 schreef Christine het volgende:
Er zijn een hoop fokkers met wie je niet wilt daten
Oh dat zal best, kan het me alleen niet zo goed voorstellen. Maar ik zoek persoonlijk ook meer dan een makkelijk neukertje. En ik lees dit topic niet zo vaak, net zoals die singles reeks gaat het veel te hard.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:20 schreef UncleFunk het volgende:
Moet jij eens opletten... Het is al vaker langsgekomen als gespreksonderwerp. Maar voel jij 't of je een breezah neukt of een intelligente meid? Nou, zo geldt dat dus ook voor die mannen die hierop reageren.
Agossie, dat klinkt nu wel een beetje zielig.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:24 schreef UncleFunk het volgende:
Ik ben een leuke man om mee te daten.
Ben ik met je eens, dit geldt ook voor mij. Maar voor velen op die datingsites maakt het niet uit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:25 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Oh dat zal best, kan het me alleen niet zo goed voorstellen. Maar ik zoek persoonlijk ook meer dan een makkelijk neukertje. En ik lees dit topic niet zo vaak, net zoals die singles reeks gaat het veel te hard.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Agossie, dat klinkt nu wel een beetje zielig.![]()
Date dan met hem om hem een plezier te doenquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:25 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Agossie, dat klinkt nu wel een beetje zielig.![]()
Dat zou gemeen zijn. Ik ben namelijk niet serieus in hem geïnteresseerd, hij is niet mijn type. NOFI.quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:28 schreef cyber_rebel het volgende:
Date dan met hem om hem een plezier te doen![]()
ikbenhorny@gmail.comquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:28 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Op elk potje past een deksel enzo.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:28 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Date dan met hem om hem een plezier te doen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |