O nee toch niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:47 schreef onderjas het volgende:
Het is ineens stil.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
druk met een willekeurige vinger (of iets anders) op de plijtjes toets
Ik luister naar botergeile Frank Zappaquote:
Zeer zekerquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik luister naar botergeile Frank Zappa
kloptquote:
Ik heb gmailquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:49 schreef AMD64 het volgende:
Is hotmail bij jullie ook zo extreem langzaam? als je een bericht aanvinkt om te verwijderen?
[lal]TIS STIL AAN DE OVERKANT, TIS STIL AAN DE OVERKANT. LALALALUUUUUUHHHH. hoeruhhhhh hoeruhhhhhhhquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:47 schreef onderjas het volgende:
Het is ineens stil.
Hotmail.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:49 schreef AMD64 het volgende:
Is hotmail bij jullie ook zo extreem langzaam? als je een bericht aanvinkt om te verwijderen?
neequote:
Wat zal hotmail mij aan mijn anus oxiderenquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:49 schreef AMD64 het volgende:
ik ookquote:
Dat doe ik zeker.. wij nemen tenminste rationeel beslissingen.. in tegenstelling tot mannen die met hun testosteron denken...quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jullie zijn emotioneel, wij niet. Wat je maar superieur noemt..
Nee hoor.. die blijven boven, in hun hersenpan.. volledig bedraadt en aangesloten op hun motorieke functiesquote:Bij vrouwen gebeurrd hetzelfde, alleen zijn de hersenen uit dat gat gevallen.
ehhh.. welles?quote:Nietus..
whehhehequote:.
[..].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |