hoe doe je die 3 plijtjes ?quote:
daar hej een puntquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Niet echt meer, maar is imo wel beter dan hoe hete erst te erg snel ging.
Suggesties?quote:
Niemand is superieur, iedereen is gelijk en ik ga even een boom knuffelenquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee hoor.. het is juist andersom.. op het emotionele vlak zijn vrouwen absoluut superieur. Het is zo.. en ja dit is een veel voorkomend misverstand.. de clitoris is geen onvolgroeide penis..bij de mannen is gewoon een stukje van de hersenen te ver 'ingedaald' en daaruit is dat uithangsel ontstaan..
.
Tevens is dit ook een verklaring voor de superieuriteit van vrouwen..
En ja.. ik heb tieten..ik gebruik ze..
nee niet voor jullie
[BeF] #127 Bier en frituur bij de je PCquote:
Jullie zijn emotioneel, wij niet. Wat je maar superieur noemt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee hoor.. het is juist andersom.. op het emotionele vlak zijn vrouwen absoluut superieur.
Bij vrouwen gebeurrd hetzelfde, alleen zijn de hersenen uit dat gat gevallen.quote:Het is zo.. en ja dit is een veel voorkomend misverstand.. de clitoris is geen onvolgroeide penis..bij de mannen is gewoon een stukje van de hersenen te ver 'ingedaald' en daaruit is dat uithangsel ontstaan..
.
Nietus.quote:Tevens is dit ook een verklaring voor de superieuriteit van vrouwen..
quote:En ja.. ik heb tieten..ik gebruik ze..
quote:nee niet voor jullie
Dat weet ikquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:42 schreef JDude het volgende:
[..]
Een stukje van haar avatar zit in de mijne. Heeft er vast iets mee te maken dat zij 'm ontworpen heeft
![]()
ik ben al bangquote:
leg uitquote:
Hardtrance?quote:
echt nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:43 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nee hoor.. het is juist andersom.. op het emotionele vlak zijn vrouwen absoluut superieur. Het is zo.. en ja dit is een veel voorkomend misverstand.. de clitoris is geen onvolgroeide penis..bij de mannen is gewoon een stukje van de hersenen te ver 'ingedaald' en daaruit is dat uithangsel ontstaan..
.
Tevens is dit ook een verklaring voor de superieuriteit van vrouwen..
En ja.. ik heb tieten..ik gebruik ze..
nee niet voor jullie
O nee toch niet.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:47 schreef onderjas het volgende:
Het is ineens stil.
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:47 schreef koffiekoekje het volgende:
[..]
druk met een willekeurige vinger (of iets anders) op de plijtjes toets
Ik luister naar botergeile Frank Zappaquote:
Zeer zekerquote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:48 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik luister naar botergeile Frank Zappa
kloptquote:
Ik heb gmailquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:49 schreef AMD64 het volgende:
Is hotmail bij jullie ook zo extreem langzaam? als je een bericht aanvinkt om te verwijderen?
[lal]TIS STIL AAN DE OVERKANT, TIS STIL AAN DE OVERKANT. LALALALUUUUUUHHHH. hoeruhhhhh hoeruhhhhhhhquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:47 schreef onderjas het volgende:
Het is ineens stil.
Hotmail.quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:49 schreef AMD64 het volgende:
Is hotmail bij jullie ook zo extreem langzaam? als je een bericht aanvinkt om te verwijderen?
neequote:
Wat zal hotmail mij aan mijn anus oxiderenquote:Op donderdag 14 juli 2005 00:49 schreef AMD64 het volgende:
ik ookquote:
Dat doe ik zeker.. wij nemen tenminste rationeel beslissingen.. in tegenstelling tot mannen die met hun testosteron denken...quote:Op donderdag 14 juli 2005 00:45 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Jullie zijn emotioneel, wij niet. Wat je maar superieur noemt..
Nee hoor.. die blijven boven, in hun hersenpan.. volledig bedraadt en aangesloten op hun motorieke functiesquote:Bij vrouwen gebeurrd hetzelfde, alleen zijn de hersenen uit dat gat gevallen.
ehhh.. welles?quote:Nietus..
whehhehequote:.
[..].
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |