Heb ik ook niet nodig... Sauna is te heet, jacuzzi bubbelt te veel, fitnessen kan ik overal en ik haat zwemmen. Centrum Recoleta is dan wel weer leuk natuurlijk...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 18:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je hebt dat ook geen sauna, jacuzzi, fitnessruimte en zwembad midden in het centrum van Recoleta vermoed ik
We zijn in onderhandelingquote:Gaat je vriendin nu wel of niet mee?
dat is inderdaad beter, jaquote:Op woensdag 20 juli 2005 08:24 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik bedoelde met de edit: niet hier. Laat die discussie maar lekker daar.
Time flies when you're having funquote:Op woensdag 20 juli 2005 09:47 schreef oYo het volgende:
Die HTL's gaan hard... niet meer bij te houden..
Moeten we dat zonnig letterlijk nemen?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:20 schreef Hik het volgende:
Ik ga hier heel voorzichtig zeggen dat de vooruitzichten op een nieuwe baan zonnig zijn....
Erg spannend allemaal!
Op zoek naar een nieuwe baan?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:20 schreef Hik het volgende:
Ik ga hier heel voorzichtig zeggen dat de vooruitzichten op een nieuwe baan zonnig zijn....
Erg spannend allemaal!
Wauw! Vertel, ik ben benieuwd!! Wanneer heb je de definitieve uitslag?quote:Op woensdag 20 juli 2005 10:20 schreef Hik het volgende:
Erg spannend allemaal!
Hé, waar kom jij opeens vandaan. Of gaan we dat binnenkort zien in het photoblog?quote:Op woensdag 20 juli 2005 09:47 schreef oYo het volgende:
Die HTL's gaan hard... niet meer bij te houden..
Da's toch wel iemand van de oude garde he, anders heeft hij hier niets te zoekenquote:Op woensdag 20 juli 2005 12:32 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hé, waar kom jij opeens vandaan. Of gaan we dat binnenkort zien in het photoblog?
Wat zijn de eisen?quote:We zijn in onderhandeling
Begrijp ik het nu niet meer of had je een nieuwe baan en heb je oude opgezegd?quote:Ik heb nog steeds geen definitief bericht van Sawadee, daar baal ik een beetje van. Ik wil namelijk meer dan de 2 reizen die ze me hebben aangeboden. Ben ook nog steeds bezig met sollicitaties hier in de regio, met de gedachte dat ik misschien wel iets heel erg leuks tegenkom. Morgen wéér eentje. Maar eigenlijk weet ik al heel duidelijk wat ik niet wil, en dat is een commerciele binnendienst functie. En dat is nou net altijd wat ik aangeboden krijg Ik verdien liever minder met iets wat ik leuk vind, dan goed met iets waar ik me niet in kan vinden, zoals nu.
Je daalt in mijn achtingquote:Op woensdag 20 juli 2005 14:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Vanavond ga ik overigens naar Disney on ice, dat lijkt me best leuk
Da's altijd welkom!quote:Flipsen, als je wil heb ik een bestand voor je met ongeveer 400 email adressen van makelaarskantoren in BsAs. Die kan je via copy-paste met yahoo aanschrijven. Je krijgt er best een behoorlijk response op
Ja dat was de planning inderdaad. Geen oude schoenen weggooien voor je nieuwe hebt. Echter, omdat ik hoogstwaarschijnlijk in september ga reizen, moest ik voor eind juli mijn werk opzeggen. Mijn baas was er vrijdag voor het laatst (vakantie) en ik ga komende zaterdag zelf op vakantie, dus ik zie hem niet voor 8 augustus. Via email is ook zo onpersoonlijk, dus heb ik vrijdag maar met hem gepraat. Maar ik heb concreet dus nog geen ander werk.quote:Op woensdag 20 juli 2005 13:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Begrijp ik het nu niet meer of had je een nieuwe baan en heb je oude opgezegd?
Dat ook, al vind ik het zelf ook wel leukquote:Op woensdag 20 juli 2005 15:53 schreef flipsen het volgende:
Als het niet je eigen kids zijn en je doet het om indruk te maken op een lekker wijf leuke dame wel...
Je moet er van houden... Geldt zowel voor die kids als dat on ice gebeuren.quote:Op woensdag 20 juli 2005 16:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Dat ook, al vind ik het zelf ook wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |