BHFH vond 70 dollar per nacht in Lima voor een hotel al decadent.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:55 schreef k_man het volgende:
[..]
Nou ja, boven modaal is het toch zeker.
Ik geloof dat BHFH een iets ander idee heeft over acceptabele hotelprijzen dan ik.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 19:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
BHFH vond 70 dollar per nacht in Lima voor een hotel al decadent.
Zou je denken?quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:04 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik geloof dat BHFH een iets ander idee heeft over acceptabele hotelprijzen dan ik.
Zal ik Victoria voor je bellenquote:Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef k_man het volgende:
Ik heb dat hotel in Lille geboekt voor komend weekend.
Nog iemand zin om de kamer te delen?
ehmm , beetje beter opletten: [Reisverslag] Een Baltische Citytripquote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
DutchTrain, ben je al eens in Riga geweest? Dat lijkt me een stad die best wel de moeite waard is.
Ik ben nog nooit in Argentinië geweest dus over Argentijnse schonen kan ik niet echt oordelen. Diego wel.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
ehmm , beetje beter opletten: [Reisverslag] Een Baltische Citytrip
En ja, de moeite waard weet ik niet, ligt er aan wat je leuk vindt; dansende Letse vrouwen op het strand vallen waarschijnlijk voor jou in het niet bij Argentijnse schonen die zich tegoed doen aan wat zonnenstralen
nee, daar is totaal nix te beleven en het schijnt er levensgevaarlijk te zijnquote:Op maandag 18 juli 2005 20:07 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm nou krijg ik weer een aanbod om naar Brazilië te gaan in januari: Sao Paulo, Rio De Janeiro, Curitiba... is het daar een beetje leuk in januari?
quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:22 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
nee, daar is totaal nix te beleven en het schijnt er levensgevaarlijk te zijn
en verder: in Januari, hartje winter: waarschijnlijk vriest het zelfs (zeker in Curitiba !)
ik zou mooi weigeren als ik jou was.
Dat gevoel had ik ook bij Riga. Dat ik dus nog eens terug moet gaan om ook de buitenwijken wat meer te zien. Maar omdat het zo stil op straat was, vond ik het erg vreemd om daar rond te lopen; alsof het een soort steriel openluchtmuseum was. Zeker gezien de vele bouwstijlen.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Riga is een schitterende stad. Maar het duurde wel een paar bezoeken voordat ik wat grip op de stad had. Vilnius, Kaunas en Tallinn vond ik wat doorzichtiger als stad.
Vilnius is zeer zeker de moeite waard,quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:36 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
(..)
Ik ga er zeker nog eens terug, Vilnius en Kaunus moet ik ook nog eens gaan zien...
(..)
Ach, dat vakantiegeld moet ergens vandaan komen (ook wel eens een Poolse nachtclub binnengelopen waar de bezoekers alleen kwamen om wat dealtjes te sluiten met een dikke kale man met zonnebril geflankeerd door twee Russische diva's om vervolgens weer te verdwijnen)quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:42 schreef qwerty_x het volgende:
maar Kaunas zou ik nou niet echt een aanrader willen noemen
(tenzij je maffia contacten wilt leggen of zeer Litouws nationalistisch bent aangelegd ....)
Ik heb eens een interview gehad met de voorzitter van Sajudis-Kaunas. Kreeg ik halverwege het gesprek nog een mitrailleur van Litouwse makelijk geshowd...quote:Op dinsdag 19 juli 2005 22:42 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Vilnius is zeer zeker de moeite waard,
maar Kaunas zou ik nou niet echt een aanrader willen noemen
(tenzij je maffia contacten wilt leggen of zeer Litouws nationalistisch bent aangelegd ....)
Sorry, ik wist niet dat je het nu wel serieus bedoelde, dat begreep ik pas toen ik het stukje er boven las. Vandaar dat ik zelf al aan het editten was gegaan.quote:
Ik bedoelde met de edit: niet hier. Laat die discussie maar lekker daar.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 23:37 schreef DutchTrain het volgende:
Sorry, ik wist niet dat je het nu wel serieus bedoelde, dat begreep ik pas toen ik het stukje er boven las. Vandaar dat ik zelf al aan het editten was gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |