abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28953636
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:55 schreef k_man het volgende:

[..]

Nou ja, boven modaal is het toch zeker.
BHFH vond 70 dollar per nacht in Lima voor een hotel al decadent.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28953926
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 19:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

BHFH vond 70 dollar per nacht in Lima voor een hotel al decadent.
Ik geloof dat BHFH een iets ander idee heeft over acceptabele hotelprijzen dan ik.

Ieder zo z'n meug.
pi_28955059
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:04 schreef k_man het volgende:

[..]

Ik geloof dat BHFH een iets ander idee heeft over acceptabele hotelprijzen dan ik.

Zou je denken?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28957632
Ik heb dat hotel in Lille geboekt voor komend weekend.

Nog iemand zin om de kamer te delen?
pi_28957664
Ik pas.

Misschien SCH.
pi_28957679
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 21:52 schreef k_man het volgende:
Ik heb dat hotel in Lille geboekt voor komend weekend.

Nog iemand zin om de kamer te delen?
Zal ik Victoria voor je bellen

Hmm, als dat zo doorgaat met die citytrips van jou, dan ga je me inhalen dit jaar...

Mijn lijst so far: Athene-Nottingham/Manchester/Sheffield-Dublin-Barcelona/Valencia-Stockholm/Riga/Tallinn/Helsinki-Berlijn en Hamburg nog altijd in de planning, maar steeds onrealistischer.

Zou ik dan dit weekend maar eens naar Lille gaan
pi_28958222
Doet dat!
pi_28958320
DutchTrain, ben je al eens in Riga geweest? Dat lijkt me een stad die best wel de moeite waard is.
pi_28958530
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
DutchTrain, ben je al eens in Riga geweest? Dat lijkt me een stad die best wel de moeite waard is.
ehmm , beetje beter opletten: [Reisverslag] Een Baltische Citytrip

En ja, de moeite waard weet ik niet, ligt er aan wat je leuk vindt; dansende Letse vrouwen op het strand vallen waarschijnlijk voor jou in het niet bij Argentijnse schonen die zich tegoed doen aan wat zonnenstralen
pi_28958614
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:17 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

ehmm , beetje beter opletten: [Reisverslag] Een Baltische Citytrip

En ja, de moeite waard weet ik niet, ligt er aan wat je leuk vindt; dansende Letse vrouwen op het strand vallen waarschijnlijk voor jou in het niet bij Argentijnse schonen die zich tegoed doen aan wat zonnenstralen
Ik ben nog nooit in Argentinië geweest dus over Argentijnse schonen kan ik niet echt oordelen. Diego wel.

Ik heb een brede smaak als het gaat om vakantie.
  dinsdag 19 juli 2005 @ 22:22:42 #236
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_28958677
quote:
Op maandag 18 juli 2005 20:07 schreef DutchTrain het volgende:
Hmm nou krijg ik weer een aanbod om naar Brazilië te gaan in januari: Sao Paulo, Rio De Janeiro, Curitiba... is het daar een beetje leuk in januari?
nee, daar is totaal nix te beleven en het schijnt er levensgevaarlijk te zijn
en verder: in Januari, hartje winter: waarschijnlijk vriest het zelfs (zeker in Curitiba !)

ik zou mooi weigeren als ik jou was.
zonnig Brasil
pi_28958737
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:22 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

nee, daar is totaal nix te beleven en het schijnt er levensgevaarlijk te zijn
en verder: in Januari, hartje winter: waarschijnlijk vriest het zelfs (zeker in Curitiba !)

ik zou mooi weigeren als ik jou was.
't is bijna een reactie zoals je die bij een Amerikaans forum kan verwachten
pi_28958750
Klasse reactie.

Ik zit nog steeds te twijfelen of ik naar Lima moet vliegen, als ik morgen ga kan ik mooi nog 2 nachten feesten en verder misschien wat langer blijven om een beetje rond te kijken
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!fotograaf dinsdag 19 juli 2005 @ 22:25:53 #239
73911 ultra_ivo
pi_28958812
Riga is een schitterende stad. Maar het duurde wel een paar bezoeken voordat ik wat grip op de stad had. Vilnius, Kaunas en Tallinn vond ik wat doorzichtiger als stad.
pi_28958862
Ik vond Riga eigenlijk meteen fraai.
pi_28959232
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:25 schreef ultra_ivo het volgende:
Riga is een schitterende stad. Maar het duurde wel een paar bezoeken voordat ik wat grip op de stad had. Vilnius, Kaunas en Tallinn vond ik wat doorzichtiger als stad.
Dat gevoel had ik ook bij Riga. Dat ik dus nog eens terug moet gaan om ook de buitenwijken wat meer te zien. Maar omdat het zo stil op straat was, vond ik het erg vreemd om daar rond te lopen; alsof het een soort steriel openluchtmuseum was. Zeker gezien de vele bouwstijlen.

Ik ga er zeker nog eens terug, Vilnius en Kaunus moet ik ook nog eens gaan zien...

Tallinn was inderdaad een makkelijker te vatten stad. Er is een duidelijke scheiding tussen de verschillende wijken (arm, rijk, vervallen) en het oude centrum.
  FOK!fotograaf dinsdag 19 juli 2005 @ 22:36:51 #242
73911 ultra_ivo
pi_28959255
Fraai is het zeker. Maar het kostte me meer tijd om voeling met de stad te krijgen dan met de andere drie steden.
pi_28959402
- - - waarom heb ik het gevoel dat we in 5 topics aan het slowchatten zijn - - -
  dinsdag 19 juli 2005 @ 22:42:31 #244
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_28959456
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:36 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

(..)
Ik ga er zeker nog eens terug, Vilnius en Kaunus moet ik ook nog eens gaan zien...

(..)
Vilnius is zeer zeker de moeite waard,
maar Kaunas zou ik nou niet echt een aanrader willen noemen
(tenzij je maffia contacten wilt leggen of zeer Litouws nationalistisch bent aangelegd ....)
zonnig Brasil
pi_28959769
Is Kaunas zo erg dan?

Ik vond het bekende witte kerkje een beetje kitscherig, maar verder best een leuk centrum.
pi_28959855
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:42 schreef qwerty_x het volgende:
(tenzij je maffia contacten wilt leggen of zeer Litouws nationalistisch bent aangelegd ....)
Ach, dat vakantiegeld moet ergens vandaan komen (ook wel eens een Poolse nachtclub binnengelopen waar de bezoekers alleen kwamen om wat dealtjes te sluiten met een dikke kale man met zonnebril geflankeerd door twee Russische diva's om vervolgens weer te verdwijnen)
pi_28961041
edit
nee

[ Bericht 91% gewijzigd door UIO_AMS op 19-07-2005 23:25:54 ]
  FOK!fotograaf dinsdag 19 juli 2005 @ 23:26:31 #248
73911 ultra_ivo
pi_28961137
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 22:42 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Vilnius is zeer zeker de moeite waard,
Ik heb eens een interview gehad met de voorzitter van Sajudis-Kaunas. Kreeg ik halverwege het gesprek nog een mitrailleur van Litouwse makelijk geshowd...
pi_28961539
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:24 schreef DutchTrain UIO_AMS het volgende:
edit
nee
Sorry, ik wist niet dat je het nu wel serieus bedoelde, dat begreep ik pas toen ik het stukje er boven las. Vandaar dat ik zelf al aan het editten was gegaan.
  Moderator woensdag 20 juli 2005 @ 08:24:41 #250
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_28966548
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 23:37 schreef DutchTrain het volgende:
Sorry, ik wist niet dat je het nu wel serieus bedoelde, dat begreep ik pas toen ik het stukje er boven las. Vandaar dat ik zelf al aan het editten was gegaan.
Ik bedoelde met de edit: niet hier. Laat die discussie maar lekker daar.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')