Je hebt er tenminste wat aan.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:32 schreef k_man het volgende:
Nog even de laatse post uit het vorige topic. CMT schreef:
[..]
Interessant punt!
Wie zijn dat?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:34 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Je hebt er tenminste wat aan.
Vandaag heb ik een 13-delige DVD-serie besteld van Bud Spencer en Terrence Hill.
Jouw OP?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:38 schreef DutchTrain het volgende:
Daar gaat m'n OP voor HTL #43 - Voor chocoprinsen en appelmeisjes
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:36 schreef Vogue het volgende:
Wie zijn dat?
Die films vond ik vroeger geweldig inderdaad. Heb er tijden naar gezocht en nu eindelijk gevonden op DVD.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
[afbeelding]
CMT's grote jeugdhelden blijkbaar
Klopt, maar moest dat topic nou vol of niet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:40 schreef k_man het volgende:
Oh, en dat topic, Antwerpen 2005, daar staat dus écht niets nuttigs in hè?
Dat is waarquote:Op woensdag 13 juli 2005 22:43 schreef k_man het volgende:
Ik bedoel dat ik de titel die je liever had gehad óók bedacht had. Eerder dan jij iig.
Ehm, waarom?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:42 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Klopt, maar moest dat topic nou vol of niet?
Volgens de beschrijvingen is het ook humor.quote:
Ik ben druk bezig, toch?quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
De HTL bedoelde ik; zie deze post
Ha, dat zei m'n moeder altijd over de filmsmaak van m'n broertje. Kneukfilms.quote:
Tis een Koot&Bie grap.quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:51 schreef k_man het volgende:
[..]
Ha, dat zei m'n moeder altijd over de filmsmaak van m'n broertje. Kneukfilms.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 22:56 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik dacht "zo simpel is 't vast niet"
I know, dus die lening mag mijn vader mooi voor me afsluiten, betaal ik hem wel terugquote:CMT:
Wel even in de gaten houden dat naar het buitenland vertrekken voor banken een reden is om de lening op te eisen.
Er wordt hier maar 1 ding aangesneden he! APPELTAART!!!quote:DutchTrain:
of was dat nou net een onderwerp dat we hier niet moesten aansnijden.. nou ja nogmaar 3 posts en dan is het hier ook weer vol
quote:Op donderdag 14 juli 2005 08:47 schreef flipsen het volgende:
Er wordt hier maar 1 ding aangesneden he! APPELTAART!!!
Sorryquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:51 schreef Hik het volgende:
Zeg kinders, moeten jullie niet werken ofzo?
(Volg mijn hardwerkende voorbeeld!)
quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:05 schreef flipsen het volgende:
Waarom was je eigenlijk daar? kick je op uniformen?
Ik gok paardrijdenquote:Op donderdag 14 juli 2005 09:51 schreef Hik het volgende:Ik ben gisteren even in BHFH z'n wereld gedoken. Ben een dagje op de kazerne in de buurt van Eindhoven geweest, waar men ook een eigen rijschool heeft. Leuk om te zien, maar toch jammer dat er honderden mannen in uniform waren, maar niémand "She's lost that lovin' feeling" voor me heeft gezongen...
Vast niet, het was toch bij het leger.. dan moet je toch echt aan deze prinsen te paard denkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 10:38 schreef flipsen het volgende:
Of autorijden!
We zitten allemaal in het zeur en zanik topic te zeuren en te zanikenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:34 schreef flipsen het volgende:
Waar is iedereen gebleven? Zeker aan het strand, met een stuk appeltaart in de koelbox?
Het waren de mannen in Eindhoven...quote:Op donderdag 14 juli 2005 10:05 schreef flipsen het volgende:
Ik ben ook gewoon aan het werk helaas. Het zou verboden moeten worden! Enne, Hik, ik snap dat je teleurgesteld bent over onze 'mannen' in Breda. Maar misschien waren je verwachtingen te hoog? Je kent BHFH![]()
Waarom was je eigenlijk daar? kick je op uniformen?
Gelukkig heb ik het niet ontzettend druk deze dagen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:40 schreef DutchTrain het volgende:
We zitten allemaal in het zeur en zanik topic te zeuren en te zaniken
Wij hadden net ook van die appeldingen, maar dan anders. Kom alleen niet op de naam nu.quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:23 schreef DutchTrain het volgende:
* DutchTrain ziet collega binnen komen lopen met grote bruine vierkante doos met het woord 'DUDOK' erop.
Zit 'ie erbij?quote:Van Dale:
appelaar appelazijn appelbeignet appelbloesem appelbol appelboom appelboor appelcider appelflap appelflauvvte appelig appellant appellatief appellatoir appelleren appelleren aan appelmoes appelrechter appelsap appelschimmel appelsien appelspijs appelstroop appeltaart appelvink appelwang appelwijn
Als je het serieus meent, is de stap voor mij in elk geval kleiner om iets te kopenquote:Diego, als ik een appartementje zoek voor een jaar, per september a.s. in BsAs, heb jij dan iets leuks voor me of verkoop jij alleen maar? Anders kijk ik wel even bij clarin.com.ar
quote:Zit er ernstig over na te denken voor een jaar te vertrekken. Als ik het nu niet doe, doe ik het waarschijnlijk nooit meer.
Om nog terug te komen op de opmerking van CMT. Het ligt er een beetje aan wat je gaat of wil gaan doen maar in principe kun je alles op je toeristenvisa. Die is 90 dagen en die kun je simpel voor 50 peso of zo verlengen met een maand op Ezeiza of je kan effe een keer een dagje Uurugay doen en dan mag je weer 90 dagen blijven.quote:Geld is geen prlobleem, ik leen het gewoon en betaal wel terug als ik terug ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |