Voorlopig weinig boeiends gelezen
![]()
quote:
Diego, als ik een appartementje zoek voor een jaar, per september a.s. in BsAs, heb jij dan iets leuks voor me of verkoop jij alleen maar? Anders kijk ik wel even bij clarin.com.ar
Als je het serieus meent, is de stap voor mij in elk geval kleiner om iets te kopen
![]()
quote:
Zit er ernstig over na te denken voor een jaar te vertrekken. Als ik het nu niet doe, doe ik het waarschijnlijk nooit meer.
Dat geloof ik zeker, maar wat wil je gaan doen?
quote:
Geld is geen prlobleem, ik leen het gewoon en betaal wel terug als ik terug ben
Om nog terug te komen op de opmerking van CMT. Het ligt er een beetje aan wat je gaat of wil gaan doen maar in principe kun je alles op je toeristenvisa. Die is 90 dagen en die kun je simpel voor 50 peso of zo verlengen met een maand op Ezeiza of je kan effe een keer een dagje Uurugay doen en dan mag je weer 90 dagen blijven.
Verder lijkt het me zowiezo slim om bijvoorbeeld eerst 3 maanden te gaan(een maand thuis met oud en nieuw een maand in Nederland?) en dan bijvoorbeeld in februari terug te gaan of zo.
Gister ben ik naar Tigre geweest, naar best een cool pretpark alleen was het erg druk vanwege de vakantie dus het was veel wachten maar ik heb me prima vermaakt
![]()
Vandaag even naar de ambassade of ze me kunnen helpen met wat vraagjes over een nachtclub en wat andere dingen. Al weet ik wel al dat je flink wat geld apart zal moeten leggen voor de wouten, maar ja het blijft Argentinie
![]()
CMT, MSN´en en films kijken? Anders gaat dat niet op schieten
UIO_AMS, gister heb ik vanwege het bovenstaande niks gezien van de tour en vandaag is het niet live? Dus gebeurd er nog wat vandaag en gisteren?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".