abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_29079342
quote:
Op zondag 24 juli 2005 09:59 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Dankzij o.a. GL en de SP komen er nu geen softwarepatenten in Europa en wordt er hard geprotesteerd tegen de bewaarplicht van verkeersgegevens. Dat duidt erop dat GL en de SP heel wat meer kennis van de digitale wereld in huis hebben dan de VVD.
648 van de 731 leden van het EP stemden tegen de CIID, dus dat ligt echt niet alleen aan GL en de SP. Met de bewaarplicht is niets mis overigens.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 24 juli 2005 @ 10:17:24 #52
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_29079477
quote:
Op zondag 24 juli 2005 10:03 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
648 van de 731 leden van het EP stemden tegen de CIID, dus dat ligt echt niet alleen aan GL en de SP.
Mag ik je er even aan herinneren dat de VVD groot voorstander van softwarepatenten is.
quote:
Met de bewaarplicht is niets mis overigens.
Daar is een heleboel mee mis, maar dat is een discussie die reeds in Bewaarplicht is een feit wordt gevoerd.
pi_29079791
quote:
Op zondag 24 juli 2005 09:45 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Yeah right. Je kunt nu toch al bedrijven bellen die je komen helpen? Dit is echt een onnozel voorstel. Van Groen Links en de SP kan je dit soort onnozelheden verwachten, maar je zou denken dat de VVD toch wel wat beters te doen heeft. Kennelijk niet.
Het computerbedrijf hier in het dorp doet dat al! En goed ook!!

Maar als de VVD hun zin doordrijven, dan hebben zitten dadelijk een hoop computerbedrijven zonder werk!

Ik zou zeggen:
Leden van de VVD! Leer eerst eens hoe je met een computer moet werken en vooral leer eerst eens hoe je moet gedragen op internet!!!!!!!!! En neem je verantwoordeijkheden!!!!!!!!

Een vriend van me die verteld me wel vaker dat mensen die hun verantwoordelijkheid niet nemen (die totaal geen beschermingsmaatregelen hebben getroffen en dit ook weigeren!) maar wel blaten als er iets fout gaat! Jaja!
The power of beauty
  zondag 24 juli 2005 @ 12:43:33 #54
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29081793
VVD'er: Maak je geen zorgen mevrouwtje, dat breedbandje plakken we wel even met een beetje solutie en een stukje rubber
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
pi_29081869
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:43 schreef Tafkahs het volgende:
VVD'er: Maak je geen zorgen mevrouwtje, dat breedbandje plakken we wel even met een beetje solutie en een stukje rubber
pi_29081894
quote:
Op zondag 24 juli 2005 10:17 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Mag ik je er even aan herinneren dat de VVD groot voorstander van softwarepatenten is.
[..]
Wat heeft dat met dit topic te maken?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  zondag 24 juli 2005 @ 14:07:16 #57
58683 NewOrder
markt anarchist
pi_29083855
quote:
Op zondag 24 juli 2005 12:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Wat heeft dat met dit topic te maken?
Dat sloeg op jouw opmerking. De VVD was voorstander van softwarepatenten en gaf daarmee, net als met het voorstel voor de pechdienst, blijk geen kennis van en inzicht in de digitale wereld te hebben.
pi_29084001
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:07 schreef NewOrder het volgende:

[..]

Dat sloeg op jouw opmerking. De VVD was voorstander van softwarepatenten en gaf daarmee, net als met het voorstel voor de pechdienst, blijk geen kennis van en inzicht in de digitale wereld te hebben.
Niet erg relevant, aangezien ik aangaf dat ik dit voorstel kul vind. Ik begrijp niet wat de VVD bezielt. Dit soort achterlijkheden passen beter bij andere partijen.
pi_29084098
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:13 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Niet erg relevant, aangezien ik aangaf dat ik dit voorstel kul vind. Ik begrijp niet wat de VVD bezielt. Dit soort achterlijkheden passen beter bij andere partijen.
Jammer genoeg grossiert de VVD deze kabinetsperiode toch al in achterlijkheden die ik liever bij andere partijen (of gewoon niet) had gezien .
"If you are depressed you shouldn't be in C major!" - Rick Beato
pi_29084271
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:17 schreef Litpho het volgende:

Jammer genoeg grossiert de VVD deze kabinetsperiode toch al in achterlijkheden die ik liever bij andere partijen (of gewoon niet) had gezien .
Dit valt denkelijk in de categorie "Gewoon niet".

Als men nu had gestelt dat er voor de overheid een taak ligt in het informeren en voorlichten van de burger over de risico's van het Internet eventueel met een eenvouding stappenplan en een verwijzing naar helpdesks dan had ik er volledig achter gestaan.

Dit voorstel raakt echter kant noch wal imho.
pi_29084357
Zelfs dat is niet nodig lijkt me, omdat iedereen wel in staat is een helpdesk te vinden bij computerproblemen.

Het lijkt mij dat dit er vooral weer op gericht is om wat ambtenaartjes aan het werk te houden en de bureaucratie op niveau te houden.
pi_29084922
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Zelfs dat is niet nodig lijkt me, omdat iedereen wel in staat is een helpdesk te vinden bij computerproblemen.

Het lijkt mij dat dit er vooral weer op gericht is om wat ambtenaartjes aan het werk te houden en de bureaucratie op niveau te houden.
Ik zat te denken aan een Postbus 51 achtig iets en geen overheidsburo voor Internetzaken.

Daar is wel degelijk behoefte aan onder de bevolking, echter een overheidsorgaan zoals eerder geschetst is onzin.
pi_29084986
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:50 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik zat te denken aan een Postbus 51 achtig iets en geen overheidsburo voor Internetzaken.

Daar is wel degelijk behoefte aan onder de bevolking, echter een overheidsorgaan zoals eerder geschetst is onzin.
Postbus 51-achtig iets? Hoe zie je dat dan? Heeft het echt een doel en vorm of is het vooral bedoeld om belastingcenten te verkwisten en ambtenaren aan het werk te houden?
pi_29085149
quote:
Op zondag 24 juli 2005 14:52 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Postbus 51-achtig iets? Hoe zie je dat dan? Heeft het echt een doel en vorm of is het vooral bedoeld om belastingcenten te verkwisten en ambtenaren aan het werk te houden?
Net zo veel doel en zin als een PB 51 actie om de burger te informeren over een nieuw zorgstelsel of over identificatie plicht.

Ga nu even niet te licht voorbij aan de onwetendheid van een groot deel van de burgers op computer gebied, die is schokkend groot namelijk.
pi_29085192
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:00 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Net zo veel doel en zin als een PB 51 actie om de burger te informeren over een nieuw zorgstelsel of over identificatie plicht.

Ga nu even niet te licht voorbij aan de onwetendheid van een groot deel van de burgers op computer gebied, die is schokkend groot namelijk.
Mijn zorg is vooral dat er op traditioneel inefficiënte wijze weer miljoenen belastinggeld tegenaan worden gegooid en dat er vooral weer veel ambtenaartjes inefficiënt aan de slag gaan met een project dat zijn doel vervolgens compleet mist.
pi_29085357
quote:
Op zondag 24 juli 2005 15:01 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

Mijn zorg is vooral dat er op traditioneel inefficiënte wijze weer miljoenen belastinggeld tegenaan worden gegooid en dat er vooral weer veel ambtenaartjes inefficiënt aan de slag gaan met een project dat zijn doel vervolgens compleet mist.
Tja, een van mijn zorgen is dat burgers en bedrijven veel meer miljoenen kwijt zijn om de schade van onwetendheid in te perken. Daar kan een afweging op gemaakt worden, lijkt mij en op puur economische basis, een overheids helpdesk zie ik daar absoluut niet in passen overigens omdat dat inderdaad nodeloos kostbaar gaat worden voor een uiterst beperkt rendement.

De overheid wil aan de zich sterk maken voor een 'Kennis economie', daarbij hoort dan ook verstrekking van kennis aan iedereen, lijkt mij, zelfs als het maar beperkte 'starters' kennis is.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 24 juli 2005 @ 15:18:53 #67
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_29085615
quote:
Op vrijdag 15 juli 2005 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Mailtje aan deze sukkel
[..]
Waarom spreek je 'm aan als God?
  zondag 24 juli 2005 @ 15:39:25 #68
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_29086031
Postbus 51.. da's lang geleden. Is zeker ook al door de vvd gesaneerd?
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')