quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:14 schreef Christine het volgende:
Jouw avatar trekt volle zalen, bedoel je?
Inderdaad.. wat een lelijke kut avatar heb je.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Das niet lief he!![]()
Nou ga ik 2 pagina's proberen excuses te krijgen voor het beledigen van mijn avatar.![]()
Mijn avatar doet zalen eerder leeglopen,...![]()
Jouw avatar doet vierkantjes lopenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:16 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Das niet lief he!![]()
Nou ga ik 2 pagina's proberen excuses te krijgen voor het beledigen van mijn avatar.![]()
Mijn avatar doet zalen eerder leeglopen,...![]()
Goede, maar een beetje depri-achtige sfeer films. Moet je wel voor in de mood zijn.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:15 schreef Phydomir het volgende:
Weekend wordt denk ik een relex weekend. Moet niet te veel uitgeven. Begin augustus naar Turkije
Maar heb nog Donnie Darko en Trainsporting op dvd liggen. Dus dat wordt wel ok
Zal ik alvast maar sorry zeggen dan....bespaart me weer 2 pagina´s suffe beledigingen over en weer....quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:17 schreef Laton het volgende:
[..]
Inderdaad.. wat een lelijke kut avatar heb je.![]()
Ah, nog meer beledigingen. Gaan jullie altijd zo met elkaar om?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:14 schreef Laton het volgende:
Jezus, dus jij zorgt voor dat mestoverschot...zelden zoveel bullshit uit eenzelfde persoon zien komen.
Tranceptor blijkbaarquote:Who gives a fuck man.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:15 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind zijn avatar echt koel en het was een goed bedoelde grap..![]()
Yes... wel 3 jaar geleden alweer... maar hij is redelijk incognito toch?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:16 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
ben jij dat eigenlijk op je avatar?
Ik veracht koeien.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:17 schreef Tranceptor het volgende:
Laton, wat staat er in jezusnaam op je avatar? Een paar vlekken? Is dat een nieuwe kunstvorm? Wat is er mis met wit met zwarte vlekken dan? Heb je iets tegen koeien ofzo?
Link me even als iemand hem opent.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:18 schreef Phydomir het volgende:
Ok, wie opent hem: "Beledig hier de avatar van je voorganger"
Nee alleen met runderen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:18 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ah, nog meer beledigingen. Gaan jullie altijd zo met elkaar om?
Ligt eraan of je geneukt hebt vanmiddag. So?quote:
En waar is jouw avatar?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:18 schreef Moots het volgende:
[..]
Zal ik alvast maar sorry zeggen dan....bespaart me weer 2 pagina´s suffe beledigingen over en weer....![]()
Kon je nix wat meer bij huis gebruiken? Iets wat meer landelijk is? Iets dat meer bij Nederland hoort?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:18 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik veracht koeien.
[afbeelding]
Hier, paar domme glaasjes met een of ander lichtgedoe.
Dom is idd het juiste woordquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:18 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik veracht koeien.
[afbeelding]
Hier, paar domme glaasjes met een of ander lichtgedoe.
Waar kan ik snel ´n avatar scoren....ben wel toe aan ´n goede belediging!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:19 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Link me even als iemand hem opent.![]()
Je bent toch wel een "hem" of beledig ik je nu weer?quote:
Hm.. Ik zie het woord neuken en Christine is aan het woord. Way to go Christine.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:16 schreef Christine het volgende:
[..]
Er is op elk moment van de dag wel iemand aan het neuken, dus ja: door wie??![]()
Ik weet hetquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:19 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Ligt eraan of je geneukt hebt vanmiddag. So?
Jij verraden dat ik met TGT ging daten. Ik verraden dat jij met Saaw date
Date ik met Saaw dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Jij verraden dat ik met TGT ging daten. Ik verraden dat jij met Saaw date
Heeeee schatje, jij helpt me ook niet echt mee he aan een beter imago hier op fokquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:20 schreef Detroit het volgende:
[..]
Hm.. Ik zie het woord neuken en Christine is aan het woord. Way to go Christine..
Zeehond, schat... en Greenpeace is al ingelichtquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:21 schreef Laton het volgende:
[..]
Nee dat HangBankWalvis plaatje van jou is fijn.![]()
Ehm.. is ze dat niet zelf?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:21 schreef Laton het volgende:
Nee dat HangBankWalvis plaatje van jou is fijn.![]()
Een blind kind van 3 maakt nog een spannendere compositie...quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:22 schreef ThunderChild het volgende:
Iedereen weet toch dat de mijne de beste is . . .![]()
![]()
Hou toch op.. de grote poster versie is veel beter. Dan zie je tenminste dat Darth Vader in zijn cape te zien is.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:22 schreef ThunderChild het volgende:
Iedereen weet toch dat de mijne de beste is . . .![]()
![]()
Oh wacht, laat maar, ik ben door Phydomir al hoer genoemd in dit topic.....ik heb m´n quotum (om in de koeienassociaties te blijven) voor vandaag alweer gehaald..quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:20 schreef Moots het volgende:
[..]
Waar kan ik snel ´n avatar scoren....ben wel toe aan ´n goede belediging!![]()
Gooooquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Heeeee schatje, jij helpt me ook niet echt mee he aan een beter imago hier op fok
Maar ik ben nu verliefd, dus ik neuk niet meer
ook niet minder trouwens
Ja maar beter dat je stopt voor je straks 7 jaar geen melk geeft.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:23 schreef Moots het volgende:
[..]
Oh wacht, laat maar, ik ben door Phydomir al hoer genoemd in dit topic.....ik heb m´n quotum (om in de koeienassociaties te blijven) voor vandaag alweer gehaald..![]()
Wees braaf en geef het toe!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:20 schreef Tranceptor het volgende:
Date ik met Saaw dan?
Cool.![]()
Leuk dat jullie het mij ook vertellen. Dat vind ik lief.![]()
Nee da's fijn..lig je lekker op je bank te chillen..komen ze je de zee in slepen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:22 schreef Christine het volgende:
[..]
Zeehond, schat... en Greenpeace is al ingelicht
Ik vind ze wel hip.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:24 schreef Tranceptor het volgende:
Nee, die blauwe vlekken van jou zijn leuk.![]()
Hé, maar dat zijn wel mijn magere jaren!quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:24 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Ja maar beter dat je stopt voor je straks 7 jaar geen melk geeft.![]()
Interessant genoeg doet de mijne dat inderdaadquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:14 schreef Christine het volgende:
[..]
Jouw avatar trekt volle zalen, bedoel je?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Interessant genoeg doet de mijne dat inderdaad.
Dat je date met Saaw! Dôh.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:25 schreef Tranceptor het volgende:
Wat moet ik nu weer toegeven?![]()
Ok, ok, ok, ik heb Noraly Beyer geneukt.![]()
Harig en luid. Hoe is Noraly?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:27 schreef Tranceptor het volgende:
Hoe is Arie in bed? Ik heb die gast alweer een flinke tijd niet gesproken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |