Ik kan feesten en toch ook me school halen, en heb toch alles goed voor mekaar, dus ik zie het probleem niet. Moet ik dan thuis gaan rotten en tien keer per dag aftrekken?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:12 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Blijf maar lekker verder over dromen, dat het leven pas 'cool' is als je lekker kan feesten. En what the fuck is zolderboys? Ben jij er lid van? Nooit van gehoord
.
Peace, dat zijn pas gangster-rappers!quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:14 schreef Newb het volgende:
[..]
SNappen jullie hm!?!?!?!!!!!!!:D:D:D:DD::D:
DHC
ZBC!!!1111111
schoolquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:15 schreef dady het volgende:
[..]
Ik kan feesten en toch ook me school halen, en heb toch alles goed voor mekaar, dus ik zie het probleem niet. Moet ik dan thuis gaan rotten en tien keer per dag aftrekken?
ben jij zo'n lastige mocro die schijt heeft aan nederland?quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:15 schreef dady het volgende:
[..]
Ik kan feesten en toch ook me school halen, en heb toch alles goed voor mekaar, dus ik zie het probleem niet. Moet ik dan thuis gaan rotten en tien keer per dag aftrekken?
Want jij bent meteen begonnen met je MBOquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
schoolnu valt alles op zijn plaats. nou veel plezier nog met je leven zonder diepgang.
Begrijpend lezen is ook niet echt je sterkste kant hè?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:20 schreef dady het volgende:
[..]
Want jij bent meteen begonnen met je MBO![]()
Jij begrijpt mij niet, dus jouw sterkste kant is het ook niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:21 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
Begrijpend lezen is ook niet echt je sterkste kant hè?![]()
nee, ik begrijp je ook niet. misschien moet je de oorzaak bij jezelf zoeken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:38 schreef dady het volgende:
[..]
Jij begrijpt mij niet, dus jouw sterkste kant is het ook niet.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:54 schreef Jerruh het volgende:
50 cent is verschrikkelijk
volgens mij zegt hij dat hij rapt om dat als excuses te gebruiken dat hij totaal niks weet of kent qua toonhoogtes, ritmes, muziek of wat dan ook...
wat een monotome drol ist zeg.
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:12 schreef dady het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik maar denken dat elk weldenkend mens de Balkende-periode al ontgroeit was.
Hahaha, dat hoop ik wel want Balkenende II is al lang geariveerdquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:12 schreef dady het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Ik maar denken dat elk weldenkend mens de Balkende-periode al ontgroeit was.
R&B zanger deze vent is rapperquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:30 schreef Markman het volgende:
lekker kan het weer on topic want dit gaat nergens meer over...
ik ben nog steeds van mening dat ik het super vindt dat iemand succesvol is, in wat voor manier dan ook. De een als grote bankdirecteur, de ander als r&b zanger. Mooi toch!
Zo zo, de grote heersers nog wel... want dat zijn uiteraard allemaal van die brave lieden geweestquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:17 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
'k ben jaloers op grote wetenschappers, schrijvers en heersers, en niet op zulke onnozele gasten
.
5% gewijzigd? Moest je die onderste ook nog bij vermelden?quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:02 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zo zo, de grote heersers nog wel... want dat zijn uiteraard allemaal van die brave lieden geweest![]()
Maar goed, ik zal jouw poging intelligent over te komen niet verder verstoren.
Omdat hij 4 uur eerder online is?quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:01 schreef Chessaaj het volgende:
het is een aap, in één van zn nummers claimt ie dat ie "zelf heel goed weet dat ie knap is" kuchkuch! beter laat je anderen dat over je zeggen (goed niemand die t met de stelling eens is, dus ik snap waarom ie de 'eer' aan zichzelf gelaten heeft). Hij verpest het voor alle anderen negerrappers!
(en toch zijn zn beats af en toe best lekker)
ps, omg waarom is krekker me altijd voor met posten
"I deal with more hoes than a Chinese phone book"quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:55 schreef daisy_ducky het volgende:
Als je em een telefoonboek voor laat lezen klinkt het nogsteeds hetzelfde![]()
![]()
Dat is ie ook, en de menigte trapt er nog in ook.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:54 schreef Jerruh het volgende:
50 cent is verschrikkelijk
volgens mij zegt hij dat hij rapt om dat als excuses te gebruiken dat hij totaal niks weet of kent qua toonhoogtes, ritmes, muziek of wat dan ook...
wat een monotome drol ist zeg.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:55 schreef daisy_ducky het volgende:
Als je em een telefoonboek voor laat lezen klinkt het nogsteeds hetzelfde![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:14 schreef ThomasBerge het volgende:
50 Cent
Er is maar 1 artiest
[afbeelding]
ja die ozo domme menigte...gelukkig ben jij speciaal en altijd jezelfquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:54 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
Dat is ie ook, en de menigte trapt er nog in ook.
Ben je nou echt zo'n achterlijke idioot of wat???quote:Op donderdag 14 juli 2005 15:03 schreef Ceylon89 het volgende:
[..]
5% gewijzigd? Moest je die onderste ook nog bij vermelden?Maar goed, ga maar samen met Dady grote negers aanbidden.
jij bent bountyquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:25 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ben je nou echt zo'n achterlijke idioot of wat???
WAAR zie je mij in hemelsnaam zeggen dat ghetto negers ook maar enigszins cool zijn![]()
![]()
![]()
Ik geef alleen aan dat jij niet zo wanna-b intelligent moet doen. En wees blij dat ik rekening heb gehouden met de minder begaafden en nog een regel heb toegevoegd ter verduidelijking.
Maar even serieus, ben je nu echt zo dom dat je uit mijn opmerking op denkt te maken dat ik fan ben van onze ghettoneger-vrienden![]()
![]()
Ik gaf alleen aan dat ook de grote heersers niet altijd lieve wereldverbeteraars zijn geweest. Maakt dat mij automatisch een aanbidder van rappers![]()
Echt, hoe simpel kan iemand zijn, ik sta echt versteld hiervan.
Hoor je dit nu continu roepen en ik moet zeggen dat je nu nogal gefrustreerd over begint te komen.. Als jij jezelf nu eens nader zou verklaren zou ik wellicht begrijpen waar je het over had.quote:
Voor deze opmerking zouden ze je al moeten opknopen aan de hoogste boom op je camping.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:14 schreef ThomasBerge het volgende:
50 Cent
Er is maar 1 artiest
[afbeelding]
Ik hoorde vandaag voor ,t eerst die verkrachtte cover van em.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:03 schreef ChicaneBT het volgende:
[..]
Ga lekker naar Akon luisteren met zn kansloze gezeik.
quote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:20 schreef itsalex het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat ze in duitsland R&B zwarte muziek noemen. Het heeft niets meer met R&B te maken en ook zeker niet met muziek. Ik vind hardcore lekkere muziek om te relaxen maar ik word zo agressief van R&B. Als je luistert naar de muziek dat 'R&B' noemt was dat gewoon lekker om naar te luisteren(LL Cool J bijvoorbeeld(beetje oud maar ok)). Maar tegenwoordig moeten er 1 lekker wijven in zitten 2 grote auto 3 auto moet blinken(anders kan je hem naar de sloop brengen) 4 tering herrie ter wege brengen. De hardcore van tegenwoordig is ook niets meer maar daar niet van.
ik weet niet of ik moet lachen of huilen om je tekst, dus ik doe het allebeiquote:Op zaterdag 16 juli 2005 23:20 schreef itsalex het volgende:
Ik vind het niet vreemd dat ze in duitsland R&B zwarte muziek noemen. Het heeft niets meer met R&B te maken en ook zeker niet met muziek. Ik vind hardcore lekkere muziek om te relaxen maar ik word zo agressief van R&B. Als je luistert naar de muziek dat 'R&B' noemt was dat gewoon lekker om naar te luisteren(LL Cool J bijvoorbeeld(beetje oud maar ok)). Maar tegenwoordig moeten er 1 lekker wijven in zitten 2 grote auto 3 auto moet blinken(anders kan je hem naar de sloop brengen) 4 tering herrie ter wege brengen. De hardcore van tegenwoordig is ook niets meer maar daar niet van.
ahhhhhhhhhquote:Op zondag 17 juli 2005 04:25 schreef Ronno het volgende:
[..]
ik weet niet of ik moet lachen of huilen om je tekst, dus ik doe het allebei![]()
![]()
![]()
Bwhaha, quote van de maandquote:Op zondag 17 juli 2005 04:25 schreef Ronno het volgende:
[..]
ik weet niet of ik moet lachen of huilen om je tekst, dus ik doe het allebei![]()
![]()
![]()
Cow & Chicken... MIA... kut cartoonnetwork..quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:11 schreef dady het volgende:
Maar ondertussen zijn jullie toch allemaal jaloers. Ben slim, knap en breed sociaal. Oneerlijk he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |