ik via mijn zusquote:Op vrijdag 15 juli 2005 21:28 schreef Dos37 het volgende:
[..]
welk vak ik kon via mijn vader nog kaarten winnen
Hoe was het concertquote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:56 schreef RedGuy het volgende:
Jezus, hoeveel trappen heeft dat stadion van jullie wel niet, en de tribune was fuckin stijl..
Zo gaaf, op een gegeven bewogen de tribunes gewoon door iedereen. Prachtige sfeer, geweldige nummers die gespeeld werden, mooie show. Mijn beste concert ooit!quote:Op zaterdag 16 juli 2005 08:57 schreef JaWi het volgende:
[..]
Hoe was het concert?
Inderdaad veel trappen, maar we krijgen roltrappen.
Stijl valt toch wel mee? Je moet alleen niet van de trap af lazeren
.
Klinkt gaaf! Zou er ook wel heen gewild hebbenquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:07 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Zo gaaf, op een gegeven bewogen de tribunes gewoon door iedereen. Prachtige sfeer, geweldige nummers die gespeeld werden, mooie show. Mijn beste concert ooit!
Waren nog 3 Hagenezen die gingen knokken met een vent.. Dat was dan weer sneu..
Geluid is kut in de ArenAquote:Op zaterdag 16 juli 2005 09:12 schreef JaWi het volgende:
[..]
Klinkt gaaf! Zou er ook wel heen gewild hebben. Beste concert ooit komt vast ook door het fantastische stadion
.
Laat het waar zijn.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:41 schreef methodmich het volgende:
Andy zou wel eens terug kunnen komen. Laait de laatste dagen een beetje op.
Ehm, veel als hij net zo speelt als in zijn laatste seizoen bij Ajax. 29 wedstrijden, 11 goals.quote:
Op BNR was een leuk gesprek met zijn zaakwaarnemer en hij noemde clubs als Portsmouth, Man City en Bolton als serieuze kandidaten. In Nederland had hij het vooral over PSV, maar dat zou qua salaris lastig kunnen worden.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 13:52 schreef methodmich het volgende:
Afwachten, maar het is vrij serieus. Alleen de vraagprijs kan een obstakel gaan vormen, waardoor koopkrachtigere buitenlandse clubs meer kans maken. Probleem is voor Inter dan weer dat Andy het hard speelt en zelf het liefst naar Amsterdam terug wil.
Doen Trabelsi en Charisteas mee?quote:Op zaterdag 16 juli 2005 14:46 schreef Nashje het volgende:
Andy is welkom.
Over een kwartiertje begint Rijnsburgse Boys - Ajax.
Opstelling Ajax:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |