Het woord 'Amsterdammer' bedoel je?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Kan een modje de foute tekens uit de topictitel halen? Dank u²
Of hij wordt in het gesticht gestopt omdat ie 'psychische problemen' heeft.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:06 schreef dVTB het volgende:
Het is wachten op de eerste moslim die weer in de ontkennings-mode duikt en gaat stellen dat deze jongen geen moslim is.
Wat de straf voor deze jongen betreft: Nederland, kinderrecht, geen hard bewijs. - Wat denk je zelf? Die loopt binnen no-time weer vrij rond.
LOL, je bedoelt Youssefquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:07 schreef speknek het volgende:
Een 17-jarige Amsterdamse moslim die radicaal op internet is en Wilders bedreigt. Ik sta niet verbaasd als straks op het journaal zijn broer Hicham claimt dat het gewoon kwajongesstreken waren.
Dat zul je mij nooit horen zeggen, die garantie geef ik jequote:Op woensdag 13 juli 2005 14:06 schreef dVTB het volgende:
Het is wachten op de eerste moslim die weer in de ontkennings-mode duikt en gaat stellen dat deze jongen geen moslim is.
So what? Als de rechter dat beslist sta ik erachter, de rechter bepaald welke straffen hij wel of niet geeft, als de rechter zegt dat hij 3 jaar moet zitten en verplicht naar Louis de Funés moet kijken sta ik erachter, dus sta ik er ook achter als hij onschuldig wordt verklaard en een zak geld na krijgt. De rechter is capabel genoeg om de juiste beslissing te nemen, zonder daarbij rekening te houden met de onderbuikgevoelens van het ganse land, gelukkig maar.quote:Wat denk je zelf? Die loopt binnen no-time weer vrij rond.
LOL, een geintje is leuk. Maar dit is gewoon een je reinste doodverwensing richting alle Moslims, in ieder geval een doodverwensing richting Meki, Youssef, Hicham, Mutant01 en ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Gezien de contructie van de "bom" (karton, kruid en kogeltjes) had hij enkel zichzelf ernstig verwond of gedood. Niets om over te treuren uiteraard, hij was immers maar een moslim, maar het trauma die hij anderen had opgedrongen bij anderen zou natuurlijk onnodig zijn geweest.
Toch denk ik dat jij er anders over denkt als je er zelf bij betrokken bent.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
So what? Als de rechter dat beslist sta ik erachter, de rechter bepaald welke straffen hij wel of niet geeft, als de rechter zegt dat hij 3 jaar moet zitten en verplicht naar Louis de Funés moet kijken sta ik erachter, dus sta ik er ook achter als hij onschuldig wordt verklaard en een zak geld na krijgt. De rechter is capabel genoeg om de juiste beslissing te nemen, zonder daarbij rekening te houden met de onderbuikgevoelens van het ganse land, gelukkig maar.²
Ongetwijfeld, maar dat is juist het mooie, ik probeer me te ontrekken van allerlei (sensuele) gevoelens zodat ik objectief tot een oordeel kan komen, vergeet niet dat ikquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:15 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Toch denk ik dat jij er anders over denkt als je er zelf bij betrokken bent.
Dat staat er niet, er staat dat ik er minder om zou treuren. Maar anyhoe, er is niets om over te treuren, aangezien er niemand dood is. Over het verlies van elk leven, ook over het leven van een moslim is te treuren, aangezien niemand in zijn geheel slecht is (en niemand zijn geheel goed, al komt George Bush jr. daarbij dicht in de buurt).quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:15 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
LOL, een geintje is leuk. Maar dit is gewoon een je reinste doodverwensing richting alle Moslims, in ieder geval een doodverwensing richting Meki, Youssef, Hicham, Mutant01 en ik²
Jij bent gestoord.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:18 schreef buachaille het volgende:
De enige terechte reactie op dit soort figuren is om alle directe familieleden af te maken. Dit is denk ik de enige manier waarop we moslimterrorisme kunnen voorkomen. Omdat deze maatregel in het linkse nederland niet op al teveel sympathie zal kunnen rekenen kunnen we in de (nabije) toekomst veel moslim-agressie verwachten.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:18 schreef buachaille het volgende:
De enige terechte reactie op dit soort figuren is om alle directe familieleden af te maken. Dit is denk ik de enige manier waarop we moslimterrorisme kunnen voorkomen. Omdat deze maatregel in het linkse nederland niet op al teveel sympathie zal kunnen rekenen kunnen we in de (nabije) toekomst veel moslim-agressie verwachten.
Inderdaad, we kunnen elke keer wel blijven opkijken als we dit horen, maar de groteren onder de bevolking laten zich niet zo snel pakken en lopen niet te smijten met gegevens op internet. Die wachten gewoon stil op 'hun' moment.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:22 schreef Jo0Lz het volgende:
Er zijn er vast nog wel meer.je houdt dit toch, het is nou eenmaal begonnen, dus komt er geen einde aan...
Beter lezen aub. Ik wil absoluut niet dat dit wordt ingevoerd. Het beroep beul is al enige jaren niet meer vacant in de Nederlanden. Ik zeg alleen dat het moslimterrorisme een onderdeel geworden is van onze maatschappij en dat we ermee moeten leren leven. Alleen als we dat echt niet willen dan zullen we smerige maatregelen moeten treffenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:23 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
![]()
Dat dit soort gederangeerde kleuters überhaupt op een forum toegelaten wordt. Benieuwd hoe Nederland er over 5 jaar uit ziet, en uit welke hoek de agressie dan voornamelijk komt.
Wat 'n onzin. Dit was gewoon een debieltje met een in elkaar geflanste pijpbom.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:27 schreef Omaha het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen elke keer wel blijven opkijken als we dit horen, maar de groteren onder de bevolking laten zich niet zo snel pakken en lopen niet te smijten met gegevens op internet. Die wachten gewoon stil op 'hun' moment.
Dit was slechts een jihad-extremist in opleiding.
QED. Het aandragen als een reëele optie is al een teken van opborrelende krankzinnigheid. Al die overtrokken reacties dragen alleen maar bij aan het probleem.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:30 schreef buachaille het volgende:
[..]
Beter lezen aub. Ik wil absoluut niet dat dit wordt ingevoerd. Het beroep beul is al enige jaren niet meer vacant in de Nederlanden. Ik zeg alleen dat het moslimterrorisme een onderdeel geworden is van onze maatschappij en dat we ermee moeten leren leven. Alleen als we dat echt niet willen dan zullen we smerige maatregelen moeten treffen![]()
Nu komt-ie vast weer op TV aandacht vragenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:34 schreef Tikorev het volgende:
Hoe kan dat nou? Wilders stelde zich toch gewoon altijd maar een beetje aan met zijn beveiliging?
Vind je dat niet een beetje naïef? Het lijkt mij dat er weldegelijk serieuze dreigingen waren, wat ook blijkt uit de beveiliging die hij weldegelijk heeft. Vind je het dus niet een beetje naïef om te impliceren dat Wilders zich altijd aanstelde?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:34 schreef Tikorev het volgende:
Hoe kan dat nou? Wilders stelde zich toch gewoon altijd maar een beetje aan met zijn beveiliging?
Een labiele, ruggegraatloze mafkees.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:27 schreef veejay het volgende:
Tja... wat een mafkees ben je als van Nederlandse / Britse afkomst ben en je vervolgens tot de islam bekeert????
Dat is toch wat veel (linkse) mensen vaak suggereren. En wie ben ik om dat niet te geloven?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vind je het dus niet een beetje naïef om te impliceren dat Wilders zich altijd aanstelde?
Noem er eens een paar.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:32 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Die liepen er 10 jaar geleden ook rond,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |