abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:32:52 #26
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_28769451
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:27 schreef Omaha het volgende:

[..]

Inderdaad, we kunnen elke keer wel blijven opkijken als we dit horen, maar de groteren onder de bevolking laten zich niet zo snel pakken en lopen niet te smijten met gegevens op internet. Die wachten gewoon stil op 'hun' moment.

Dit was slechts een jihad-extremist in opleiding.
Wat 'n onzin. Dit was gewoon een debieltje met een in elkaar geflanste pijpbom.

Die liepen er 10 jaar geleden ook rond, alleen was er toen geen vlag waaronder je je 'terreurdaad' kon voeren, dus dan was een of andere willekeurige passant de lul. Helaas is het wel zo dat er, ook getuige de reacties hier, steeds meer van dit soort leeghoofden komen.

It's hip to be square a terrorist...
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_28769491
Hoe kan dat nou? Wilders stelde zich toch gewoon altijd maar een beetje aan met zijn beveiliging?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:34:46 #28
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_28769501
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:30 schreef buachaille het volgende:

[..]

Beter lezen aub. Ik wil absoluut niet dat dit wordt ingevoerd. Het beroep beul is al enige jaren niet meer vacant in de Nederlanden. Ik zeg alleen dat het moslimterrorisme een onderdeel geworden is van onze maatschappij en dat we ermee moeten leren leven. Alleen als we dat echt niet willen dan zullen we smerige maatregelen moeten treffen
QED. Het aandragen als een reëele optie is al een teken van opborrelende krankzinnigheid. Al die overtrokken reacties dragen alleen maar bij aan het probleem.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:35:42 #29
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_28769521
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:34 schreef Tikorev het volgende:
Hoe kan dat nou? Wilders stelde zich toch gewoon altijd maar een beetje aan met zijn beveiliging?
Nu komt-ie vast weer op TV aandacht vragen !
pi_28769563
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:34 schreef Tikorev het volgende:
Vind je dat niet een beetje naïef? Het lijkt mij dat er weldegelijk serieuze dreigingen waren, wat ook blijkt uit de beveiliging die hij weldegelijk heeft. Vind je het dus niet een beetje naïef om te impliceren dat Wilders zich altijd aanstelde?
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:43:11 #31
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28769789
Was het weer een van enkelingen uit de groep? Die uit die groep die we niet in een kwaad daglicht moeten stellen omdat het maar een kleine gedeelte is dat kwaad wil?.
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_28769855
als jullie de OP gelezen hadden, dan gaat dit niet over dat kutjong in Amsterdam, maar over R@B die volgens BSB, Meki en consorten verantwoordelijk is voor het negatief allochtonennieuws op de FP. Ze willen nu z'n adres achterhalen om hem te lynchen ofzo......................

En BSB verneukt nog steeds de layout
Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:45:03 #33
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_28769873
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:27 schreef veejay het volgende:
Tja... wat een mafkees ben je als van Nederlandse / Britse afkomst ben en je vervolgens tot de islam bekeert????
Een labiele, ruggegraatloze mafkees.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
pi_28769910
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:36 schreef Monidique het volgende:

[..]

Vind je het dus niet een beetje naïef om te impliceren dat Wilders zich altijd aanstelde?
Dat is toch wat veel (linkse) mensen vaak suggereren. En wie ben ik om dat niet te geloven?
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:46:34 #35
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28769926
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:32 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Die liepen er 10 jaar geleden ook rond,
Noem er eens een paar.....
Ik sta hier voor de hemelpoort - Nergens is een god te zien - Volgens mij bestaat hij niet -
Onze leider zei doe niet zo dom - En vertel het de wereld nooit - Beneden staat de vodka klaar
pi_28769948
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:34 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]

QED. Het aandragen als een reëele optie is al een teken van opborrelende krankzinnigheid. Al die overtrokken reacties dragen alleen maar bij aan het probleem.
- Volgens de dokter gaat het prima met me
- Dit is geen overtrokken reactie, maar een realistische oplossing voor een probleem.
- Door te zeggen te zeggen dat schriftelijk reacties op terreuraanslagen bijdragen aan het probleem volg je dezelfde redenering als een Moslim die zegt dat Ayaan Hirsi Ali schuldig is aan de moord op Theo van Gogh.

Excuses voor mijn politiek incorrecte mening.

[ Bericht 1% gewijzigd door buachaille op 13-07-2005 15:19:17 ]
pi_28769980
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:46 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Dat is toch wat veel (linkse) mensen vaak suggereren. En wie ben ik om dat niet te geloven?
Veel (linkse) mensen suggereren dat Wilders zich altijd maar aanstelt met z'n beveiliging? Hoe kom je tot die conclusie?
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:49:28 #38
25318 Kaalhei
under a dead Ohio sky
pi_28770041
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Veel (linkse) mensen suggereren dat Wilders zich altijd maar aanstelt met z'n beveiliging? Hoe kom je tot die conclusie?
Ach gut, het is weer autistenuurtje op de kneuzenkermis.
pi_28770073
Doh.
Delivered without an information leaflet
pi_28770333
quote:
Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik lees wel eens een bericht op Fok plus bijbehorende reacties, voorbeeldje:

Wilders doet opnieuw aangifte wegens bedreiging
Geert Wilders wordt dagelijks bedreigd
Zware bewaking voor Geert Wilders
  woensdag 13 juli 2005 @ 14:59:42 #41
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28770396
Opruimslotje. Je gaat even boodschappen doen hè .
  woensdag 13 juli 2005 @ 15:09:29 #42
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28770769
Blijft trouwens gewoon dicht. OP heeft niets te maken met het bericht, en NWS is niet de plaats om over nieuwsposters te dicussieren.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')