Wat 'n onzin. Dit was gewoon een debieltje met een in elkaar geflanste pijpbom.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:27 schreef Omaha het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen elke keer wel blijven opkijken als we dit horen, maar de groteren onder de bevolking laten zich niet zo snel pakken en lopen niet te smijten met gegevens op internet. Die wachten gewoon stil op 'hun' moment.
Dit was slechts een jihad-extremist in opleiding.
QED. Het aandragen als een reëele optie is al een teken van opborrelende krankzinnigheid. Al die overtrokken reacties dragen alleen maar bij aan het probleem.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:30 schreef buachaille het volgende:
[..]
Beter lezen aub. Ik wil absoluut niet dat dit wordt ingevoerd. Het beroep beul is al enige jaren niet meer vacant in de Nederlanden. Ik zeg alleen dat het moslimterrorisme een onderdeel geworden is van onze maatschappij en dat we ermee moeten leren leven. Alleen als we dat echt niet willen dan zullen we smerige maatregelen moeten treffen![]()
Nu komt-ie vast weer op TV aandacht vragenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:34 schreef Tikorev het volgende:
Hoe kan dat nou? Wilders stelde zich toch gewoon altijd maar een beetje aan met zijn beveiliging?
Vind je dat niet een beetje naïef? Het lijkt mij dat er weldegelijk serieuze dreigingen waren, wat ook blijkt uit de beveiliging die hij weldegelijk heeft. Vind je het dus niet een beetje naïef om te impliceren dat Wilders zich altijd aanstelde?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:34 schreef Tikorev het volgende:
Hoe kan dat nou? Wilders stelde zich toch gewoon altijd maar een beetje aan met zijn beveiliging?
Een labiele, ruggegraatloze mafkees.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:27 schreef veejay het volgende:
Tja... wat een mafkees ben je als van Nederlandse / Britse afkomst ben en je vervolgens tot de islam bekeert????
Dat is toch wat veel (linkse) mensen vaak suggereren. En wie ben ik om dat niet te geloven?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Vind je het dus niet een beetje naïef om te impliceren dat Wilders zich altijd aanstelde?
Noem er eens een paar.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:32 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Die liepen er 10 jaar geleden ook rond,
- Volgens de dokter gaat het prima met mequote:Op woensdag 13 juli 2005 14:34 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
QED. Het aandragen als een reëele optie is al een teken van opborrelende krankzinnigheid. Al die overtrokken reacties dragen alleen maar bij aan het probleem.
Veel (linkse) mensen suggereren dat Wilders zich altijd maar aanstelt met z'n beveiliging? Hoe kom je tot die conclusie?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:46 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Dat is toch wat veel (linkse) mensen vaak suggereren. En wie ben ik om dat niet te geloven?
Ach gut, het is weer autistenuurtje op de kneuzenkermis.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Veel (linkse) mensen suggereren dat Wilders zich altijd maar aanstelt met z'n beveiliging? Hoe kom je tot die conclusie?
Ik lees wel eens een bericht op Fok plus bijbehorende reacties, voorbeeldje:quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Veel (linkse) mensen suggereren dat Wilders zich altijd maar aanstelt met z'n beveiliging? Hoe kom je tot die conclusie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |