Wat vond je ook alweer fout aan Wouter Bos? En Wim Kok? Van de PvdA kan ik het goed begrijpen trouwens.quote:
Wim Kok vond ik niet fout hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:06 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat vond je ook alweer fout aan Wouter Bos? En Wim Kok? Van de PvdA kan ik het goed begrijpen trouwens.
jeetjequote:Op woensdag 13 juli 2005 16:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Je mist oog voor detail (zoals BVO al zei)..
PvdA is wel erg populistisch inderdaad, als de helft van de bevolking ijs wil en de andere helft chips, komen ze met chips en bijbehorend dipijs aanzetten.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Wim Kok vond ik niet fout hoor..
PvdA vind ik een net-niks partij. Waait een beetje met alle winden mee en Wouter Bos vind ik gewoon een verschrikkelijk vent.
Ik ken je een beetje, je hebt wel ook voor detail.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:09 schreef timbob het volgende:
[..]
jeetje
ik voel me zowaar beledigd door die opmerking
Als we in economische termen gaat praten is de PvdA zo commercieel als maar zijn kan. Zonder enige principes lijkt wel (Ja behalve die oh zo arme arbeiders die het allemaal zo slecht hebben natuurlijk). En Wouter Bos is verruit de populistische lijsttrekker van Nederland.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:09 schreef pberends het volgende:
[..]
PvdA is wel erg populistisch inderdaad, als de helft van de bevolking ijs wil en de andere helft chips, komen ze met chips en bijbehorend dipijs aanzetten.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
Oh.... 'zoals Mark-03 mark_03 al zei'..
quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik ken je een beetje, je hebt wel ook voor detail.
Vandaar ook de "".
Ze hebben ook al decades lang de grootste partijkas.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:11 schreef Airelle het volgende:
[..]
Als we in economische termen gaat praten is de PvdA zo commercieel als maar zijn kan. Zonder enige principes lijkt wel (Ja behalve die oh zo arme arbeiders die het allemaal zo slecht hebben natuurlijk). En Wouter Bos is verruit de populistische lijsttrekker van Nederland.
Het is gewoon vet stoer man!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:12 schreef timbob het volgende:
[..]
[afbeelding]
Hoofdletters op het forum gebruik ik weinig, omdat het vaak toch snelle reacties zijn. in brieven enzo denk ik daar wel om (en anders doet word dat wel).
de noodzaak om een . achter een smiliete zetten snap ik niet. ik zie daar echt geen enkele reden voor tenzij je de smilie aan het einde van de zin doet en de . erachter als afsluiter.
Zeer onterecht.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Ze hebben ook al decades lang de grootste partijkas.
Funcionaliteit ten top!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:13 schreef timbob het volgende:
[..]
het is nutteloos...
ik hou niet van nutteloos
De "linkerpartijen" hebben allemaal wel iets rechts in zich en de "rechterpartijen" wel wat linksquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:15 schreef Airelle het volgende:
Links en rechts bestaat trouwens niet helemaal meer.
Het is althans lang niet zo zwart-wit. Maarja het is wel gemakkelijk in het gebruik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |