Oh, in dat geval, sorry!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:08 schreef babette21 het volgende:
[..]
tsss da's alleen m'n nick.....
* Babette gebruikt altijd hoofdletters, zeker ism rode lettertjes......
mij een beetje beschuldigen.....![]()
Dat is toch het eerste wat je leert qua ABNquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:10 schreef BVO het volgende:
[..]. Jij begint een zin nooit met een hoofdletter.
.
ik had 't over namen, niet over zinnen.....quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:10 schreef BVO het volgende:. Jij begint een zin nooit met een hoofdletter.
.
Neequote:Op woensdag 13 juli 2005 14:14 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had 't over namen, niet over zinnen.....
maar goed, ik begrijp de hint.....
VANAF NU ZAL IK ALLEEN NOG MAAR HOOFDLETTERS GAAN GEBRUIKEN
van joe cocker is een cover van het nummer van the loving spoonfull, en van quincy is gebasseerd op die van the loving spoonfull maar veel jazzieerquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:56 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Is dat dezelfde als die "Summer in the city" van Joe Cocker?
Veeeeeeeeeeeel zwoeler inderdaad!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:16 schreef timbob het volgende:
[..]
van joe cocker is een cover van het nummer van the loving spoonfull, en van quincy is gebasseerd op die van the loving spoonfull maar veel jazzieer
Ik slinger ze even aanquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:16 schreef timbob het volgende:
[..]
van joe cocker is een cover van het nummer van the loving spoonfull, en van quincy is gebasseerd op die van the loving spoonfull maar veel jazzieer
ik ging laatst 's kijken of ik 'm ergens op plaat kon vinden ofzo..quote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:17 schreef timbob het volgende:
hoofdletters zijn voor mensen die tijd over hebben
Inderdaad, niet altijd hequote:Op woensdag 13 juli 2005 14:59 schreef timbob het volgende:
meestal.
Ik kan je ook een slechte keuze voorschotelen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:51 schreef Airelle het volgende:
Goede keuze voor wat?
No thanks.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik kan je ook een slechte keuze voorschotelen.
Alsof hij daar uit mag kiezenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:51 schreef Airelle het volgende:
Goede keuze voor wat?
Hij kan wat dat betreft zo de politiek in .... oh, dat doet ie ookquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:53 schreef Airelle het volgende:
[..]
No thanks.
Maar jij bent een held in het niet beantwoorden van vragen.
Keuze WAARVOOR?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:55 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Hij kan wat dat betreft zo de politiek in .... oh, dat doet ie ook![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |