Wat een onzin. Ik denk dat je dan nog eerder kunt stellen dat hoe meer iemand met z'n sport verdient hoe rechtser hij zal doen/denken. En zelfs dat lijkt me nog onzin om algemeen te stellen.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:44 schreef Tafkahs het volgende:
Per saldo denk ik dat je kunt veronderstellen dat de meeste teamsporters links zijn en de individuele sporters meer rechtsgeaard.
O ja?quote:Op maandag 18 juli 2005 15:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat een onzin. Ik denk dat je dan nog eerder kunt stellen dat hoe meer iemand met z'n sport verdient hoe rechtser hij zal doen/denken. En zelfs dat lijkt me nog onzin om algemeen te stellen.
Neh, ik ken alleen maar domme boxers die niet eens weten wat hun linker en wat hun rechter hand is, laat staan ....quote:Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef Tafkahs het volgende:
[..]
O ja?
Is het je nooit opgevallen wat een vervelende ballen zwemmers en boxers eigenlijk zijn?
Raymond Joval is echter wel weer van het sociale type, die geeft wel eens gratis lessen op de Albert Cuijpmarkt.quote:Op maandag 18 juli 2005 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Neh, ik ken alleen maar domme boxers die niet eens weten wat hun linker en wat hun rechter hand is, laat staan ....
Hockeyers en golfers en roeiers en tannisers echter.....
En al die profvoetballertjes die op hun 19e al multimiljonair zijn lullen ook zo heerlijk simpel vvd's
Nee, pretty boy Cassius Clay bereikte zijn hoogtepunt tegen de crimineel Sonny Liston ..., de zevende ronde, zoals hij voorspeld had (al had hijde achtste gezegd, Clay lette niet zozeer op de allerfijnste details) ....quote:Op maandag 18 juli 2005 15:44 schreef Bennie_K het volgende:
[..]
nee, toen had hij zijn hoogtepunt nog niet bereikt
Mohammed Ali dus
Ja, de marktwaarde van Silvie gaat natuurlijk dalen als ze ouder wordt......dan verdien je niet meer zo goed achter de ramenquote:
Arend Glas was lid van CP'86.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef du_ke het volgende:
Was er niet ook zo'n groninger bobsleeer die bij bedenkelijke rechtse groepen werd gesignaleerd?
Goed punt. Dat was inderdaad de knakker die ik bedoelde.quote:Op maandag 18 juli 2005 17:26 schreef dwerg het volgende:
[..]
Arend Glas was lid van CP'86.
Daarmee is echter niet gezegd dat hij bij bedenkelijke rechtse groepen werd gesignaleerd, maar hij was wel lid van een bedenkelijke rechtse groep.
quote:Op maandag 18 juli 2005 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
40% van de top 100 spelers zijn linkshandig.
Althans dat was een tijd geleden zo
Dat verband zie ik niet zo 123..quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef Vassili_Z het volgende:
Topsporters hebben meestal weinig onderwijs genoten....geen wonder dus waarom de meeste rechts zijn
Dat gebrek aan onderwijs slaat op jou zo te zien.quote:Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef Vassili_Z het volgende:
Topsporters hebben meestal weinig onderwijs genoten....geen wonder dus waarom de meeste rechts zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |