abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 juli 2005 @ 15:44:30 #51
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_28911754
Louis van Gaal heeft wel eens -bijna belangeloos- voor de straat opgetreden in zijn mindere periode waar hij geen werk had als trainer. Hij moedigde mensen aan om hun fiets te laten graveren door de politie, zodat diefstal wat ontmoedigd wordt.

Ik denk links. Co Adriaanse is zeker links.

Per saldo denk ik dat je kunt veronderstellen dat de meeste teamsporters links zijn en de individuele sporters meer rechtsgeaard.
Verdonk: we moet weer lachen om ons loonstrookje :')
Verdonk: niet links, ik ben niet rechts, maar recht door zee
journalist: niet scheel?
  maandag 18 juli 2005 @ 15:47:28 #52
74548 Jo0Lz
Lick the box!
pi_28911831
Ik kan met links en met rechts sporten !
Yes we can! | I didn't fail, it's just postponed success.
pi_28911899
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:44 schreef Tafkahs het volgende:
Per saldo denk ik dat je kunt veronderstellen dat de meeste teamsporters links zijn en de individuele sporters meer rechtsgeaard.
Wat een onzin. Ik denk dat je dan nog eerder kunt stellen dat hoe meer iemand met z'n sport verdient hoe rechtser hij zal doen/denken. En zelfs dat lijkt me nog onzin om algemeen te stellen.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 18 juli 2005 @ 15:52:09 #54
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_28911975
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ik denk dat je dan nog eerder kunt stellen dat hoe meer iemand met z'n sport verdient hoe rechtser hij zal doen/denken. En zelfs dat lijkt me nog onzin om algemeen te stellen.
O ja?
Is het je nooit opgevallen wat een vervelende ballen zwemmers en boxers eigenlijk zijn?
pi_28912136
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:52 schreef Tafkahs het volgende:

[..]

O ja?
Is het je nooit opgevallen wat een vervelende ballen zwemmers en boxers eigenlijk zijn?
Neh, ik ken alleen maar domme boxers die niet eens weten wat hun linker en wat hun rechter hand is, laat staan ....

Hockeyers en golfers en roeiers en tannisers echter.....

En al die profvoetballertjes die op hun 19e al multimiljonair zijn lullen ook zo heerlijk simpel vvd's
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
  maandag 18 juli 2005 @ 15:59:41 #56
125364 Tafkahs
Stadsnomade
pi_28912203
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Neh, ik ken alleen maar domme boxers die niet eens weten wat hun linker en wat hun rechter hand is, laat staan ....

Hockeyers en golfers en roeiers en tannisers echter.....

En al die profvoetballertjes die op hun 19e al multimiljonair zijn lullen ook zo heerlijk simpel vvd's
Raymond Joval is echter wel weer van het sociale type, die geeft wel eens gratis lessen op de Albert Cuijpmarkt.

Tuurlijk, maar die weten ook niet beter dan dat het geld toch wel blijft binnenstromen. (Komt Rafael nog wel achter )
  maandag 18 juli 2005 @ 16:00:29 #57
33189 RM-rf
1/998001
pi_28912233
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:44 schreef Bennie_K het volgende:

[..]

nee, toen had hij zijn hoogtepunt nog niet bereikt

Mohammed Ali dus
Nee, pretty boy Cassius Clay bereikte zijn hoogtepunt tegen de crimineel Sonny Liston ..., de zevende ronde, zoals hij voorspeld had (al had hijde achtste gezegd, Clay lette niet zozeer op de allerfijnste details) ....

al het entertainment en gepraat eromheen dat later kwam, met het Mothership dat uit het heelal op ons af zou komen, is onzin eromheen, welke Cassius Clay prima uitnutte en gestuurd werd door mensen die er een belang in hadden dat Clay in hun straatje lulde ...
Cassius Clay was de grootste, enkel waren het promotoren die Muhammed Ali 'maakten'...

[ Bericht 4% gewijzigd door RM-rf op 18-07-2005 16:06:27 ]
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_28912290
Tiger Woods is rechts. Net als Curt Schilling (werper van de Red Sox) en Jason Varitek (naar ik meen, hij is catcher van de Red Sox). In Elsevier stond laatst een interview met Dennis van der Geest, een topjudoka. Hij was volgens mij VVDer.

Tijdens de Spelen van Los Angeles (?, kan ook Seoul zijn geweest) vroeg Mart Smeets aan sporters welke partij hun voorkeur had. Een vrije man als Erik Swinkels, de kleiduivenschieter met een eigen bedrijf, was ook een VVDer. Wat toen opviel, was dat een van de bobo's, een rijke dame met een attitude, PvdA stemde. Nou ja, opviel, je kunt dat wel verwachten. De heersende elite is nog steeds van de PvdA.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_28912291
quote:
Op maandag 18 juli 2005 15:59 schreef Tafkahs het volgende:
(Komt Rafael nog wel achter )
Ja, de marktwaarde van Silvie gaat natuurlijk dalen als ze ouder wordt......dan verdien je niet meer zo goed achter de ramen
pi_28914622
Was er niet ook zo'n groninger bobsleeer die bij bedenkelijke rechtse groepen werd gesignaleerd?
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 18 juli 2005 @ 17:26:31 #61
6536 dwerg
chagrijn
pi_28915014
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:15 schreef du_ke het volgende:
Was er niet ook zo'n groninger bobsleeer die bij bedenkelijke rechtse groepen werd gesignaleerd?
Arend Glas was lid van CP'86.
Daarmee is echter niet gezegd dat hij bij bedenkelijke rechtse groepen werd gesignaleerd, maar hij was wel lid van een bedenkelijke rechtse groep.
I intend to live forever, or die trying.
pi_28915552
quote:
Op maandag 18 juli 2005 17:26 schreef dwerg het volgende:

[..]

Arend Glas was lid van CP'86.
Daarmee is echter niet gezegd dat hij bij bedenkelijke rechtse groepen werd gesignaleerd, maar hij was wel lid van een bedenkelijke rechtse groep.
Goed punt. Dat was inderdaad de knakker die ik bedoelde.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_28918209
40% van de top 100 spelers zijn linkshandig.

Althans dat was een tijd geleden zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 18 juli 2005 @ 20:06:17 #64
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28919910
quote:
Op maandag 18 juli 2005 19:16 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
40% van de top 100 spelers zijn linkshandig.

Althans dat was een tijd geleden zo
Diego was ook een linkspootje
pi_28919941
De echte ook
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 18 juli 2005 @ 21:00:32 #66
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_28921943
De meeste Nederlandse voetballers stemmen trouwens op de VVD.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:02:01 #67
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_28953826
Topsporters hebben meestal weinig onderwijs genoten....geen wonder dus waarom de meeste rechts zijn
Era Vulgaris
  dinsdag 19 juli 2005 @ 20:07:24 #68
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_28954003
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef Vassili_Z het volgende:
Topsporters hebben meestal weinig onderwijs genoten....geen wonder dus waarom de meeste rechts zijn
Dat verband zie ik niet zo 123..

Tenzij je natuurlijk vind dat weinig onderwijs gelijk staat aan dom en dat alleen domme mensen rechts stemmen, maar dat is zulke achterhaalde onzin dat ik me dat nauwelijks kan voorstellen.
pi_28954111
quote:
Op dinsdag 19 juli 2005 20:02 schreef Vassili_Z het volgende:
Dat gebrek aan onderwijs slaat op jou zo te zien.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_28954179
Ik vrees dat Vassili_Z dat wel bedoelt.

Maar Vassili_Z is zo'n gefrustreerde wereld verbeteraar. Laat die linkse huilie's maar
pi_28954283
Behalve gefrustreerd is hij ook nog eens niet al te slim.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')