quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:13 schreef snippertje79 het volgende:
WtF is hyves ? ?
Ja precies, een grote groep mensen doet iets, dus om niet mee te lopen doe ik het nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:17 schreef Ultralaser het volgende:
Hyves is cool man wat zeur je nou. Altijd van die figuren die juist B doen als er veel A doen.
Misschien helpt het als je tegen de persoon in kwestie zegt dat je het niet prettig vindt al die mails ;o)quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb nu binnen 10 minuten 9 emails gehad
van 1 persoon.
hoe irritant.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
van 1 persoon.
hoe irritant.
Inderdaad, en al die breezertjes trappen er met openogen in. Geinig man, domheidquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:40 schreef Erosjuhhh het volgende:
je kan bij hyves je hotmail login geven geloof ik, en dan krijgen hun je adres boek
Jij bent echt populairquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:19 schreef MissyMirjaM het volgende:
van 1 persoon.
hoe irritant.
volgens mij is dat dezelfde gast al die mij emailde?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:31 schreef Lucille het volgende:
Die kutmail werd ook de afgelopen week naar forum@fok.nl gestuurd, en wel twee keer. Bleek dat die gast nog een FOK! account had. Nou, daar wist ik wel raad mee.![]()
Voordat ze met die onzin kwamen was ik er lid van. Je kon echt vet veel smsen.. maar beetje jammer dat ze later geld van mijn mobiel af leken te trekken voor de smsjes.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:02 schreef Faceoff het volgende:
mensen die in sms.ac trappen zijn gewoon dom.
Ze zeggen letterlijk dat als je msn + wachtwoord invult dat dan dan makkelijker is om je vrienden toe te voegen.
wat doen ze dan?
Ze sturen uit jouw naam een mail aan heel je adresboek dat ze lid moeten worden bla bla en als je dat dat doet kun je dus elke dag een aantal ms'jes ontvangen van mensen die "vriendjes" willen worden a 55 cent per stuk ofzo
Die shit moet je gewon niet invullenquote:Op woensdag 13 juli 2005 15:04 schreef Faceoff het volgende:
haha op die hves site staat gewoon een pagina MSN met niets anders dan login en password. Hoeveel sukkels zouden hun info daar gewoon domweg invullen en zo dus voor hun hele contactlijst een stapel spam regelen?
ben ik blij dat mijn msn adres de mail keihard terugstuurd!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
oh, en ze komen allemaal van 1 en dezelfde persoon
hehe nee was ik ook niet van plan ik ga me daar niet eens aanmelden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:05 schreef gekke_sandra het volgende:
[..]
Die shit moet je gewon niet invullenheb ik ook niet gedaan.
Ik ook..quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb verder nooit spam..
ohja, wel van diezuzukalendershit ofzo
kansloos.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |