TMIquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
klopt, maar als ze dan ook nog anaal genomen wordt, is het errug krap for the man in the middle
Hij is gewoon verslaafs draan, zijn genoeg andere manieren om te ontspannen naar mijn inziens, maar goedquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:01 schreef petitlapin het volgende:
[..]
tja, hij is altijd enorm gestresseerd, wil gewoon te veel, hij heeft het zelf niet door, hij rookt te veel, en zit (te) veel aan de wiet( samen met zijn collega's trouwens, 't is daar in) ... maar ik laat hem liever roken, anders is hij altijd nerveus.
hij heeft eigenlijk ook een rotkarakter. Eigenlijk moest ik hem dumpen, jammer dat ik gewoon zo geil van hem wordt![]()
trouwens, mijn vader is chirurg, en heeft van tijd tot tijd ook zijn portie wiet nodig, anders hou je die job gewoon niet vol, veel van zijn collega's paffen er ook wel eens eentje van tijd tot tijd ... Of het een ideale manier van omgaan met stress is, weet ik niet![]()
Pardon! Ben ik niet met je eens...Ik heb nog nooit wiet gerookt in m'n gehele leven.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Carriere mannetjes gebruiken wiet, want die hebben geen tijd om te sporten
Objectief gezien zou ik zeggen dat dat makkelijker moet gaan als we een van Sylvana's benen amputeren. Meer speelruimte, zogezegd.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:05 schreef Mukie het volgende:
[..]
klopt, maar als ze dan ook nog anaal genomen wordt, is het errug krap for the man in the middle
daarom mag hij het van mij ook blijven gebruikenquote:
En int Nederlands is dat?quote:
ah jakkesquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:08 schreef Litpho het volgende:
[..]
Objectief gezien zou ik zeggen dat dat makkelijker moet gaan als we een van Sylvana's benen amputeren. Meer speelruimte, zogezegd.
Weet ik veel, ik heb geen hulpmiddelen nodig om carriere te maken.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Carrière mannetjes gebruiken wel wat sterker spul dan weed.
*Val ik even binnen.
Too much info, RTFMquote:
Hebben ze je al een YER training aangebode dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb geen hulpmiddelen nodig om carriere te maken.
* Pheno 's naam wordt genoemd in het rijtje van "high prospects" van het bedrijf
Dus laat mij maar schuiven, my way![]()
Good for you!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:09 schreef Pheno het volgende:
Weet ik veel, ik heb geen hulpmiddelen nodig om carriere te maken.
* Pheno 's naam wordt genoemd in het rijtje van "high prospects" van het bedrijf
Dus laat mij maar schuiven, my way![]()
Wiehoe!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:11 schreef Twisted_fok het volgende:
Yeah, de andere buren zijn ook verhuisd.
* Twisted_fok zet het volume van de muziek op: asociaal
Tranc is er niet, zie TTquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Good for you!
Maareh... kijken jullie wel uit dat dit weer geen opsnoeverij-topic wordt... voor je het weet heb je de poppen weer aan het dansen.
Met klasse bedoel ik: Een verzorgend type, meisje dat lekker kan koken, die t leuk vind om voor je te zorgen, een mooi meisje met een mooie uitstraling, een meisje dat zich goed weet te kleden. Als ze iets niet is dan is t lomp... Snol trws ook helemaal niet... Weet zeker dat als ik mijn vriendin naast jou zou zetten 99% van de mannen voor mijn vriendin zou kiezen inclusief jou vriendquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:37 schreef petitlapin het volgende:
[..]
zoals jij ze beschrijft, vind ik jouw vriendin eigenlijk maar overkomen als een lompe manipulerende snol die echt nog niet voor haarzelf kan zorgen
als jij het een meisje met klasse vindt, okay![]()
Geen slap gelul! Foto's willen we zien, convince us!quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met klasse bedoel ik: Een verzorgend type, meisje dat lekker kan koken, die t leuk vind om voor je te zorgen, een mooi meisje met een mooie uitstraling, een meisje dat zich goed weet te kleden. Als ze iets niet is dan is t lomp... Snol trws ook helemaal niet... Weet zeker dat als ik mijn vriendin naast jou zou zetten 99% van de mannen voor mijn vriendin zou kiezen inclusief jou vriend
Lijkt me iig best logisch...quote:
Foto's van gedachten zijn lastig te makenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:15 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Geen slap gelul! Foto's willen we zien, convince us!
Wij zijn toch altijd liev ?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Good for you!
Maareh... kijken jullie wel uit dat dit weer geen opsnoeverij-topic wordt... voor je het weet heb je de poppen weer aan het dansen.
Kzou nooit een foto posten van mn meisje... Lijkt me geen goed plan...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:15 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Geen slap gelul! Foto's willen we zien, convince us!
Verzorgen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met klasse bedoel ik: Een verzorgend type, meisje dat lekker kan koken, die t leuk vind om voor je te zorgen, een mooi meisje met een mooie uitstraling, een meisje dat zich goed weet te kleden. Als ze iets niet is dan is t lomp... Snol trws ook helemaal niet... Weet zeker dat als ik mijn vriendin naast jou zou zetten 99% van de mannen voor mijn vriendin zou kiezen inclusief jou vriend
Post dan maar eens een foto van jou vriendinquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:16 schreef Pheno het volgende:
[..]
Foto's van gedachten zijn lastig te maken
Dan houden we het weer op je fantasiequote:Op woensdag 13 juli 2005 14:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Kzou nooit een foto posten van mn meisje... Lijkt me geen goed plan...
Je zoekt dus een moederquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:14 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik een relatie met een meisje aanga dan vind ik dat belangrijke eigenschappen... Je moet toch naar de toekomst kijken...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Verzorgen?
Heb je niet genoeg geld voor schoonmakers en uiteten?![]()
Ik heb geen mobiel die foto's kan makenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:18 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Post dan maar eens een foto van jou vriendin![]()
Inderdaad... Een toekomstig moeder...quote:
Double Penetrationquote:
Mag ze inmiddels alweer neuken?quote:
Je weet wel dat je op de tweede plaats komt nadat er een kind is geboren he. Minder sex enzoquote:
Ik ben jullie toch niet lekker aant makenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen mobiel die foto's kan maken![]()
Plus dat ik niet iedereen hier "lekker" aan het maken ben met een dooie mus, een wezenlijk verschil.
Vannacht voor t eerst weer gedaan...quote:
Hij mocht gisteren na 12-enquote:
We horen niets anders dan hoe lekker ze wel niet is, dat iedereen voor haar zou kiezen etc. Dat noem ik toch op zijn minst nieuwsgierig makenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben jullie toch niet lekker aant maken![]()
Ga naar www.gratisneukfilms.nl , daar heb je genoeg lekkere vrouwtjes...
Ik snap niet dat je dezequote:
ik vinnut eerder klinken, dat je iemand zoekt die voor je natje en je droogje zorgt.quote:
Sloeg op het: mochtquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je dezegebruikt? Is het zo raar dat je na 3 weken onthouding het meteen weer met elkaar doet?
Niets anders??? Ik heb gezegd dat iedereen voor haar zou kiezen als ze naast PL stond... En ik ben ook nieuwsgierig naar jouw vriendin maar ik kan er niet wakker om liggenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
We horen niets anders dan hoe lekker ze wel niet is, dat iedereen voor haar zou kiezen etc. Dat noem ik toch op zijn minst nieuwsgierig maken![]()
All hail the mighty Adams.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:00 schreef Litpho het volgende:
Caffeïne, stress en deadlines.
"I like deadlines. I love the whooshing sound they make as they fly by" - Douglas Adams
What's wrong?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:29 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het is weer zo laat. Ik haat onzekerheid.
en waar basseer je dat op? Ik heb genoeg neukertjes gehad. Als ik mn zaad kwijt wil kan ik zo een ander opbellen... Dit meisje is toch heel wat anders...quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:23 schreef Mukie het volgende:
[..]
ik vinnut eerder klinken, dat je iemand zoekt die voor je natje en je droogje zorgt.
Niet een persoon voor een liefdesrelatie dus
Ik ga je Emile Ratelband noemenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:19 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als ik een relatie met een meisje aanga dan vind ik dat belangrijke eigenschappen... Je moet toch naar de toekomst kijken...
Het valt wel mee, maar ik merk na eventjes rust aan mijn hoofd gehad te hebben dat ik toch nog steeds twijfel aan mijn eigen geversier, als dat al is wat het is. Vooral achteraf trouwens.quote:
Je hebt iig smaakquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ze lijkt op niemand anders dat ik ooit ontmoet heb... Helemaal niet het standaard geile blonde wijf van 1.70...
ik vrees dat mijn vriend niet zit te wachten op een ros naïef borderlinewicht met een hbo-opleidinkje en een abortus achter de rugquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:25 schreef JoeyT het volgende:
Niets anders??? Ik heb gezegd dat iedereen voor haar zou kiezen als ze naast PL stond... En ik ben ook nieuwsgierig naar jouw vriendin maar ik kan er niet wakker om liggen
Mijn vriendinnetje is klein, 50 kg rood haar klein neusje kleine handjes, eigenlijk alles klein![]()
Nee, die wacht op zijn volgende wiet inhalatie, anders gaat ie teveel trillenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:32 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik vrees dat mijn vriend niet zit te wachten op een ros naïef borderlinewicht met een hbo-opleidinkje en een abortus achter de rug![]()
![]()
ik weet eigenlijk zeker van niet![]()
Tof dat ze bij jou past, het zijn geen eigenschappen waar ik direct naar zou zoekenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
en waar basseer je dat op? Ik heb genoeg neukertjes gehad. Als ik mn zaad kwijt wil kan ik zo een ander opbellen... Dit meisje is toch heel wat anders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |