haha valt mee hoor, iets van 4 van hier.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staan wel meer mensen in jouw lijstje
Volgens mij heb je je lijstje bijna vol
Wel meer geloof ik hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Absoluut niet, als ik een vaste relkatie heb is dast met een meisje met klasse... Zeker niet een wijf dat zich door zes gasten tegelijk laat neuken...
Ik weet trws helemaal niet wie je bent... Wat is je single verleden? Al lang single? Ben je van de scharrels? Sta je aan mijn kant of aan de kant van de rest?quote:
Meer dan zesquote:
je vergeet de uitleg over kanten !quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet trws helemaal niet wie je bent... Wat is je single verleden? Al lang single? Ben je van de scharrels? Sta je aan mijn kant of aan de kant van de rest?![]()
Wie zegt dat ze jou wilquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:33 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zeker niet dat zo'n vrouwtje kans maakt op een serieuze relatie bij mij...
kant van de rest: preutse bullshitquote:
bierquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
Bier en vrouwen![]()
Wiet en vrouwen![]()
vrouwen![]()
sex met vrouwen![]()
6 tegelijk! Da's ook behoorlijk veel....*telt even op z'n vingers hoeveel gaten een menselijk lichaam heeft...*quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Absoluut niet, als ik een vaste relkatie heb is dast met een meisje met klasse... Zeker niet een wijf dat zich door zes gasten tegelijk laat neuken...
eerste wat ze deed was mij toevoegen op msn en vragen waarom ik nooit online kwamquote:
Waar heb ik ooit gezegd dat sex niet fijn isquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:34 schreef JoeyT het volgende:
[..]
kant van de rest: preutse bullshit
kant van Joey: sex is fijn
2 neusgaten, 2 oren, mond, anus, vagina Ze heeft er zelfs 1 overquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:35 schreef Developersrus het volgende:
[..]
6 tegelijk! Da's ook behoorlijk veel....*telt even op z'n vingers hoeveel gaten een menselijk lichaam heeft...*
Nodig?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:34 schreef petitlapin het volgende:
[..]
bier![]()
wiet is al lang geleden en mis ik niet echt, mijn vriend rookt het bijna dagelijks en dan kan je dus niet meer serieus met hem praten, maar hij heeft het nodig om te relaxen... ik vind het echt wel erg dat ik nu geen pinten bier meer kan zuipen en aan een glaasje wijn kan nippen
![]()
zoals jij ze beschrijft, vind ik jouw vriendin eigenlijk maar overkomen als een lompe manipulerende snol die echt nog niet voor haarzelf kan zorgenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:31 schreef JoeyT het volgende:
Zelfs met klasse kun je stevig geneukt wordenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:31 schreef JoeyT het volgende:
[..]
mijn vriend heeft een enorm stresserende job, en hijj is al een nerveus type van nature. Ik ben blij dat hij wiet smoort en rookt, anders valt hij gewoon eens dood van een hartaanval ...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:37 schreef MissBliss het volgende:
Nodig?Is hij zo gestresst dan?
Mja wijn zou ik ook wel missen ja
Wie ben ik? Zie profiel en pic...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:32 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik weet trws helemaal niet wie je bent... Wat is je single verleden? Al lang single? Ben je van de scharrels? Sta je aan mijn kant of aan de kant van de rest?![]()
Meer dan 1 per hand? Is vermoedelijk anatomisch nog wel het makkelijkst te regelenquote:
Smoort?!? Ik heb iets gemistquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn vriend heeft een enorm stresserende job, en hijj is al een nerveus type van nature. Ik ben blij dat hij wiet smoort en rookt, anders valt hij gewoon eens dood van een hartaanval ...
ik heb er niet zoveel last van, soms is hij gewoon enorm afwezig als hij wiet gesmoord heeft![]()
Aha, mja ik ben ook wel een stresskip dus ik zou ook eens aan wiet moeten denken misschienquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:39 schreef petitlapin het volgende:
[..]
mijn vriend heeft een enorm stresserende job, en hijj is al een nerveus type van nature. Ik ben blij dat hij wiet smoort en rookt, anders valt hij gewoon eens dood van een hartaanval ...
ik heb er niet zoveel last van, soms is hij gewoon enorm afwezig als hij wiet gesmoord heeft![]()
Schijnt wel een leuke ervaring te zijn...stoned sexen!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:47 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Aha, mja ik ben ook wel een stresskip dus ik zou ook eens aan wiet moeten denken misschien
Maar wel jammer dan, als hij zo duf wordt..
Dat zou lullig zijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:44 schreef Litpho het volgende:
[..]
Meer dan 1 per hand? Is vermoedelijk anatomisch nog wel het makkelijkst te regelen.
Ik vind dronken seksen al leuk genoegquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:48 schreef Developersrus het volgende:
[..]
Schijnt wel een leuke ervaring te zijn...stoned sexen!
is jammer, jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:47 schreef MissBliss het volgende:
Aha, mja ik ben ook wel een stresskip dus ik zou ook eens aan wiet moeten denken misschien
Maar wel jammer dan, als hij zo duf wordt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |