Voor TCquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:04 schreef melismay het volgende:
Hahahahaha, mijn hemel, die TT's worden steeds leuker
Hoe was je date nou?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:04 schreef melismay het volgende:
Hahahahaha, mijn hemel, die TT's worden steeds leuker
Moet het echt gewillig zijn?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:04 schreef Pheno het volgende:
Tranc neemt alles wat gewillig is.
Een gat hoeft niet, hij heeft ook iets waar je iets in kan stoppenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:06 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Moet het echt gewillig zijn?
of moet het een gat hebben?![]()
Geen details?quote:
Maar Saaw is wel lief hoor..quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:03 schreef JoeyT het volgende:
die heeft Tranc nu wel nodig idd...
Bitchquote:
Ik ken saaw niet, dus ik kan je mening niet delenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Maar Saaw is wel lief hoor..
Gaan het vast gezelligkrijgen die 2 vandaag
Waarom, t is haar feest toch..quote:
That's my middle namequote:
Wel voor herhaling vatbaar?quote:
Ik denk dat Melis mijn opmerking niet serieus neemt. Wat verstandig isquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:12 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Waarom, t is haar feest toch..
En als ze niks zegt zegt ze niks, simpel en klaar...
Met zo'n zeikerd als TC? Ja, vast.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Met lief zijn breek je geen potten...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:10 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Tranc en ik zijn toch klonennnnnnnnnn........ En saaw is niet ons typequote:
Ze zullen het iig niet over hun salaris hebbenquote:
Laten we eerst gewoon afwachten of ze het gezellig gaan hebben zonder nu al conclusies enquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:17 schreef broer het volgende:
Dat doen ze toch niet echt, hè? Als het dan misloopt, kun je er donder op zeggen dat dat hier weer topics lang wordt uitgevochten.
Hmm...
Bij nader inzien: doe maar wél, Tranceptor en saaw!
Tranc wilt gewoon het record in boe's lijstje....quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:20 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Laten we eerst gewoon afwachten of ze het gezellig gaan hebben zonder nu al conclusies enR
E
L
L
L
E
N
te gaan verwachten
PieterCK is er wel klaar voor
Imponeren met hoever je passagiersstoel achteruit kan valt wel binnen de mogelijkheden?quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze zullen het iig niet over hun salaris hebben
Nee, dat is ook te opschepperig en te materialistischquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Imponeren met hoever je passagiersstoel achteruit kan valt wel binnen de mogelijkheden?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:21 schreef Litpho het volgende:
[..]
Imponeren met hoever je passagiersstoel achteruit kan valt wel binnen de mogelijkheden?
Saaw drinkt bier en rookt wietquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:23 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
laat t echte werk maar aan Joey over...
Niet zo heel vaak wiet hoor..quote:
quote:
Je kent saawquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Niet zo heel vaak wiet hoor..
En niet in huis alleen in de achtertuin en dan weer niet als er kleine kinderen aan het spelen zijn
Je ziet vrouwen dus alleen als sextoyquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
![]()
Bier en vrouwen![]()
Wiet en vrouwen![]()
vrouwen![]()
sex met vrouwen![]()
Jij bent de persoonlijke boodschapper van saaw...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:25 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Niet zo heel vaak wiet hoor..
En niet in huis alleen in de achtertuin en dan weer niet als er kleine kinderen aan het spelen zijn
Toevallig staat ze in mijn msn lijst en hadden we het over wiet en kleine kinderen..quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je kent saaw
Wow, iedereen heeft hier een fok kliekje
Pieter houdt alle opties openquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Jij bent de persoonlijke boodschapper van saaw...
Kan me herinneren dat je t ook altijd opnam voor gang-bang-Sylvana
Ze is nu nog single he..quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Plato, M_Schtoppel en nog een paar, raak me aanquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:27 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Toevallig staat ze in mijn msn lijst en hadden we het over wiet en kleine kinderen..
That's all..
verders, kliekjeheb nog nooit iemand IRL gezien van Fok hoor
gang-bang-Sylvanaquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:27 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Nee want onder sex met vrouwenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je ziet vrouwen dus alleen als sextoy
Of een ding dat ademt met een gat
Er staan wel meer mensen in jouw lijstjequote:Op woensdag 13 juli 2005 13:28 schreef PieterCK het volgende:
[..]
Ze is nu nog single he..
Maar Sylvana staat ook nog altijd in mijn msn ljstje en NEE ook die heb ik nog nooit IRL gezien.
Komt misschien wel maar dan op een terrasje en biertje erbij
Absoluut niet, als ik een vaste relkatie heb is dast met een meisje met klasse... Zeker niet een wijf dat zich door zes gasten tegelijk laat neuken...quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:29 schreef Developersrus het volgende:
[..]
gang-bang-SylvanaDie past wel in jouw straatje van ideale vrouwen toch?
haha valt mee hoor, iets van 4 van hier.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er staan wel meer mensen in jouw lijstje
Volgens mij heb je je lijstje bijna vol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |