wow, wat een stilte hier
![]()
ik ben met wim dus naar de dierenarts geweest. t was een nieuwe, een heel aardige vrouw
![]()
wim gedroeg zich voorbeeldig en liet zich goed onderzoeken.
de uitslag stond al vast: ik had immers gisteren al een poepmonster gebracht.
hij heeft zoals ik al vermoedde coccidiosis, een toch wel ernstige ingewandsziekte, maar goed te behandelen. ze vond wim erg mager, maar toen ik vertelde hoe we hem aangetroffen hadden, vond ze hem toch al aardig opgeknapt.
wim ging op de weegschaal, die een schamele 740 gram aangaf, terwijl hendrik waarschijnlijk eerder naar het dubbele aangaat. hij heeft ook nog extra medicijnen voor hem alleen gekregen.
wat het precies is, ga ik vanavond uitzoeken, ik heb nog een hektische middag voor de boeg.
maar goed, wim is er weer en er is uitzicht op beterschap
![]()
o ja, toen ik bij de dierenarts wegreed, zei een vrouw tegen mij: zeker een lege kooi? toen ik ontkennend antwoordde vroeg ze wat ik dan wel bij me had. toen ik zei dat ik een haan bij me had, was ze helemaal verbijsterd: ze had van alles verwacht, maar geen haan, zei ze.
ik vroeg of ze wim wilden zien en liet haar (en haar zoontje van een jaar of 3) een blik werpen op wim. even later liepen moeder en kind kukelekuu roepend door de straat
![]()
ik heb ook altijd wat geks