quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:48 schreef Tinkerbell het volgende:
Even snel vertellen hoor, ik kan mijn hoofd niet langer dan 5 minuten omhoog tillen zonder misselijk te worden.
Ayla is ZO vrolijk de laatste dagen, ik snap niet wat er is, maar het is enorm genieten. Ze kwispelt, ze grijnslacht, ze springt rondjes. Als ik uitgeteld op de bank lig geeft ze me lieve likjes op mijn hand en staat grijnzend naar me te kijken en te kwispelen alsof het een lieve lust is en dan gaat ze naast me liggen, voor debank op de grond. Dan springen de katten erook nog bij.
Wat een verwend nest word ik met zulke lieve beesten he?![]()
![]()
![]()
ik denk het welquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:52 schreef Tinkerbell het volgende:
Kan een hond dat voelen dan of zo?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:52 schreef Tinkerbell het volgende:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:52 schreef Tinkerbell het volgende:
Jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 17:49 schreef Spindizzy het volgende:Zit ze je zo steeds aan te kijken. Tink?
Stiekem hoop ik op een gezond jong spitsmuisjequote:Op woensdag 13 juli 2005 18:21 schreef Spindizzy het volgende:
Dus je krijgt binnenkort een kadootje van Xena
Daar gaan we voorquote:Op donderdag 14 juli 2005 12:37 schreef lady-wrb het volgende:
maar goed, wim is er weer en er is uitzicht op beterschap
Gaat dat voor augustus nog lukken?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:31 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Daar gaan we voorGo Wimpie
Wij hebben even geinformeerd wat een leuk bakfietsje geschikt voor hondenvervoer moet kosten: bijna ¤2500 ! Voor dat geld kan Taak rijlessen én een autootje betalen![]()
Misschien kan je marktplaats in de gaten houden? Misschien staat er wat voor je tussen?!quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:31 schreef Spindizzy het volgende:
Wij hebben even geinformeerd wat een leuk bakfietsje geschikt voor hondenvervoer moet kosten: bijna ¤2500 ! Voor dat geld kan Taak rijlessen én een autootje betalen![]()
Wat jammer!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:20 schreef Bluezz het volgende:
maar wegens versleten k*t rug uitgesloten om ooit nog o.a. paard te rijden
Jaa!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:23 schreef Spindizzy het volgende:
En nu dan?
Lekker hoor, alles bleef erinquote:Op vrijdag 15 juli 2005 09:45 schreef Spindizzy het volgende:
Ja! Als je zo omgaat het dieren (en vrouwen) ben je gewoon een ontzettend enge en minne klootzak
Hoe was het etentje gister, Tink?
Zoiets zal het waarschijnlijk wel zijn hoor. Ga duimen dat Spikey er met wat daagjes rust vanaf isquote:Op vrijdag 15 juli 2005 11:49 schreef Auticia het volgende:
Hij heeft gisteren druk gespeeld met 2 andere honden, dus misschien iets overbelast.
Dankjewel.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:15 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Zoiets zal het waarschijnlijk wel zijn hoor. Ga duimen dat Spikey er met wat daagjes rust vanaf isDikke
tegen de schrik.
Zielig hè.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:28 schreef Spindizzy het volgende:
Agossie, hij kijkt ook wel een beetje sip
Spike komt er wel. Die is weer helemaal als nieuw. Ik ga zo eens even naar de stad wat lekkere dingetjes voor 'm kopen.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 14:55 schreef Spindizzy het volgende:
Aaaah, Spike toch... Gauw beter worden
Uhmmie:Feli
Ben nogal in eenbui vandaag geloof ik
Het zal wel even lastig zijn, maar ik heb hem liever blij en niet-goed-meewerkend als het zielig hoopje hond wat ik tot vanmiddag had.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 15:26 schreef Bluezz het volgende:
Spike
Hopelijk lukt het je zijn poot in de soda te krijgen/houden
Ter illustratie... bijna een kipjessmiliequote:Op zaterdag 16 juli 2005 00:56 schreef kissa het volgende:
Lady-wrb, wat beschrijf je het wel en wee van je kipjes toch leuk.![]()
Ik hoop dat ze snel weer in orde zijn![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |