abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28854071
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:48 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Dat zie je wel vaak bij bekeerlingen in Nederland. Alleen al zo'n Van der Ven, maar ook andere bekeerligen zien in de Islam de geschikte manier om uiting te geven aan hun gedachtegoed.
ik denk dat beide opties het geval is.
het trekt perversen aan, en het maakt perversen, al naar gelang de draagkracht.

Het wordt echt hoog tijd dat Allah/God eens naar beneden komt om te zeggen dat hij NIET bestaat
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_28854352
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:46 schreef Sidekick het volgende:
Ik vond het opvallend dat hij nogal afwijkt van andere seriemoordenaren door maar 1 moord te plegen.
Niet echt, aangezien hij al opgemerkt heeft dat hij zou doorgaan met moorden als hij de kans zou krijgen. Ik zeg overigens niet dat hij een seriemoordenaar is -dat is hij officieel niet- ik zeg dat hij dat met dat type moordenaars (moorden om persoonlijke zaken als macht, lust, etc.) meer overeenkomsten heeft dan met die andere terroristen. En dat hij wellicht wat andere drijfveren had dan hij zelf beweert. Blind dit soort lieden op hun woord geloven, lijkt me sowieso niet zo'n goed idee.
quote:
En hij week af van andere snookerspelers door geen snooker te spelen.
Juist, je begint het al een beetje te snappen
pi_28854353
Waar dit soort sukkels naar snakken is gezien worden, aandacht krijgen van de omgeving. Vandaar dat ik maar weer eens verwijs naar mijn signature
pi_28854436
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:02 schreef watchers het volgende:

[..]

aangezien hij al opgemerkt heeft dat hij zou doorgaan met moorden als hij de kans zou krijgen.
quote:
Blind dit soort lieden op hun woord geloven, lijkt me sowieso niet zo'n goed idee
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 16 juli 2005 @ 12:06:12 #230
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_28854448
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:02 schreef HiZ het volgende:
Vandaar dat ik maar weer eens verwijs naar mijn signature
Houdt je muil dan

pi_28854623
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 11:52 schreef milagro het volgende:
ik denk dat beide opties het geval is.
het trekt perversen aan, en het maakt perversen, al naar gelang de draagkracht.
Inderdaad, dat denk ik ook. Wat dat betreft, passen de bestuurder en het voertuig prima bij elkaar, zullen we maar zeggen.

Lijkt me gewoon een goed idee om eens door het simplistische idee van het is een terrorist en daarom deed hij het -dus alleen om politieke of religieuze redenen- heen te prikken. Mensen handelen tenslotte in eerste instantie vanuit hun persoonlijkheid en hun persoonlijke belangen. Dat ze daar van alles om heen hangen om die te verhullen, doet daar weinig aan af.

Zo wordt Mao ook nog steeds in China vereerd als grote mythische communistische held, terwijl -zoals ook uit een pas verschenen boek blijkt, dat meteen verboden werd in China- hij gewoon een ordinair crimineel mannetje was die zijn politieke macht vooral gebruikte om zijn eigen primaire behoeftes zo veel en makkelijk mogelijk te kunnen vervullen. Weinig groots en mythisch aan dus.
quote:
Het wordt echt hoog tijd dat Allah/God eens naar beneden komt om te zeggen dat hij NIET bestaat

Dan verzinnen ze wel weer een andere hogere macht of hollen achter een andere Grote Leider aan die hun daden 'goedkeurt'.
pi_28854702
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:05 schreef milagro het volgende:
Op dit specifieke punt geloof ik hem nou eigenlijk wel, als hij inderdaad de kans zou krijgen. De kick was waarschijnlijk wel erg groot, alleen de uitvoering nog niet perfect.

Wel een opmerking die hem natuurlijk nog beruchter en beroemder maakt, dus dat is ook wel weer fijn voor hem.
pi_28854737
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:02 schreef HiZ het volgende:
Waar dit soort sukkels naar snakken is gezien worden, aandacht krijgen van de omgeving. Vandaar dat ik maar weer eens verwijs naar mijn signature
Stilletjes wegkwijnen in de gevangenis terwijl iedereen hem vergeet, is waarschijnlijk wel één van de ergste dingen die hem kan overkomen. Laten we dat dan maar doen
pi_28855016
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:20 schreef watchers het volgende:

[..]

Stilletjes wegkwijnen in de gevangenis terwijl iedereen hem vergeet, is waarschijnlijk wel één van de ergste dingen die hem kan overkomen. Laten we dat dan maar doen
En hem te boek laten staan als een moordenaar, die wellicht moordde voor de kick, misschien zelfs om aan zijn sexuele behoeften te voldoen....zijnde de moord als nieuw r*kvoer. Als ik dat stuk uit de Telegraaf lees had men nogal wat ideeen die je niet bepaald normaal kan noemen. Waarschijnlijk is dat hele gedoe met z'n geloof maar onzin, en zegt hij dat alleen maar om meer aandacht te krijgen. Niettemin doet dat niets af aan mijn mening, dat het gewoon een triest persoon is, die lager op de maatschappelijke ladder staat dan ik, als zijnde een simpel studentje.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:40:11 #235
16715 Mylene
*schatje*
pi_28855178
Ik kan het beter hier plaatsen. Dan bedoel ik het artikel uit de Telegraaf. Ik had het namelijk eerst in Theo van Gogh, nieuws, links en andere updates geplaatst. Dat is echter een oud topic. Ik ben nog niet helemaal goed wakker geloof ik.

-edit: het artikel staat ook nog eens in dit topic.

Ik maak er een zooitje van .

Mijn welgemeende excuus.

[ Bericht 47% gewijzigd door Mylene op 16-07-2005 12:58:25 ]
pi_28855312
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:32 schreef xFriendx het volgende:
En hem te boek laten staan als een moordenaar, die wellicht moordde voor de kick, misschien zelfs om aan zijn sexuele behoeften te voldoen....zijnde de moord als nieuw r*kvoer. Als ik dat stuk uit de Telegraaf lees had men nogal wat ideeen die je niet bepaald normaal kan noemen. Waarschijnlijk is dat hele gedoe met z'n geloof maar onzin, en zegt hij dat alleen maar om meer aandacht te krijgen. Niettemin doet dat niets af aan mijn mening, dat het gewoon een triest persoon is, die lager op de maatschappelijke ladder staat dan ik, als zijnde een simpel studentje.
Is altijd een goed idee om de mythes die dit soort lieden graag om zichzelf heen creeëren net zo hard weer onderuit te halen. Erg pijnlijk voor hun opgeblazen ego. Hebben ze nog zo hard geprobeerd iedereen te beliegen en manipuleren: komt er niemand op hun feestje.

Niets glorieus aan Mohammed B.: gewoon iemand die zijn lul achterna loopt.
pi_28855440
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:40 schreef schatje het volgende:
Ik kan het beter hier plaatsen. Dan bedoel ik het artikel uit de Telegraaf. Ik had het namelijk eerst in Theo van Gogh, nieuws, links en andere updates geplaatst. Dat is echter een oud topic. Ik ben nog niet helemaal goed wakker geloof ik.
[..]

bron
scroll eens wat omhoog, schatje
  zaterdag 16 juli 2005 @ 12:57:00 #238
16715 Mylene
*schatje*
pi_28855507
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 12:53 schreef milagro het volgende:

[..]

scroll eens wat omhoog, schatje
Nou, het is echt erg met mij vandaag .

Ik heb het aangepast.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 13:26:12 #239
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28856168
Sekte lijkt me inderdaad een goede omschrijving voor een dergelijke groep. Dit heeft natuurlijk niets meer te maken met 'normaal geloven'. Het selectief bij elkaar zoeken van stukjes uit verschillende varianten van het geloof, en op basis daarvan je daden verantwoorden.

Leuk voorbeeld is ook de 'proefhuwelijken' die hier genoemd worden. In een ver verleden was het voor 'heilige strijders' die ver van huis in een oorlog verwikkeld waren toegestaan tijdelijke huwelijken aan te gaan, om ze zo van zonde te behoeden. Dit gebruik is alleen nog onder sjiieten toegestaan, terwijl Marokkanen vrijwel uitsluitend soenitisch zijn.

Verder natuurlijk een behoorlijk gekleurd stukje, maar in dit geval wel aardig om te lezen.
pi_28856485
Wat betekent het eigenlijk als een 'man' gefascineerd is door castratiefantasien?
pi_28856712
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 13:39 schreef HiZ het volgende:
Wat betekent het eigenlijk als een 'man' gefascineerd is door castratiefantasien?
Eunuch?
pi_28857008
quote:
Kom je al snel in Freud-territorium...

Misschien ziet hij andere mannen als concurrenten die op deze manier ontmand en onschadelijk gemaakt kunnen worden? Misschien zelfs wel zijn vader? (als we op de Oedipus-tour gaan) Hij maakte nog een opmerking over het doden van zijn vader als dat nodig was voor zijn geloof.

Of...

Misschien wil hij zelf eigenlijk een vrouw zijn? Gooi dit in een pan met zijn overleden moeder en de obsessie voor de dood en sex met lijken, en dan ga je al aardig de Norman Bates (Psycho)-kant op. En dan heb ik het feit dat hij blijkbaar graag jurken draagt nog niet eens genoemd

Die lui in het PBC balen waarschijnlijk ernstig dat ze hem procedureel toerekeningsvatbaar hebben moeten verklaren.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 14:07:25 #243
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_28857117
quote:
onmacht c.q. machteloosheid.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_28858339
Is wel balen voor Van Gogh, dat ie dood is omdat een sukkeltje z'n sexuele driften niet op een gezonde manier kon uitleven.
pi_28862394
Ik snap dit niet helemaal...
quote:
Nederland wordt, net als Engeland, bedreigd door terroristen van eigen bodem. Volgens inlichtingenbronnen groeit de Hofstadgroep rond Mohammed B. met de dag. De nieuwe aanwas bestaat vooral uit labiele, jonge vrouwen die vallen voor de charmes van radicale 'loverboys'. Na islamitische proefhuwelijken, die amper twee weken duren, worden de moslimgroupies genadeloos gedumpt.
Als die 'groupies' na twee weken weer gedumpt worden kun je toch niet spreken van 'groeit met de dag' en 'nieuwe aanwas'?
pi_28862466
eerst nieuwe aanwas, dan gewoon weer de afwas..

ms blijven sommigen dames toch hangen, ondanks gedumpt te zijn als 'proefechtgenote' of zo

er staat ook voornamelijk, dus ms doet het overige deel van de aanwas, de groep dagelijks groeien.
  zaterdag 16 juli 2005 @ 17:40:34 #247
80268 kLowJow
That's Gay
pi_28862470
quote:
Op zaterdag 16 juli 2005 17:37 schreef Kozzmic het volgende:
Ik snap dit niet helemaal...
[..]

Als die 'groupies' na twee weken weer gedumpt worden kun je toch niet spreken van 'groeit met de dag' en 'nieuwe aanwas'?
Of de toestroom van 'groupies' moet dermate groot zijn, dat met een gemiddelde doorlooptijd van twee weken, deze de groep als geheel toch doet groeien.
  zondag 17 juli 2005 @ 02:59:30 #248
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_28875198
Godsdienst heeft er amper meer mee te maken.
Ze geven altijd als excuus: Ze helpen israël..
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_28875416
quote:
Op zondag 17 juli 2005 02:59 schreef cerror het volgende:
Godsdienst heeft er amper meer mee te maken.
Ze geven altijd als excuus: Ze helpen israël..
Tegenwoordig gaat het eigenlijk vooral om de bezetting van Irak en Afghanistan.
pi_28876897
quote:
Op zondag 17 juli 2005 03:16 schreef HiZ het volgende:

[..]

Tegenwoordig gaat het eigenlijk vooral om de bezetting van Irak en Afghanistan.
En daarna Andalusie.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')