precies ik voel me thuis bij haar....nu niet dat ik in al haar spullen ga zitten snuffelen onder met mom van : "alles is ook van mij".... een beetje courtesy heb ik nog wel, maar mail checken of tv aan vind ik nu niet zo'n big deal.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:01 schreef Byte_Me het volgende:
als alles wat van haar is ook van jou is, dan is haar appartement van jou, haar tv en PC ook. dus dan heb jij het volste recht om die aan te zetten en te gebruiken, je bent immers thuis.
Ja, als je net twee weekjes verkering hebt wel. Als je een relatie van een jaar hebt mag ze er best aan wennen slechts 98% aandacht per etmaal te krijgen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:00 schreef user-x het volgende:
als je bij je vriendinnentje bent dien je je volledige aandacht aan haar te schenken.
vinden ze leuk (denk ik)
Enige wat ik me zou kunnen voorstellen is dat dat op een pc is waar iemand zijn/haar mailprogramma open heeft staan en jij dus per ongeluk een blik op haar mailtjes zou kunnen werpen. Verder zie ik niet direct wat daar onbeschofter aan is dan de tv aanzetten mbt het geven van aandacht.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:03 schreef dvdk het volgende:
Toenet werd gezegd dat mail checken onbeschoft is door iemand, maar waarom eigenlijk?
dat meen je toch niet serieus he?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:00 schreef user-x het volgende:
als je bij je vriendinnentje bent dien je je volledige aandacht aan haar te schenken.
)
zucht, zeg dan gewoon wat je bedoelt, miep !quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:04 schreef Fling het volgende:
Als ik je verhaal lees, weet ik bijna zeker dat er meer aan de hand was op het moment dat ze dat zei. Ik vermoed dat je op dat moment belangstelling had moeten hebben voor haar (misschien had ze die dag een afspraak gehad waar je nog niet naar had gevraagd hoe dat gegaan was o.i.d.) of ze verwachtte dat je haar spontaan ergens mee hielp (bijv. zij liep naar de keuken om het avondeten te halen en i.p.v. dat je meeliep om te helpen, zette je de TV aan), zoiets. En omdat ze dat niet kon of wilde verwoorden, kreeg je te horen dat het onbeschoft was o mail te checken/TV aan te zetten.
Zou dat kunnen? In welke situatie maakte ze die opmerking over dat dat onbeschoft was? Was je misschien net binnen toen je het deed?
Nee want ze heeft er een paswoord opstaan....quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Enige wat ik me zou kunnen voorstellen is dat dat op een pc is waar iemand zijn/haar mailprogramma open heeft staan en jij dus per ongeluk een blik op haar mailtjes zou kunnen werpen. Verder zie ik niet direct wat daar onbeschofter aan is dan de tv aanzetten mbt het geven van aandacht.
zonder te vragen that is. ik zou het iig nooit doen zonder toestemming.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:03 schreef dvdk het volgende:
Toenet werd gezegd dat mail checken onbeschoft is door iemand, maar waarom eigenlijk?
Als ik sms'jes zou checken is toch ook normaalste zaak van de wereld?
I Know!! Maar goed, zo zijn (sommige) vrouwen en ik probeer de TS te helpen om het te begrijpenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:07 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
zucht, zeg dan gewoon wat je bedoelt, miep !
"de tv aanzetten is onbeleefd!" -> "ik wil een knuffel!" ?
"wat een lelijk weer !" -> "ik heb al een hele tijd geen bloemen van je gehad!"
Dat geleuter van "je hebt maar te begrijpen wat ik eigenlijk bedoel"...
ouwerwetse krentquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:01 schreef zoalshetis het volgende:
mail checken zonder te vragen: onbeschoft
ja... "mamie mag ik de tv aan?" ..kzie het al...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:09 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zonder te vragen that is. ik zou het iig nooit doen zonder toestemming.
je moet haar gewoon goed aanvoelen dan pas je ook beter bij elkaarquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:07 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
zucht, zeg dan gewoon wat je bedoelt, miep !
"de tv aanzetten is onbeleefd!" -> "ik wil een knuffel!" ?
"wat een lelijk weer !" -> "ik heb al een hele tijd geen bloemen van je gehad!"
Dat geleuter van "je hebt maar te begrijpen wat ik eigenlijk bedoel"...
godverdomme! ik had het toch over de computer...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:10 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja... "mamie mag ik de tv aan?" ..kzie het al...
Waarom niet andersom?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:12 schreef ooge het volgende:
[..]
je moet haar gewoon goed aanvoelen dan pas je ook beter bij elkaar![]()
hoe kan ik dit het beste doen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:12 schreef Pr0nXXX het volgende:
Ze stelt zich aan. Je moet haar gedrag afleren.
Waarom heb jij geen foto in je fotoboek?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:13 schreef dvdk het volgende:
Nou ja soms zet ik wel de tv aan als we bijna weggaan, strand ofzo....
maar je weet hoe dat gaat bij vrouwen, duurt halfuur voor ze klaar zijn en dan zit ik daar al met m'n jas en schoenen aan...
Moet ze nog 10 keer plassen enzo....
maar ja k'kan wel begrijpen dat je dan zenuwachtig wordt als ik net voor we weggaan de tv nog effe aanzet
dat is juist het typische eerst zeggen dat ze mogen doen alsof je thuis ben, en daarna gaan lopen zeiken dat je je dan ook thuis voeltquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:01 schreef Byte_Me het volgende:
als alles wat van haar is ook van jou is, dan is haar appartement van jou, haar tv en PC ook. dus dan heb jij het volste recht om die aan te zetten en te gebruiken, je bent immers thuis.
Jahaa, want het duurt zeker een half uur voordat je de uitknop weer hebt gevonden...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:13 schreef dvdk het volgende:
maar ja k'kan wel begrijpen dat je dan zenuwachtig wordt als ik net voor we weggaan de tv nog effe aanzet
Dan wordt mijn post verwijderd. Daar heb ik geen zin in, daarbij is er geen meel-adres in je profiel.quote:
Mag niet van haar, is ze bang dat al die fok-vrouwen hier me gaan toevoegen op msn en dat ik ze dan allemaal ga neukenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:14 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto in je fotoboek?
bedoel je dat ik haar moet slaan ofzo? We vinden allebei dat dat wel moet kunnen in een relatie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:15 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Ik heb geen zin in een R&P-ban, daarbij zie ik geen meel-adres in je profiel.
Ben jij haar schoothondje, die alles doet wat zij commandeert?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:15 schreef dvdk het volgende:
[..]
Mag niet van haar, is ze bang dat al die fok-vrouwen hier me gaan toevoegen op msn en dat ik ze dan allemaal ga neuken![]()
Dat zijn reacties waardoor je geloofwaardigheid meteen verdwijnt...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:16 schreef dvdk het volgende:
bedoel je dat ik haar moet slaan ofzo? We vinden allebei dat dat wel moet kunnen in een relatie.
Jullie vinden allebei wel kunnen dat je haar slaat?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:16 schreef dvdk het volgende:
[..]
bedoel je dat ik haar moet slaan ofzo? We vinden allebei dat dat wel moet kunnen in een relatie.
ps m'n mail is dvdk@chello.nl
nou nee...ze wil niet dat ik de handdoek op de verwarming leg in de douche, maar dat blijf ik toch doen want dan droogt hij beter. Zo'n half natte handoek vind ik vies om me aan af te drogenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:17 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Ben jij haar schoothondje, die alles doet wat zij commandeert?
alsof die er al was...quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn reacties waardoor je geloofwaardigheid meteen verdwijnt...
ja maar zei mag het dan ook bij mij, da's wel een nadeelquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:18 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Jullie vinden allebei wel kunnen dat je haar slaat?
Ik ben hier de therapeut, niet jij. Ksssjt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zijn reacties waardoor je geloofwaardigheid meteen verdwijnt...
ja dat vond ze ook al niet leuk toen ik dat idee opperdequote:Op woensdag 13 juli 2005 11:20 schreef Brighteyes het volgende:
lekker gepijpt worden tijdens tour de france kijken
Haha. Rare mallerd van me.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:18 schreef dvdk het volgende:
[..]
nou nee...ze wil niet dat ik de handdoek op de verwarming leg in de douche, maar dat blijf ik toch doen want dan droogt hij beter. Zo'n half natte handoek vind ik vies om me aan af te drogen
Het is en blijft een dvdk-topicquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:17 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Ben jij haar schoothondje, die alles doet wat zij commandeert?
Ik heb mijzelf nog nooit verdiept in de scanner en een digicam heb ik helaas niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:22 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Waarom heb jij geen foto in je fotoboek?
man ben jij een mod ofzo? dit is een serieus topicquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:23 schreef Faithz het volgende:
Schopje naar onzin...
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef dvdk het volgende:
[..]
man ben jij een mod ofzo? dit is een serieus topic
naakt?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf nog nooit verdiept in de scanner en een digicam heb ik helaas niet.
Maar nu je het vraagt, wie weet kan ik er een lenen
Je hebt toch ook al een boel serieuze reacties?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef dvdk het volgende:
[..]
Terwijl je toch een fotoboek-account activeert, merkwaardig. Zal ik een psychoanalyse tegenaan smijten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ik heb mijzelf nog nooit verdiept in de scanner en een digicam heb ik helaas niet.
Maar nu je het vraagt, wie weet kan ik er een lenen
Gaat uw gang, maar ik ben geloof ik niet de enigequote:Op woensdag 13 juli 2005 11:27 schreef Pr0nXXX het volgende:
[..]
Terwijl je toch een fotoboek-account activeert, merkwaardig. Zal ik een psychoanalyse tegenaan smijten?
ja, niet in dit kwaliteitstopic.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:27 schreef Copycat het volgende:
Slowchatten elders!
quote:
Dat zou inderdaad ook nog kunnen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:31 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Zo te lezen voelt ze zich er vertrouwd in de relatie.
.
nee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:58 schreef dvdk het volgende:
of overdrifjt m'n vriendin een beetje?
mvg.
-Dvdk
het is dan ook een raar idee.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:20 schreef dvdk het volgende:
[..]
ja dat vond ze ook al niet leuk toen ik dat idee opperde
en biertje wilt ze ook al niet voor me pakken, dat hoort toch gewoon bij studio sport?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:42 schreef Pharkus het volgende:
Wat zei je tegen haar terug? "Ik vind het ook onbeschoft, maar ik heb een oplossing, voortaan geef je me de afstandsbediening, pak je een biertje voor me en als de tour saai is mag je me pijpen, hoef ik voortaan ook niet meer zo onbeschoft te doen, dan zal ik voortaan vragen of ik je pc mag gebruiken om me mail te checken, deal?"
Je hebt het nog niet 1 pagina serieus vol kunnen houdenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:25 schreef dvdk het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk onbeschoft om visite niets te drinken aan te bieden, ze lijkt me niet het typeje dat zegt je weet de weg naar de koelkast.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:43 schreef dvdk het volgende:
en biertje wilt ze ook al niet voor me pakken, dat hoort toch gewoon bij studio sport?
Ik word hier vreselijk verwaarloosd
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:36 schreef milagro het volgende:
[..]
het is dan ook een raar idee.
pijpen doe je tijdens de GP, namelijk
Ow heb je zin om hier een keer de GP te komen kijken dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Wat zou ze willen dat in je zo'n geval gaat doen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:58 schreef dvdk het volgende:
Hey ik woon nog niet samen bij m'n partner maar we hebben al bijna een jaar een relatie.
Dus ik kom best vaak bij m'n partner langs.
En ze zei laatst tegen me dat alles wat van haar is ook van mij is, en vice versa geldt natuurlijk ook.
Nou doe ik soms m'n mail checken bij haar, of als ze even bezig is met iets en ik kan niet helpen zet ik de tv aan om te kijken of er nog wat is gebeurd...of om even een stukje van de tour te volgen...
Zegt ze tegen me dat ze dat nogal onbeschoft vindt en dat ze dat bij mij thuis nooit zou doen.
Ik zou er echter geen problemen mee hebben als ze even haar mail wil checken of even de TV aanzet als ik met iets bezig ben waarmee ik haar niet 123 zo kan bij betrekken. (bv. als ik onderhoud aan m'n motor moet plegen, moet ze zichzelf even zien te vermaken.)
Wat vinden julie?
Ben ik nu onbeschoft omdat ik (zonder te vragen, want ik ben geen kindje meer) de tv aanzet of m'n mail check, af en toe...
of overdrifjt m'n vriendin een beetje?
mvg.
-Dvdk
Beetje? Ze is toch je vriendin?quote:of overdrifjt m'n vriendin een beetje?
Nou sorry hoor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:28 schreef Laton het volgende:
Of je doet gewoon normaal, óók in een dvdk topic
of je doet gewoon normaal, ook in een dktp topicquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:36 schreef milagro het volgende:
[..]
Dildo Kut Tenen Prerend topic?quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:02 schreef milagro het volgende:
[..]
of je doet gewoon normaal, ook in een dktp topic
difterie, kinkhoest, tetanus, polio geloof ikquote:
minstens.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:10 schreef milagro het volgende:
[..]
difterie, kinkhoest, tetanus, polio geloof ik
oh ik zie nu dat de TS dvdk heetquote:
Dit soort topics is precies waarom ik op fok kom om te ontspannen...maar goed, copycat heeft in die zin gelijk dat ik nogal snel geneigd ben naar termen als: "grafsnol" en "baarhoer" grijp. Maar ja dan denk ik..die dvdk heeft zijn lol hier gehad... geef mij ook mijn pleziertje.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:20 schreef milagro het volgende:
[..]
oh ik zie nu dat de TS dvdk heet
effe denken
difterie, vliegende tering, doorligplekken en korrelkwab
hoe dan ook, het verbaast me iedere keer weer (nu ja iedere keer, alsof het zooooooo vaak voorkomt, milagro, hoewel, het komt best vaak voor, dus ik neem alles terug, nu ja alles, alles wat tussen haakjes staat, behalve de helft) dat er verwacht wordt dat men in dit soort topics serieus reageert, tenzij het door een Selang of Kreator geopend is, dan gaat het met of zonder serieuze reacties gewoon dicht.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:37 schreef milagro het volgende:
grafsnol en baarhoer, zijn dat ook ziektes?
zo ja, dan kloppen ze niet met dktp of svdk , dus doe normaal, ja
zo nee, doe normaal , nee
oh kutquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:41 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik moest lachen.
svdk?? die is nieuw
Smerig Vochtig Diareespuiend Keverbrein ?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:47 schreef milagro het volgende:
[..]
oh kut
oh sorry
dvdk natuurlijk
dat begreep je best wel
maar om terug te komen op je vraag
die s staat voor soa naar keuze....maar goed, nee fout dus eigenlijk typfout om precies te zijn want die s zit naast de d, althans op mijn toetsenbord, kijk maar, toetdenbors, zie je wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |