toevalquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:23 schreef post01man het volgende:
daar ben ik dan toch zeker voor verzekerd voor die vangrail??
Ik heb mn rijbewijs iets langer dan 3 jr, ben zelf 28 en had een Suzuki gsx-r 750
Kan zijn dat de popo je snelheid voor het gemak op 135 heeft geschat. Met twee dienstdoenders die dat verklaren is het ineens een "feit". 50+ km/u te hard is rijbewijs kwijt. Is mij ook gebeurd (terwijl ik bij lange na niet 144 reed ... niet eens 120, maar goed > 5 maanden rijbewijs kwijt)quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:26 schreef post01man het volgende:
ik ben er zelf ook nog niet uit hoe het kan dat ik bijna geen verwondingen heb, weet wel dat de max snelheid daar 80 km/h was.
en dan ga je rijden?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:54 schreef post01man het volgende:
mn uitlaat was gescheurd zo vlak na het spruitstuk! Ik had dit gemaakt met speciaal spul ervoor en had al nieuwe uitlaat liggen om eronder te zetten! Deze prop die eronder zat is waarschijnlijk er onder vandaan geknald!
je reed dus 40 km te hard?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:26 schreef post01man het volgende:
ik ben er zelf ook nog niet uit hoe het kan dat ik bijna geen verwondingen heb, weet wel dat de max snelheid daar 80 km/h was.
Ik zou maar ff bravoc en je speciale verrichtingen gaan oefenen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef post01man het volgende:
weet niet hoe het is gegaan. oom agent heeft rijbewijs gelijk ingenomen geloof ik. Mn broer heeft nagevraagd waarom op de plaats van delict. Volgens oom agent had hij geen keuze en moest hij m wel innemen en kon hij 2 dingen doen.
Of rijbewijs opsturen naar cbr of naar officier van justitie.
Dus denk wel dat het beter is dat hij naar cbr is gegaan!
dan nog.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:36 schreef post01man het volgende:
tja user-x. Dat goedje is normaal juist erg betrouwbaar, anders brengen ze het niet op de markt. He is ook niet zo dat mn uitlaat eronder vandaan is gevallen, waarschijnlijk ben ik gewoon geschrokken toen ik de prop eronder vandaan blies!
Beginpunt van de procedure ligt bij de politie, de officier van justitie of de directeur van het CBR. Bij hen kan het vermoeden ontstaan, dat de houder van een rijbewijs niet meer voldoet aan de eisen voor geschiktheid of rijvaardigheid. Meestal ontstaat dit vermoeden door een feitelijke constatering van de politie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:40 schreef post01man het volgende:
hallo mensen misschien dat ik door de klap op mn hoofd een beetje afwezig ben, maar zolang de politie geen process verbaal opmaakt is er niets te bewijzen toch?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:55 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het een beetje een vreemd verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |