Wat was dat mechanische probleem dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:45 schreef post01man het volgende:
ikzelf heb enkel flinke schaafwonden en een gebroken pink! Heb heel veel geluk gehad! Er was geen alcohol in het spel en reed waarschijnlijk iets van 20 km te hard. Maar dat kunnen hun waarschijnlijk niet met zekerheiud zeggen omdat er practisch geen remsporen staan en ik met hoge snelheid de vangrail ben ingegaan!
ze hebben je motor toch? Ik denk dat ie gechecked wordt?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:55 schreef post01man het volgende:
ook een rijvaardigheidsstrafkamp zonder process verbaal van de politie??
En toen? Kan me nog niet goed indenken hoe je dan in de vangrail terecht komt. Ben je over die prop heen gereden ofzo? Of geschrokken?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:54 schreef post01man het volgende:
mn uitlaat was gescheurd zo vlak na het spruitstuk! Ik had dit gemaakt met speciaal spul ervoor en had al nieuwe uitlaat liggen om eronder te zetten! Deze prop die eronder zat is waarschijnlijk er onder vandaan geknald!
Er is geen pak die beschermt tegen klappen van 120km/u. Alleen het glijden kan opgevangen worden door leren kleding.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:01 schreef loveli het volgende:
Geen idee hoe het zit met je rijbewijs, maar ik wil graag weten wat voor pak je droeg!
Het glijden wordt vaak ook opgevangen door de vangrail. En in Nederland hebben wij van die mooie vangrails op pootjes. Daar glij je OF onderdoor, OF je raakt één van die pootjes. In het eerste geval heb je zwaar geluk gehad. In het tweede geval is de kans op ernstig letsel heel groot.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:09 schreef BertV het volgende:
Er is geen pak die beschermt tegen klappen van 120km/u. Alleen het glijden kan opgevangen worden door leren kleding.
Tjaa je kunt de vangrail gaan betalen als die kapot isquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:41 schreef BertV het volgende:
De politie maakt zich vast druk om de vangrail.
Raar geval met dat rijbewijs, ik kan je er niet mee helpen.
Willen ze eerst onderzoeken of je remmen (?) door achterstallig onderhoud het hebben begeven?
Sterkte trouwens, en geluk dat je zelf geen letsel hebt?
toevalquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:23 schreef post01man het volgende:
daar ben ik dan toch zeker voor verzekerd voor die vangrail??
Ik heb mn rijbewijs iets langer dan 3 jr, ben zelf 28 en had een Suzuki gsx-r 750
Kan zijn dat de popo je snelheid voor het gemak op 135 heeft geschat. Met twee dienstdoenders die dat verklaren is het ineens een "feit". 50+ km/u te hard is rijbewijs kwijt. Is mij ook gebeurd (terwijl ik bij lange na niet 144 reed ... niet eens 120, maar goed > 5 maanden rijbewijs kwijt)quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:26 schreef post01man het volgende:
ik ben er zelf ook nog niet uit hoe het kan dat ik bijna geen verwondingen heb, weet wel dat de max snelheid daar 80 km/h was.
en dan ga je rijden?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:54 schreef post01man het volgende:
mn uitlaat was gescheurd zo vlak na het spruitstuk! Ik had dit gemaakt met speciaal spul ervoor en had al nieuwe uitlaat liggen om eronder te zetten! Deze prop die eronder zat is waarschijnlijk er onder vandaan geknald!
je reed dus 40 km te hard?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:26 schreef post01man het volgende:
ik ben er zelf ook nog niet uit hoe het kan dat ik bijna geen verwondingen heb, weet wel dat de max snelheid daar 80 km/h was.
Ik zou maar ff bravoc en je speciale verrichtingen gaan oefenen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef post01man het volgende:
weet niet hoe het is gegaan. oom agent heeft rijbewijs gelijk ingenomen geloof ik. Mn broer heeft nagevraagd waarom op de plaats van delict. Volgens oom agent had hij geen keuze en moest hij m wel innemen en kon hij 2 dingen doen.
Of rijbewijs opsturen naar cbr of naar officier van justitie.
Dus denk wel dat het beter is dat hij naar cbr is gegaan!
dan nog.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:36 schreef post01man het volgende:
tja user-x. Dat goedje is normaal juist erg betrouwbaar, anders brengen ze het niet op de markt. He is ook niet zo dat mn uitlaat eronder vandaan is gevallen, waarschijnlijk ben ik gewoon geschrokken toen ik de prop eronder vandaan blies!
Beginpunt van de procedure ligt bij de politie, de officier van justitie of de directeur van het CBR. Bij hen kan het vermoeden ontstaan, dat de houder van een rijbewijs niet meer voldoet aan de eisen voor geschiktheid of rijvaardigheid. Meestal ontstaat dit vermoeden door een feitelijke constatering van de politie.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:40 schreef post01man het volgende:
hallo mensen misschien dat ik door de klap op mn hoofd een beetje afwezig ben, maar zolang de politie geen process verbaal opmaakt is er niets te bewijzen toch?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:55 schreef ondeugend het volgende:
Ik vind het een beetje een vreemd verhaal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |