Office humorquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik typ nog eens een verhaal ter vermaak van mijn mede-gijsjes.![]()
Ik heb het nu 2x gelezen..... snap er geen kont van met A, D, M, Q, P, Xquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:58 schreef Strolie75 het volgende:
Ik typ nog eens een verhaal ter vermaak van mijn mede-gijsjes.![]()
God, zo onduidelijk staat het er toch niet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:05 schreef mr_Brown het volgende:
Ik heb het nu 2x gelezen..... snap er geen kont van met A, D, M, Q, P, X![]()
De tering ..... strol... M E D... kontkruiper nummer 1 ... kontkruiper nummer 2 ..quote:
Ja, sorry. Ik had jullie intelligentie blijkbaar wat te hoog ingeschat. Zal niet meer gebeuren.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:11 schreef silver-surfer het volgende:
De tering ..... strol... M E D... kontkruiper nummer 1 ... kontkruiper nummer 2 ..
Kan je dat in een visio tekening wat verduidelijken ...
en wie is Q danquote:Op woensdag 13 juli 2005 10:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
God, zo onduidelijk staat het er toch niet?
Mijn manager is D. En dat is een vrouw.
Haar baas is E.
En zijn baas is weer M.
Moet ik het met Paint uitleggen?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik had jullie intelligentie blijkbaar wat te hoog ingeschat. Zal niet meer gebeuren.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, sorry. Ik had jullie intelligentie blijkbaar wat te hoog ingeschat. Zal niet meer gebeuren.
Kom dan joh!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:32 schreef Bastard het volgende:
Klaar?
Spuitelf hoor, durf je wel lekker anoniem op het internet?quote:
Instappen is het woord....quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:49 schreef Bastard het volgende:
[..]
Spuitelf hoor, durf je wel lekker anoniem op het internet?
Je weet niet waar je mee speelt johhh.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:04 schreef Bastard het volgende:
Ik ben blij als we op de volgende pagina zijn, dat scrollen door strols moeilijke verhaal iedere keer ook.
En maar klagen over een halve tepelquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:04 schreef Bastard het volgende:
Ik ben blij als we op de volgende pagina zijn, dat scrollen door strols moeilijke verhaal iedere keer ook.
Stap dan in joh!!!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:04 schreef Bastard het volgende:
Ga je haar versieren Gijs?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Over een uur weer werkenHet leuke vakantiekracht meisje is er ook, dezelfde uren als ik
Gijs.. to speak in the words of mother mary.. "Come again?"quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En maar klagen over een halve tepel
Strol. Vorige topic.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:22 schreef Bastard het volgende:
[..]
Gijs.. to speak in the words of mother mary.. "Come again?"
Dat is wel de bedoelingquote:
Onbijtenquote:
WHOEHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAquote:
duhhhhquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:34 schreef Magneet het volgende:
ik snapte die tekst van strol gewoon wel
Gijs, ik heb al slingers en lampies gekocht hoorquote:
En een voorraad rubbertjes? extra small met ribbelsquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Gijs, ik heb al slingers en lampies gekocht hoor
Serieus Gijs.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:47 schreef -Struikrover- het volgende:
Weer zo`n verhaal, teveel tekst. Kut topictitel
Strol![]()
Hoef ik iig dat pokke-eind niet meer te rijdenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Serieus Gijs.
Ze slopen dat kleine lichaam van jou straks tegelijk met de gayfarm.
Waar blijf je voortaan eigenlijk overnachten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:50 schreef -Struikrover- het volgende:
Hoef ik iig dat pokke-eind niet meer te rijden
Hotel/pension in Roelofarendsveenquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Waar blijf je voortaan eigenlijk overnachten?
Maak nog eens een routebeschrijving.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:54 schreef -Struikrover- het volgende:
Hotel/pension in Roelofarendsveen
Heb een kaartje gemaakt, die heeft B. alquote:Op woensdag 13 juli 2005 11:54 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Maak nog eens een routebeschrijving.
Je MS Paint project heb ik intussen van B. gekregen ja.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
Heb een kaartje gemaakt, die heeft B. al
anders msn ik `m ook wel naar jou vanavond
Gijs dat kaartje kan overal in Nederland zijn, kun je niet aangeven welke afslag dat is vanaf de A4quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:57 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Heb een kaartje gemaakt, die heeft B. al
anders msn ik `m ook wel naar jou vanavond
Nee dat staat er net niet opquote:Op woensdag 13 juli 2005 12:08 schreef -Struikrover- het volgende:
staat erop, tekening 1 afslag 5 roelofarendsveen
Die linker (voor haar) is iets te hard opgeblazenquote:
quote:
Hij zal wel moeten vakkenvullen of dweilen bij de Macro.quote:Op woensdag 13 juli 2005 12:51 schreef Bastard het volgende:
Oi, Roy, kom jij ook naar deGayfarm dan?
Waarom nie?
of etenquote:Op woensdag 13 juli 2005 13:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij zal wel moeten vakkenvullen of dweilen bij de Macro.
uuhm, dat is een goeiequote:Op woensdag 13 juli 2005 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
En wat is nu een verandering aan je dagelijkse dagindeling?
Oooo die is hard!quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:51 schreef kepler het volgende:
[..]
de keuken van de makro kan hem niet bijhouden...
Nee, thuis. Zo naar de doktor.quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:16 schreef -Struikrover- het volgende:
vergadering afgelopen?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:16 schreef -Struikrover- het volgende:
vergadering afgelopen?
Magneet-zinquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:19 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Dat jullie het weten, posts overdag zoals nu onder Struikrover zijn van mijn vrouw thuis en niet van mij hier
Nee Gijs, heb halve dag vrij genomen dus ik was na de lunch weg.quote:
Als je het maar begrijptquote:
Nog grappig doen ook ja?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:22 schreef -Struikrover- het volgende:
sinds wanneer ben jij een nice guy?
ik ga kijkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 14:13 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Ej zuurstok, ga je nu nog mee naar Mysteryland?
Begrijp er niks van maar als het topic maar leven heeft hequote:Op woensdag 13 juli 2005 14:19 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Dat jullie het weten, posts overdag zoals nu onder Struikrover zijn van mijn vrouw thuis en niet van mij hier
Ja, waar wil je heen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 14:49 schreef n00cL30n het volgende:
Goeiemorgen Gijsjes.. iemand Paint aanwenden om mij op weg te helpen?
Die vent bij de FRS keek me een beetje vreemd aan.quote:
doet iedereen dat niet?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Die vent bij de FRS keek me een beetje vreemd aan.
Had jeje bril op dan?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Anders hou je gewoon eens je irritante kutsmoel dicht met je ge NEE.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:05 schreef Bastard het volgende:
nee?
Make me!quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:39 schreef SailingAce het volgende:
[..]
Anders hou je gewoon eens je irritante kutsmoel dicht met je ge NEE.
90 euro voor het zetten hey, Angeliek doet dat voor niks, met veel plezier zelfsquote:Op woensdag 13 juli 2005 16:56 schreef Strolie75 het volgende:
Godverdomme, 300 euro voor een paar spuiten!![]()
![]()
Ik had beter heroine kunnen kopen, was goedkoper geweest!
je ruilde de ps2 versie in voor de kruisdoos?quote:Op woensdag 13 juli 2005 15:57 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik had het ook wel willen doen hoor, intramusculair?quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:56 schreef Strolie75 het volgende:
Godverdomme, 300 euro voor een paar spuiten!![]()
![]()
Ik had beter heroine kunnen kopen, was goedkoper geweest!
Going... Going....GONE!quote:
Ow ja, dat komt er natuurlijk ook nog bij.quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:06 schreef -Struikrover- het volgende:
90 euro voor het zetten hey, Angeliek doet dat voor niks, met veel plezier zelfs
quote:Op woensdag 13 juli 2005 17:26 schreef Magneet het volgende:
je ruilde de ps2 versie in voor de kruisdoos?
Dat klopt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 16:05 schreef Bastard het volgende:
Kheb vlgs mij niet veel meer te doen voor de storyline.
Anders haal je ff een betere camera op Gijsquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat hebben we het slecht foto`s
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kwaliteit
Bagger kwaliteitquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:00 schreef -Struikrover- het volgende:
Wat hebben we het slecht foto`s
[afbeelding]
[afbeelding]
Die kwaliteit
Dat is dan waarschijnlijk de fout, niks ingevuld.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:44 schreef Strolie75 het volgende:
Raar....mijn e-mail doet het niet...maar ik kan niks vinden in de instellingen.
Zo dom ben ik ook weer niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:47 schreef Bastard het volgende:
Dat is dan waarschijnlijk de fout, niks ingevuld.
Ja, dat weet ik wel zeker, al een paar weken wa?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zo dom ben ik ook weer niet.
Volgens mij heb ik het opgelost. De mails bleven na binnenhalen op de server van xs4all staan, de optie om ze na bijvoorbeeld een maand te deleten had ik niet aangevinkt. Mijn postbus was waarschijnlijk vol.
Nee man, mijn laatste mail was van 8-7.quote:Op woensdag 13 juli 2005 19:21 schreef Bastard het volgende:
Ja, dat weet ik wel zeker, al een paar weken wa?
Ruilen voor een dynax5quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:28 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Bagger kwaliteitHe, toevallig..heb ik nog een 300D te koop
Neuhquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:15 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Ruilen voor een dynax5met 2 lenzen en een tas
Doe ik wel alleen maar op vakantie enzoquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:18 schreef Chicobo het volgende:
[..]
NeuhWaarom maak je daar dan geen foto's mee?
Ik heb ook nog een film SLR, een 30 jaar oude Pentax, maakt nog haarscherpe foto'squote:Op woensdag 13 juli 2005 20:22 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Doe ik wel alleen maar op vakantie enzoPrima toestel
Deze is pas 2 jaar oud, eigenlijk de laatste vernieuwde (amateur) kleinbeeld spiegelreflex voor de digitale revo. Zaten toen een hele boel functies op die je alleen nog maar zag op prof modelenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:28 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een film SLR, een 30 jaar oude Pentax, maakt nog haarscherpe foto's
Uiteindelijk moet het bij mij deze wordenquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:39 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Deze is pas 2 jaar oud, eigenlijk de laatste vernieuwde (amateur) kleinbeeld spiegelreflex voor de digitale revo. Zaten toen een hele boel functies op die je alleen nog maar zag op prof modelen
Euh 1700 rij ik net wegquote:Op woensdag 13 juli 2005 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen is trouwens geregeld? Kep en B. zorgen dat ze rond 17:00 uur bij mij zijn en dan gaan we gezamenlijk naar de gayfarm waar Struik ons opwacht met een amuse en een glas champagne?
ik ben rond 1710 bij Toadettequote:Op woensdag 13 juli 2005 20:58 schreef Strolie75 het volgende:
Morgen is trouwens geregeld? Kep en B. zorgen dat ze rond 17:00 uur bij mij zijn en dan gaan we gezamenlijk naar de gayfarm waar Struik ons opwacht met een amuse en een glas champagne?
Feliciteer die jongen met dat haar maar van me!quote:
Die is op school...ouderavond.quote:
best wel ja, raar figuur datquote:Op donderdag 14 juli 2005 08:28 schreef Strolie75 het volgende:
Noot is trouwens een beetje raar. Als je hem iets gratis aanbiedt slaat hij het eerst af om het vervolgens een maand later zelf in een winkel te gaan kopen.
Heerlijk weer hoe we met terroristen omgaan in dit land. Die schavuit zal nu wel een taakstraf bij bureau HALT krijgen.quote:Amsterdammer (17) gepakt met bom
Maandag is in het kader van het onderzoek naar terreurgroep 'de Hofstadgroep' in Amsterdam een 17-jarige jongen aangehouden. In zijn woning (het ouderlijk huis van de jongen) trof de Nationale Recherche een zelfgemaakte bom aan. De tiener wordt niet beschouwd als lid van de Hofstadgroep.
Het Openbaar Ministerie (OM) zegt dat uit voorlopig onderzoek blijkt dat de bom ''potentieel gevaarlijk'' was. Het explosief bestond uit ''een omwikkelde kartonnen staaf met kruit, kleine kogeltjes en een ontstekingsmechanisme.'' Het projectiel wordt momenteel onderzocht door experts van het Nederlands Forensisch Instituut.
De knaap, die de bom op zijn kamer had verborgen, was al enige tijd radicalistisch actief op internet. Onder pseudoniem liet hij daar blijken een aanhanger te zijn van extremistisch islamitisch gedachtegoed. Hij beheerde enkele zogeheten MSN-groepen waarop bedreigende teksten, filmpjes en beelden waren geplaatst. Via die sites kwam justitie hem op het spoor.
Morgen wordt de jonge bombezitter voorgeleid aan de kinderrechter.
Da' s wel zieke shit!quote:
wow, kan je mij de afmetingen geven dan kijk ik ff of hij uberhaupt past in mijn kamerquote:Op donderdag 14 juli 2005 08:24 schreef Chocobo het volgende:
Lieve lieve Gijsjes.....
Wie of wieIk heb een tv in de aanbieding. Het is een 82 cm Sony Trinitron... prima tv maar ik gebruik hem in het nieuwe huis niet meer. Het is echt een flinke tv.... Uiteraard is die bestemd voor iemand die hem echt kan gebruiken,... iemand die er echt iets aan heeft. Noot of Kep bv omdat ze net beginnen in de grote wereld
Nee serieus nuIk hoef er niks voor te hebben. Moet alleen afgehaald worden. Maak liever een Gijsje blij dan dat ik er 100 euro (als ik dat al haal
) voor krijg. Voor alle duidelijkheid... dit is de tv
[afbeelding]
Zo dan.. wou dat ik zo'n makkelijke werkgever had?quote:Op donderdag 14 juli 2005 11:53 schreef Magneet het volgende:
[..]
het is een neger, valt em mee dat hij uberhaupt op zijn werk is
hier kan ik het niet maar waar ik vorige week zat kan ik doen wat ik wil aangezien ik de firewall zelf beheerquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:07 schreef n00cL30n het volgende:
Tyoh!
Hebben jullie skyupe op je werk aanstaan... urgh.. ben blij dat ik fok al af en toe kan checken.
Heb het thuis.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:07 schreef n00cL30n het volgende:
Tyoh!
Hebben jullie skyupe op je werk aanstaan... urgh.. ben blij dat ik fok al af en toe kan checken.
Aaaah...Dus ff maar wat reserves kweken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:09 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Heb het thuis.
Vanaf 1 aug is het afgelopen met inet overdag.
Mag ik de hele dag op de weg zitten.
Ook niet verkeerd dus.
Is het wat dan?quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:13 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Aaaah...Dus ff maar wat reserves kweken.
LoL
CD van Duvel Duvel.. helaasch.. kan ik je niet aan helpen... Opgezwolle Brandstof/Vloeistof is wel mogelijk.
Zou het gewoon moeten doen hoor..quote:Op donderdag 14 juli 2005 12:29 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Ja ik merk het.
Je hebt zelfs je skype uit.
Opgezwollequote:Op donderdag 14 juli 2005 13:18 schreef n00cL30n het volgende:
Duvel Duvel... Of Opgezwolle?
quote:Op donderdag 14 juli 2005 13:33 schreef gijsje79 het volgende:
Ik ga es ff eten en genieten van de zon.
Zo’n vermoeden heb ik ook. Xbox360 wordt een in-between-gen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
De 360 is een leuk opstapje naar de echte next-gen. De PS3
boeiend die 30 fps, verschil met 60 fps heb ik nooit kunnen merkenquote:Op donderdag 14 juli 2005 14:02 schreef Strolie75 het volgende:
Er gaan trouwens berichten rond dat de framerate van PGR3 op 30fps wordt begrensd. Hoezo next-gen en xbox360 is the most powerfull console on earth?
Maakt mij ook niet zoveel uit.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef kepler het volgende:
[..]
boeiend die 30 fps, verschil met 60 fps heb ik nooit kunnen merken
K dan.. Goei te horen! Nu maar hopen dat het een beetje bevalt.. Anders misschien turrie(terilekst) of Spacekees checken?quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:21 schreef gijsje79 het volgende:
Thx n00cL30n heb ff de cd binnengehaald.
Ja als je terug schakelt van een 60 spel naar 30.. dan zie je het de eerste 10 minuten, verder is dat verschil erg overtrokken.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:20 schreef kepler het volgende:
[..]
boeiend die 30 fps, verschil met 60 fps heb ik nooit kunnen merken
Ik poep op boybands.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:47 schreef Dope_Nexium het volgende:
Er wordt hier iets zooooo verschrikkelijk onderschat, dat U2 concert van gister..
Zooooooooooooooo verschrikkelijk naakt!!
K zat met Nero en Zeus op 2e ring rechts naast podium, geef toe dat ik liever vooraan had gestaan en dat het niet in de ArenA was, maar dit was ook echt pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zo goed, je hebt geen idee!! Zo'n show.. ben er nog van de kaart van!
Benijd de mensen die vrij/ za nog gaan.. (Nero allebei, geloof nog wat Gijsjes ook?)
Oja das waar jij hebt posters van Britney Spears en K3 op je kamer hangen... (naakt niet verkeerd trouwens..)quote:
Over 35 minuten neem ik de treinquote:
Jij ook straks gijs, jij ook. Bel me even als je de A4 weer opdraaid bij Nieuw Vennep, je moet dan onder het viadukt door en gelijk de afslag weer hebben. Pik ik je daar wel ff opquote:Op donderdag 14 juli 2005 13:45 schreef Bastard het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik dan de eerste afslag heb rij ik de A44 opquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:28 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Jij ook straks gijs, jij ook. Bel me even als je de A4 weer opdraaid bij Nieuw Vennep, je moet dan onder het viadukt door en gelijk de afslag weer hebben. Pik ik je daar wel ff op
Let op, jij draait de A4 op bij Hoofdorp richting Rotterdam en gaat er weer af bij Roelofarendsveenquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:33 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik dan de eerste afslag heb rij ik de A44 op
Maar is goed, dan bel ik je wel vanaf daar.
Ik was ook eigenlijk van plan om voorbij afslag nieuw vennep door te rijden inderdaadquote:Op donderdag 14 juli 2005 15:58 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Let op, jij draait de A4 op bij Hoofdorp richting Rotterdam en gaat er weer af bij Roelofarendsveen
Strolhoef je niet op te halen
Welnee, tis vakantie tijd.quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:47 schreef n00cL30n het volgende:
Oeps.. is het erg druk op de weg?
STAAAAAAAAAAAAP IN DAN !!!!!!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:51 schreef Bastard het volgende:
Welnee, tis vakantie tijd.
DAAR HEB IK TOCH GODVERDOMME ZON SCHIJTHEKEL AAN HE1!!!quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:57 schreef Strolie75 het volgende:
Doe maar rustig aan B. Kepler heeft zijn trein gemist...hij is pas om 17:30 hier.
Geen koud bier in huisquote:Op donderdag 14 juli 2005 16:59 schreef Bastard het volgende:
DAAR HEB IK TOCH GODVERDOMME ZON SCHIJTHEKEL AAN HE1!!!
MENSEN DIE TE LAAT KOMEN![]()
![]()
DAT NIET SERIEUS NEMEN VAN TIJD EN AFSPRAKEN, NEE DE WERELD DRAAIT OM MIJ OF ZE STOPT MAAR EVEN VOOR ME
Beter heb je een koud biertje
Om Strollies sig te citeren:quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
DAT NIET SERIEUS NEMEN VAN TIJD EN AFSPRAKEN, NEE DE WERELD DRAAIT OM MIJ OF ZE STOPT MAAR EVEN VOOR ME
quote:If you're important, people will wait.
82 cm doorsnee effectief zo'n 90 schat ik.... 50 a 60 diep.... ik doe hem weg omdat ik in mijn andere huis op mijn breedbeeld ga gamen en ik vind deze iets te groot voor in de slaapkamer. Als je hem cool vind mag je hem van mij afhalenquote:Op donderdag 14 juli 2005 11:54 schreef kepler het volgende:
[..]
wow, kan je mij de afmetingen geven dan kijk ik ff of hij uberhaupt past in mijn kamer
dan kan ik misschien wel de bochten zien in PGR2 of Forza
waarom doe je hem weg eigenlijk?
Nu wordt B. helemaal pissedquote:
Is wel beter dan de grote beurt.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:10 schreef Magneet het volgende:ben pimp my ride aan het kijken, lachuh serie
Hoe is het met je huis Gijs?quote:Op donderdag 14 juli 2005 18:44 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nu wordt B. helemaal pissed![]()
Veel plezier vanavond gasten
gaat soms voor 30k aan spul inquote:Op donderdag 14 juli 2005 19:22 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Is wel beter dan de grote beurt.
Hoop shit in de auto kwa elektronica.
Lekker Gijs.... we zitten momenteel op de 2e etage.... ben bijna klaar. Ga vanavond weer eens terug !quote:
Klinkt goed nog steeds in Leidschendam?quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Lekker Gijs.... we zitten momenteel op de 2e etage.... ben bijna klaar. Ga vanavond weer eens terug !
Kan ik dat kindje ook afhalen?quote:
quote:Op donderdag 14 juli 2005 16:59 schreef Bastard het volgende:
[..]
![]()
ik wil hem zeker wel komen halenquote:Op donderdag 14 juli 2005 18:41 schreef Chocobo het volgende:
[..]
82 cm doorsnee effectief zo'n 90 schat ik.... 50 a 60 diep.... ik doe hem weg omdat ik in mijn andere huis op mijn breedbeeld ga gamen en ik vind deze iets te groot voor in de slaapkamer. Als je hem cool vind mag je hem van mij afhalen
quote:Op donderdag 14 juli 2005 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga ff posten wat jullie allemaal willen horen.
Na twee weken fulltime werken (morgen nog een dag) kan ik zeggen: Het sucktGoftedomme zeg. Ik zal blij zijn als ik vakantie heb
huiliequote:Op donderdag 14 juli 2005 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Na twee weken fulltime werken (morgen nog een dag) kan ik zeggen: Het sucktGoftedomme zeg. Ik zal blij zijn als ik vakantie heb
Luie aarschquote:Op donderdag 14 juli 2005 23:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, moet om 8:45 in Utrecht zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:13 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Waarom ben je zo vroeg op trouwens, moet je zo vroeg naar de oogarts
Ikzag je prutsen met je telefoon, wist niet dat je fotos aan het maken wasquote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:04 schreef Strolie75 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Krijg je hem hoorquote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:31 schreef Notorious_Roy het volgende:
GoeiesmorgensNu al weer wakker
Werken is van het pad hoor
Ff lachen, ff biertje, ff lekker weer, beetje lopenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:13 schreef n00cL30n het volgende:
Goeie 'smogguhs Gijsjes, was nogal gezellig zie ik.
Ik doe gewoon mee met dat geklaag van julliequote:
beetje lopen ookquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ff lachen, ff biertje, ff lekker weer, beetje lopen
Volgende keer beter Gijsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:22 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Jammer dat je niet kon gisteren
Twas wel bergop Gijsquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:20 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
beetje lopen ook
Wil je de HSL zien?
nee, dan moet ik lopen
Ik klaag alleen over mn collega'squote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik doe gewoon mee met dat geklaag van jullieEn nu mag ik het door al die uren die ik draai
Kind kost 25 euroquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:07 schreef Chicobo het volgende:
[..]
Kan ik dat kindje ook afhalen?
Mocht noot of kep niet geïnteresseerd zijn hou ik mij aanbevolen
Wel weer lief van je Cho
Goedemorgen lieve schatquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is het met jullie hier stelletje klootzakken?
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:50 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Jij krijgt mijn FF verzamelboek trouwens,...... zelfgemaakt![]()
xxx
de mijne is username@fokquote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
Zondag is prima Kep,...... we bellen of mailen wel even.
lekker vakantiequote:Op vrijdag 15 juli 2005 08:51 schreef Chocobo het volgende:
Hoe is het met jullie hier stelletje klootzakken?
He lekker gijs.... gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:05 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Kreeg net een telefoontje, ik begin na de vakantie in Bergen op Zoom, 20 km van m`n huis af
Zo gelukkig nu
Hou van jullie![]()
![]()
Mag het hier nog niet vertellen, gaan ze niewt leuk vinden![]()
Fuck`m
Brown:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:06 schreef silver-surfer het volgende:
Tering![]()
![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een monster
GAAAAAAAAASTquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:05 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Kreeg net een telefoontje, ik begin na de vakantie in Bergen op Zoom, 20 km van m`n huis af
Zo gelukkig nu
Hou van jullie![]()
![]()
Fuck`m
STRUUUUUUUUUUUUUUUUUUUIK!!!!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:05 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Zo gelukkig nu
Hou van jullie![]()
![]()
Fuck`m
Dat ze maar wachten tot septemberquote:
Ja, dat viel me ook niet tegen...quote:Op vrijdag 15 juli 2005 07:21 schreef Bastard het volgende:
Ikzag je prutsen met je telefoon, wist niet dat je fotos aan het maken was![]()
Coole kwaliteit ook!
quote:
Het is gewoon via m`n eigen werkgever dus alles blijft hetzelfde denk ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:22 schreef kepler het volgende:
[..]
GAAAAAAAAASTGefeliciteerd
ga je er veel op achteruit? Of ga je er op vooruit qua loon?
Brown:quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:32 schreef silver-surfer het volgende:
[..]....
Check die slang.... http://ueba.com.br/forums/index.php?showtopic=17418
Heeeeeeeejjj... WTF... ben je vrij![]()
![]()
GIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIJJJJJJJJJJJJJJJSSSSSSSSSSSSSSSSquote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:44 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
[..]
Het is gewoon via m`n eigen werkgever dus alles blijft hetzelfde denk ik
quote:Op vrijdag 15 juli 2005 10:05 schreef Nice_Guy_Eddie het volgende:
Zo gelukkig nu
Hou van jullie![]()
![]()
Fuck`m
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |