Dit ken ik.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:50 schreef ThE_ED het volgende:
Gellarboy met zijn forum
Is die nogsteeds gebanned?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:57 schreef tonks het volgende:
Waarom unbannen ze qwea niet?
Ik kan wel ff doodgaan?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:56 schreef MUUS het volgende:
Hippe Chocobo.
Dooie Jarno.
Hysterisch gedoe bij de usuals.
Markdinges en Patriesje en hun dramas.
Ik wil weer drama op FOK..
Mwoah.... ik noem een gboy27...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:59 schreef ThE_ED het volgende:
Toch zijn de mannen overal iets minder extreem lijkt het wel...
We kennen natuurlijk allemaal BHFH en kastanova wel, maar ok.
Ik was nog Miss Kikkerlikker. Of iets in die geest.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:01 schreef Lois het volgende:
Ik mis Ulx-flames, Ghaven, kikkerlikker, Mirrorman....
speedfreaksjsjsjsjssjsquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:03 schreef tonks het volgende:
O weetje wie ik misdie ene gek dei altijd topics over zijn vader en zijn vriendin zat te openen
Heb ik al eens gezegd dat ik soms heel erg hard om je moet lachen?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:05 schreef Intxaurraga het volgende:
Ik mis die user met die woordgrapjes, en ik miss universe.
Broekie, mag ik je wat vragen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:07 schreef Lois het volgende:
Speedcore
ow en speaking of hunks sukkels van weleer: broekie![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, en dat viel niet opquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:10 schreef Havoc het volgende:
Tara 'ik maak een kloon aan en die is dan vrouwelijk en dan kan ik Digger pesten dat ik ook neuk en hij ook enzo'.
TTTquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:15 schreef Lois het volgende:
Dit wordt trouwens ook een enorm incrowd topic
zijn vriendin kan trouwens gelijk in het andere topic..quote:
Edoch erg lurkvriendelijk, ook al ken ik de helft niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:15 schreef Lois het volgende:
Dit wordt trouwens ook een enorm incrowd topic
Och Jezus.... ja, Arma was wel 1 van de hoogtepunten. Nét als ik dacht dat het toch wel een beste jongen was zette hij zichzelf weer volledig voor schut.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:19 schreef yvonne het volgende:
Armageddon met z'n megalomane FB topic.
Volgens hem hadden we hem beloofd dat hij Modje zou worden, en dat deden we niet, want Breuls en Danny waren jaloers omdat hij een knappere vriendin had
En dat nog serieus menen ook
Ik kon het niet laten om 'm in te koppen.quote:
Ooooow wat was ik pissed op jou!quote:
Dat kan ik me prima voorstellen.quote:
Jaaa, die engerd... *ril*quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:37 schreef yvonne het volgende:
Hoe kunnen jullie nou KingShakur vergeten!!!!
Hij was fijnquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:39 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Jaaa, die engerd... *ril*
En dan heb ik nog niet eens alle ins and outs meegekregen.![]()
Nee, toen was FOK! al saai gewordenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:43 schreef tonks het volgende:
Kunnen jullie niet praten over dingen NA 2 juli 2003
Jij kwam nog heel bezorgd vragen of het nu wel nodig was dat hij modje werdquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:48 schreef Shirley het volgende:
U-IerZzZ was wel geen hunk of sukkel... maar wat een indruk heeft ie achtergelaten..op mij iig.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij kwam nog heel bezorgd vragen of het nu wel nodig was dat hij modje werd
Er zijn diverse nachten geweest, de nacht van Plunk, heel FOK!, alle fora verPlunkt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:52 schreef NJ het volgende:
De nacht van ... (ulx ofzo)
Ik weet niet wat het is, maar ik heb er een hoop over gehoord.
Verhaaltje voor de lurkers!quote:
Ik weet er het fijne niet meer van, maar een deel van het verhaal is in elk geval dat DJKoster een nerd avant la lettre was die vervolgens "sensuele foto's" van hemzelf in zijn verwassen witte Hemaslip ging posten.quote:
Grote rel tussen Ulx, Oxazepam, Danny en ondergetekendequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:54 schreef NJ het volgende:
Wat was er met Ulx dan gebeurd?
Je moet het in de tijd van toen zien he, FOK! was toen nog stukken kleiner, Ulx kreeg een ban en die nacht sprongen er werkelijk 989876 kloons tevoorschijn, geen echte nachtploeg mods toen, veel handmatig nog etc.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:54 schreef NJ het volgende:
Wat was er met Ulx dan gebeurd?
Jep, zoiets, maar dan alles in 1 nachtquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:00 schreef NJ het volgende:
Whehehe. Soort van Kasta, maar dan vier jaar terug dus.
Danny zal het uiteindelijk druk gehad hebben.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jep, zoiets, maar dan alles in 1 nacht
Deze sukkel vergeten we nogquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:04 schreef gelly het volgende:
Gooi m eens lekker weer open nikky.
Dat doet hij nu nog weleens lijkt het...quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:07 schreef yvonne het volgende:
Zo druk dat hij de stekker uit FOK! wilde trekken!
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef ThE_ED het volgende:
In ieder geval geen LMK dit...
Dan heb jij nog veel hoop, me dunkt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:59 schreef cerror het volgende:
Ik hoor bij de trieste hoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |