quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en post als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeks en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
wat wil je danquote:
spa ?quote:
heel toevallig met 1000 post per dagquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:53 schreef SpeedyRich het volgende:
[..]
heel toevallig met 1000 post per dag
gedaanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef rompompom het volgende:
Die oproep onderaan de OP moet er nog uit.
Goedenavond voor de rest![]()
Goedenavondquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:54 schreef rompompom het volgende:
Die oproep onderaan de OP moet er nog uit.
Goedenavond voor de rest![]()
jaquote:
yupquote:
Dat mocht ook wel een keerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik doe al tijden rustig
Die absurde postaantallen zijn history
Mooi om dat van iemand te horenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat mocht ook wel een keerEn inderdaad, ben al wel lang niet zo absurd veel posts van je tegengekomen
Das overdreven, maar het was eerst meer inderdaad, zoveel weet ik ook nog wel weer hoorquote:
Maar in de tijd dat je er ff niet was en ik was opeens heel actief (2 weken echt helemaal niks te doen) heb ik vaak genoeg moeten horen dat ze dachten dat ik een kloon van jou wasquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar in de tijd dat je er ff niet was en ik was opeens heel actief (2 weken echt helemaal niks te doen) heb ik vaak genoeg moeten horen dat ze dachten dat ik een kloon van jou was![]()
ben je dat niet danquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:02 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar in de tijd dat je er ff niet was en ik was opeens heel actief (2 weken echt helemaal niks te doen) heb ik vaak genoeg moeten horen dat ze dachten dat ik een kloon van jou was![]()
neequote:
hoiquote:
damn hoe moeten we dan op het onderwerp sex komenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies: het is niet bier of frituur gerelateerd
dat lijkt me vrij makkelijk:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
damn hoe moeten we dan op het onderwerp sex komen
Jij snapt het !quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:07 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Precies: het is niet bier of frituur gerelateerd
Maar toch snapt zij/hij nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:07 schreef killswitch het volgende:
[..]
lijkt me beetje overbodig om daarvoor te waarschuwen, staat duidelijk in de OP toch
of: de frituurpan werd erg heet, ik gister trouwens ook toen...enzquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:08 schreef Gizmore het volgende:
[..]
dat lijkt me vrij makkelijk:
Ik was dronken van het bier en toen dacht ik:....
Iets in die richting![]()
![]()
niet iedereen kan gezegend zijn met het vermogen langere stukken tekst begrijpend te lezen hequote:
Ok. Doe dan iig de moeitequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:10 schreef killswitch het volgende:
[..]
niet iedereen kan gezegend zijn met het vermogen langere stukken tekst begrijpend te lezen he
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
of: de frituurpan werd erg heet, ik gister trouwens ook toen... ik per ongeluk mijn eigen frikadel in het vet hing
Maar we zijn dan toch bij sex aanbeland: wat wilde je delen (ook al is dit niet het goede subforumquote:
Jij ook al: shit man, iedereen zit aan de frituur opeens: het is niet eerlijkquote:
Ik heb er nu 4 liggenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:15 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Jij ook al: shit man, iedereen zit aan de frituur opeens: het is niet eerlijk
heb nu eigenlijk niets meldenswaardig maar was ook meer voor het geval datquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:14 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Maar we zijn dan toch bij sex aanbeland: wat wilde je delen (ook al is dit niet het goede subforum)..
Mag ik even heel hard lachen! Komt-ie:quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:57 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik doe al tijden rustig
Die absurde postaantallen zijn history
*lacht meequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag ik even heel hard lachen! Komt-ie:![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:20 schreef rompompom het volgende:
[..]
Mag ik even heel hard lachen! Komt-ie:![]()
![]()
Lekkerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef AMD64 het volgende:
* AMD64 geeft de laatste 2 frikandellen aan KS en gizmore
speciaal?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:25 schreef AMD64 het volgende:
* AMD64 geeft de laatste 2 frikandellen aan KS en gizmore
*past bierquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:27 schreef tuut84 het volgende:
ik wil graag een biertje. kheb er nog maar een paar gehad vanavond
Ik heb geloof ik niet meerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:27 schreef tuut84 het volgende:
ik wil graag een biertje. kheb er nog maar een paar gehad vanavond
heb nog iets minder dan een krat grolsch staan dusquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik heb geloof ik niet meerNou ja, maakt niet uit, heb toch liever iets sterkers
En dat gaat nog op vanavond?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
heb nog iets minder dan een krat grolsch staan dus
Nou proostquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:34 schreef killswitch het volgende:
[..]
neu al zal ik er wel een paar drinken dat wel
Weet je het zeker?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou proostJe zit in ieder geval in het goede topic
owjaquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:36 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Nou proostJe zit in ieder geval in het goede topic
ja hey kan niet vliegen hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:47 schreef AMD64 het volgende:
KS. Je frikandel ligt hier weg te rotten.
dus als ik je naakt aan de muur wil hangen om je daarna te bewerken met een assortiement aan zweepjes dan is dat ook mogelijkquote:
Liever nietquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:49 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus als ik je naakt aan de muur wil hangen om je daarna te bewerken met een assortiement aan zweepjes dan is dat ook mogelijk
Jammer dat ik je adres niet hebquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
doe maar, dan eet ik hem morgen wel op
Lekker. Moet ik nog mayo erin gooien?quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
doe maar, dan eet ik hem morgen wel op
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja anders had ik jou naakt moeten zien![]()
![]()
![]()
Ja, en dat littekenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja anders had ik jou naakt moeten zien![]()
![]()
![]()
Hey. Jij begon ermeequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:03 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja ga mezelf geen trauma bezorgen
Das grappig, gister kwamen we ook tegelijkertijd dit topic binnen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:12 schreef Knoekie het volgende:
Hoi allemaal.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:15 schreef freiss het volgende:
[..]
Das grappig, gister kwamen we ook tegelijkertijd dit topic binnen.
hey alles goed met PSjequote:Op woensdag 13 juli 2005 00:16 schreef PrintScreen het volgende:
Heej iedereen.
Toevalligquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:15 schreef freiss het volgende:
[..]
Das grappig, gister kwamen we ook tegelijkertijd dit topic binnen.
Ja hoor, morgen krijg ik veel dozen binnenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:14 schreef AMD64 het volgende:
Hoi knoekie. Alles goed met je?
Hoi!quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:16 schreef PrintScreen het volgende:
Heej iedereen.
Hier niet, op MSN welquote:
Heej ksquote:
Heejquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:25 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hoi!{HK}
[..]
Hier niet, op MSN wel
gaat hier super hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej ks
Alles prima hier
Met jou dan?
Ik begin nu ook te twijfelen na de groepsconversatie van zojuistquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Heej ks
Alles prima hier
Met jou dan?
[..]
Heej{HK}
Msn
Heb ik bijna nooit meer aanstaan
wat hij zegtquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik begin nu ook te twijfelen na de groepsconversatie van zojuist
Ow, als ik de posts doorlees is het toch behoorlijk gezelligquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:40 schreef Knoekie het volgende:
Nee.
Mwoa opzich gaat het wel hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:42 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ow, als ik de posts doorlees is het toch behoorlijk gezellig![]()
Dat 'jij' het niet gezellig vind is natuurlijk een ander verhaal![]()
Dozen met wat?quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:25 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ja hoor, morgen krijg ik veel dozen binnen![]()
Dat merk ik, wel jammerquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:47 schreef killswitch het volgende:
tis best gezelig hoor, alleen wat rustig
quote:
Als ik ergens een hekel aan heb is het om met meerdere mensen in een msnscherm te zittenquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:38 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik begin nu ook te twijfelen na de groepsconversatie van zojuist
Zelfde groep dus?quote:
Wat bestel jij veel zegquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:53 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Het is niet allemaal van mij hoor, meer dan de helft is voor vrienden.
Mwoh, hier staan nog 6 kratten. Ik heb dus eerst wel genoegquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:52 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Biertje T_T. Dan krijg jij mijn laatste
Soms komt er best wel humor door naar voren, maar meestal is het enkelt irritant inderdaad.quote:Op woensdag 13 juli 2005 00:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Goed om te horen
[..]
Als ik ergens een hekel aan heb is het om met meerdere mensen in een msnscherm te zitten
[..]
Zelfde groep dus?
Weet ik, heb ooit eens met meer dan 15 gehad, je word dan echt gillend gekquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:01 schreef rompompom het volgende:
[..]
Soms komt er best wel humor door naar voren, maar meestal is het enkelt irritant inderdaad.
OKquote:Op woensdag 13 juli 2005 00:56 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Mwoh, hier staan nog 6 kratten. Ik heb dus eerst wel genoeg![]()
15 mannenquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Weet ik, heb ooit eens met meer dan 15 gehad, je word dan echt gillend gek
En dan bestel je er 1000quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:01 schreef Knoekie het volgende:
[..]
Ik wil al mijn backups graag netjes in doosjes![]()
slikquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Arm klein ikjequote:
Niet alles hoorquote:
Die sluit ik meteen af, dat is niet bij te houden. Gewoon dom schreeuwen, het is net karaokequote:Op woensdag 13 juli 2005 01:03 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:09 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Arm klein ikje
[..]
Niet alles hoor
Ik heb het toen denk ik 3 minuten volgehouden en ben er toen idd uitgestapt.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:10 schreef rompompom het volgende:
[..]
Die sluit ik meteen af, dat is niet bij te houden. Gewoon dom schreeuwen, het is net karaoke
Ik ben onvoorspelbaarquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:11 schreef AMD64 het volgende:
[..]Zo'n reactie verwachtte ik niet van je
Opgeklopt en welquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:15 schreef rompompom het volgende:
[..]De eiwitten werden eerlijk over je verdeeld?
Wat voor filosofie?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:18 schreef cerror het volgende:
Slaap, laatste biertje en het bijbrengen van filosofie aan een 17 jarige schone....
Dilemma!
Hoe kan je anders?quote:
Heden en verleden.quote:
Ik ben ver gekomen zonder. <--- Dit is best een rare zin.quote:
Daar ga je een 17 jarige toch niet mee vermoeien? Die geef je breezers!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:27 schreef cerror het volgende:
[..]
Heden en verleden.
Lang verhaal, niet weer... moe.
Ze vond me slimquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben ver gekomen zonder. <--- Dit is best een rare zin.
[..]
Daar ga je een 17 jarige toch niet mee vermoeien? Die geef je breezers!
* Rare filmpjes in hoofd heef nuquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:31 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik ben ver gekomen zonder. <--- Dit is best een rare zin.
Wilde net aan jou vragen of jij weet waar ks is geblevenquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:33 schreef rompompom het volgende:
KS heeft weer fijn problemen met internet geloof ik
Tja, als je internet er af ligt kun je moeilijk andersquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wilde net aan jou vragen of jij weet waar ks is gebleven
Niet posten okay, maar niet online zijn is wat anders
Ach, ik zie hem morgen wel weer.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Wilde net aan jou vragen of jij weet waar ks is gebleven
Niet posten okay, maar niet online zijn is wat anders
Johquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:36 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, als je internet er af ligt kun je moeilijk anders
Blijft ie nog een hele dag offline dan?quote:
Doordeweeks! Addergebroed!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:33 schreef cerror het volgende:
[..]
Ze vond me slim
Morgen avond ben ik dus AFK, ze woont vlakbij.
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Blijft ie nog een hele dag offline dan?
Ik zou me kunnen voorstellen dat hij zo moedeloos ervan wordt, dat-ie is gaan slapen. Of hij zit nu te krassenquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Blijft ie nog een hele dag offline dan?
quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:39 schreef cerror het volgende:
[..]00:00 zeikerds.
Je begrijpt wat ik bedoel.
Ach, zolang mijn internet het doet is het mij al bestquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Joh
Besef je wel dattie de wanhoop nu nabij is?
In r&p wat openen lukt hem nu ook nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:39 schreef rompompom het volgende:
[..]
Ik zou me kunnen voorstellen dat hij zo moedeloos ervan wordt, dat-ie is gaan slapen. Of hij zit nu te krassen
Je bent 13 in een dozijn, come on!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]Niet mij met iemand anders vergelijken
Klinkt hier een beetje egoïsme in deze post?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:41 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ach, zolang mijn internet het doet is het mij al best![]()
Maar niet die enequote:
Dat is dan wel weer waar.quote:
* rompompom stelt zich KS kruipend door de goot, op zoek naar een internetcafé voorquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:41 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
In r&p wat openen lukt hem nu ook niet
En dan vind een bepaald iemand jou slim?quote:
Jajajaja, sterf enzo.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:45 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
En dan vind een bepaald iemand jou slim?
Ze komt zeker niet op Fok! ?
Tja, kan er weinig aan doen als iemand anders zijn inet niet werktquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:42 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Klinkt hier een beetje egoïsme in deze post?
Het hoofd hangend, de wanhoop in de ogen, de rug gebogen op zoek naar die laatste strohalmquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom stelt zich KS kruipend door de goot, op zoek naar een internetcafé voor
Geef d'r een douw van mequote:Op woensdag 13 juli 2005 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Jajajaja, sterf enzo.
Ik ben moe.
Trusten braaf choleravoer.
Jij ookquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:46 schreef cerror het volgende:
[..]
Jajajaja, sterf enzo.
Ik ben moe.
Trusten braaf choleravoer.
Ik zou er echt nachten van wakker liggen als jouw inet eruit zou knallenquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:46 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Tja, kan er weinig aan doen als iemand anders zijn inet niet werktAls mijn inet niet werkt zit daar ook niemand mee
![]()
Trusten versteende dinosauriër.quote:
Of potverpielekesquote:
Dan is het maar goed dat ik zo'n stabiele verbinding hebquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:48 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zou er echt nachten van wakker liggen als jouw inet eruit zou knallen
De stad is uitgestorvenquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:54 schreef rompompom het volgende:
[..]
Op het nachtelijke tijdstip is het hier goed uit te houden
Overdag is het een no-go area
Ik wist niet dat je ook doordeweeks midden in de nacht standby staatquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja had je mij maar moeten bellen he
ik slaap nooit voor 1 uurquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:56 schreef Euforie het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je ook doordeweeks midden in de nacht standby staat
Dat heb ik nog tot 2/3 weken daarna moeten aanhorenquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
tuurlijk, net zoals de vorige keer
En jij had iedereen teruggehaald?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:56 schreef killswitch het volgende:
[..]
tja had je mij maar moeten bellen he
goh raar he als je nouwelijks op je benen kunt staanquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:57 schreef Euforie het volgende:
[..]
Dat heb ik nog tot 2/3 weken daarna moeten aanhoren
Foto's?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:57 schreef Euforie het volgende:
[..]
Dat heb ik nog tot 2/3 weken daarna moeten aanhoren
Ik ben potverdikkeme *alleen* thuisgekomenquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
goh raar he als je nouwelijks op je benen kunt staan
Hoeveel dagen later?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:58 schreef Euforie het volgende:
[..]
Ik ben potverdikkeme *alleen* thuisgekomen!
stel je een klein wankelend meisje voor dat een siscussie probeert te voeren terwijl ze op der benen probeert te blijven staanquote:
Ik heb er al 8 op, en verneem er niets vanquote:
Dank jequote:Op woensdag 13 juli 2005 01:54 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Dan is het maar goed dat ik zo'n stabiele verbinding hebKun jij teminste rustig slapen
![]()
dat moet ik je toegeven jaquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:58 schreef Euforie het volgende:
[..]
Volgende keer neem je iemand meequote:Op woensdag 13 juli 2005 01:58 schreef Euforie het volgende:
[..]
En me de volgende ochtend rotschrikkenquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:01 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Volgende keer neem je iemand mee![]()
geloof me je zult nog verbaast staan hoeveel alcohol er in zon klein lichaam kanquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:00 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik heb er al 8 op, en verneem er niets van![]()
Hoe is dat nou mogelijk dat je na één biertje al vol bent![]()
(psst: ik had 5 biertjes op ofzoquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:02 schreef killswitch het volgende:
[..]
geloof me je zult nog verbaast staan hoeveel alcohol er in zon klein lichaam kan
Een siscussie nog welquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:00 schreef killswitch het volgende:
[..]
stel je een klein wankelend meisje voor dat een siscussie probeert te voeren terwijl ze op der benen probeert te blijven staan
Daar zorgt mijn ISP wel voor gelukkigquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:00 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dank je
Lief dat je rekening met me houd
Ja echt vet weinig.. na 3 was ik al helemaal van de kaart.. en die 2 erna sloegen hard aan (ja, eh, dat was duidelijk)quote:
Ligt er aan wie je mee neemt héquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:02 schreef Euforie het volgende:
[..]
En me de volgende ochtend rotschrikken?
De uitdrukking 'vet weinig' is in deze context enorm vermakelijkquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:04 schreef Euforie het volgende:
[..]
Ja echt vet weinig.. na 3 was ik al helemaal van de kaart.. en die 2 erna sloegen hard aan (ja, eh, dat was duidelijk)
Ik wilde eens vet stoer doen (ik gebruik het eigenlijk nooit)quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:05 schreef rompompom het volgende:
[..]
De uitdrukking 'vet weinig' is in deze context enorm vermakelijk
Het lijf word wat tragerquote:
Ik heb gewoon een aan en uit knopjequote:Op woensdag 13 juli 2005 02:03 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Daar zorgt mijn ISP wel voor gelukkigKan ik ook rustig slapen
![]()
Hier?quote:
Vet coolquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:06 schreef Euforie het volgende:
[..]
Ik wilde eens vet stoer doen (ik gebruik het eigenlijk nooit)
UCHEKUCHETTKKUCHEKUCHEHOEST!!!quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:08 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het lijf word wat trager
[..]
Ik heb gewoon een aan en uit knopje
[..]
Hier?
Sweet dreams Euforiequote:
ach ik ken er een paar irl dus mij boeit het nietquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:29 schreef The_Terminator het volgende:
Ach, weet al waardoor het komt; alle geile wijven gaan weg en niemand reageerd meer![]()
Wow, mag ik je handtekeningquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:30 schreef killswitch het volgende:
[..]
ach ik ken er een paar irl dus mij boeit het niet
In plaats van slaapwandelen doen wij aan slaapFok!kenquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
In plaats van slaapwandelen doen wij aan slaapFok!ken
Van welke plaats moet je vertrekken?quote:
Je hebt toch niet gedronken héquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:32 schreef AMD64 het volgende:
[..]![]()
Ik moet zo iemand wegbrengen naar Schiphol
Hellevoetsluis. Een klein 110 kilometerquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:34 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Van welke plaats moet je vertrekken?
Ow.quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
ben je schatje niet
maar alles goed hoor
Nee tegen iedereenquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:35 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Hoop dat je het tegen de vrouwlijke Fok!kers hebt![]()
quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:34 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Je hebt toch niet gedronken hé![]()
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:39 schreef AMD64 het volgende:
[..]
Ik drink nooit alcohol als ik weet dat ik moet rijden.
Idd. Ik ben altijd de bobquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:40 schreef The_Terminator het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorGewoon helemaal clean is toch het beste als je nog op weg moet
![]()
Slap excuus om niet dronken bij de vrouw te komen zekerquote:
quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:42 schreef numero_uno het volgende:
[..]
Slap excuus om niet dronken bij de vrouw te komen zeker
Dat krijg je als het later isquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:45 schreef rompompom het volgende:
Hoe komt het toch dat het tempo opeens zo hoog ligt
Nice. Hier hetzelfde. Football Manager op achtergrond draaiend, water erbij en natuurlijk heelijke muziekquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:47 schreef numero_uno het volgende:
Vrij goed eigenlijk... pilsje erbij beetje fokken muziekje ik hou het voorlopig nog wel uit![]()
en met jou dan amd?
Wat is wat?quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:50 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
Wat is het?
Het was net zo gezellig dimlicht hierquote:
underworldquote:Op woensdag 13 juli 2005 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was net zo gezellig dimlicht hier
* rompompom knippert met pijn in de ogen tegen het felle licht. En kijkt verbaast naast zich. Wat deed jij daar nou, PS?quote:Op woensdag 13 juli 2005 02:56 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het was net zo gezellig dimlicht hier
rukkequote:Op woensdag 13 juli 2005 02:59 schreef rompompom het volgende:
[..]
* rompompom knippert met pijn in de ogen tegen het felle licht. En kijkt verbaast naast zich. Wat deed jij daar nou, PS?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |