Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen met een lange niets betekende naam geflankeerd door andere tekens zoals de +,-,* en dergelijke een iq hebben wat ver beneden het gemiddelde ligt.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:56 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
Nou mensen het beste....Blijkbaar toch iets te ver beneden mijn niveau
zelfs de modjes hier SLOERIE Ezv
Ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen met een lange niets betekende naam geflankeerd door andere tekens zoals de +,-,* en dergelijke een iq hebben wat ver beneden het gemiddelde ligt.
En ze hebben een schrale kut.
Waar de rek al uit is.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Onderzoek heeft uitgewezen dat mensen met een lange niets betekende naam geflankeerd door andere tekens zoals de +,-,* en dergelijke een iq hebben wat ver beneden het gemiddelde ligt.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:58 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
GVD ben ik er weer ingetrapt. Nu moet ik weer de hele nacht doorposten om de layout van MyAT weer goed te krijgen.
maar wil niet boos doen ofzo... maar verzin jij maar is z'n naamquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Zelfs zo trek ik hier de meeste aandachtquote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:59 schreef Havoc het volgende:
[..]
Hoi.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Zelfs zo trek ik hier de meeste aandacht![]()
Niet met schelden of zo ..Ook niet met modjes zijn... Of met woordjes SLOERIE TE GEBRUIKEN ENZ
Weetje wel![]()
De aandacht zal nog hoger worden als je je tieten post.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Niet met schelden of zo ..Ook niet met modjes zijn... Of met woordjes SLOERIE TE GEBRUIKEN ENZ
Weetje wel![]()
Nee, je opent een topic waar niemand op zit te wachten.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Weetje wel![]()
Mufkut.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:01 schreef spenky het volgende:
[..]
maar wil niet boos doen ofzo... maar verzin jij maar is z'n naam
Je vergeet het woord sloerie.quote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:03 schreef cerror het volgende:
[..]
Nee, je opent een topic waar niemand op zit te wachten.
Wij uitten alleen onze frustratie over dit feit.
En aangezien dit onderdeel verplicht is: UItgewoonde grafsnol.
Hang jij zelfs nu nog met je neus in de KUT van je moederquote:
zonde, het had zo mooi kunnen zijnquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Hang jij zelfs nu nog met je neus in de KUT van je moeder
Zelf vond ik hem niet zo leuk
Ging je niet weg? Doe dan.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
relax zweetmeisquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Een trein mag haar wel positief benaderen, mits hij 190 kmph gaat zonder remmen.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:06 schreef ArtyShock het volgende:
Ik kreeg via-via door dat hier een over-het-paard-getilde zichzelf overschattende preutse aandachtshoer een topic had geopend. Waarom ik hier dan post? Ook verwaande mensen mogen voor een keertje wel eens positief benaderd worden.
dat is zieligquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Een trein mag haar wel positief benaderen, mits hij 190 kmph gaat zonder remmen.
Onze zielige treintjes mogen dat niet in Nederlandquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:07 schreef cerror het volgende:
[..]
Een trein mag haar wel positief benaderen, mits hij 190 kmph gaat zonder remmen.
hoe oud ben je eigenlijk weet ik waarvoor ik opkomquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:05 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
dat vraag je niet aan een dame, en al helemaal niet aan ______________zweefmeis____________quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:08 schreef BObNL het volgende:
[..]
hoe oud ben je eigenlijk weet ik waarvoor ik opkom![]()
15 wel tegen niemand zeggen hequote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:08 schreef BObNL het volgende:
[..]
hoe oud ben je eigenlijk weet ik waarvoor ik opkom![]()
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:07 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Nu we het toch over jouw tieten hebben....
*fap* *fap* *fap*
Ja!quote:
stoerquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:09 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
15 wel tegen niemand zeggen he
Zweefmeisje is lief!quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:09 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Hoi Artyquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:06 schreef ArtyShock het volgende:
Ik kreeg via-via door dat hier een over-het-paard-getilde zichzelf overschattende preutse aandachtshoer een topic had geopend. Waarom ik hier dan post? Ook verwaande mensen mogen voor een keertje wel eens positief benaderd worden.
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:09 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
Zelfs voor die leeftijd is je intellect zeer ver onder de maat.quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:09 schreef ____ZweefMeisje____ het volgende:
[..]
ga dan maar ff huilenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:11 schreef DamagedBrain het volgende:
De lol is eraf.
als je nou nog is wat bier uitdeeld dan kunne er meer meegenietenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:12 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Sorry zo ben ik in het echt niet, ben alleen super melig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |