Betreffende je ondertitel. "anti-islam is extreem-rechts". Dus iemand die anti-islam is, een overtuigd atheist bijvoorbeeld, is extreem-rechts ??????????quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is geen straf maar een beloning voor Mohammed B.![]()
![]()
²
En nu we het toch over signatures hebben ((ik althansquote:Op woensdag 13 juli 2005 09:27 schreef Pool het volgende:
Wat mij betreft verliest hij zijn kiesrecht, ja. Zonder verdoving eruit trekken, allemaal!
ja. je denkt toch niet dat hij serieus trots is op NL? dat kiesrecht boeit hem totaal niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:10 schreef BansheeBoy het volgende:
Dat is geen straf maar een beloning voor Mohammed B.![]()
![]()
²
Nee. Alleen op de Noordpool. Maar mijn ijsbeer komt van geen van beiden, gezien de signature.quote:Op woensdag 13 juli 2005 10:48 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
En nu we het toch over signatures hebben ((ik althans)) "noord noch zuid". Komen er ijsberen voor op de Zuidpool ?
Inderdaad. In de koran staat niet dat je de islam ("vrede") middels democratie moet bewerkstelligen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:26 schreef SlimShady het volgende:
ja. je denkt toch niet dat hij serieus trots is op NL? dat kiesrecht boeit hem totaal niet.
ze zijn hier in geesteren helemaal nie dom. maar die lui die dat doen. moeten ze gewoon op de kop in de boom hangenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:37 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Zijn ze in Geesteren allemaal zo dom?
welke basisschool had je in gedachten?quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:48 schreef Dirkh het volgende:
Geef die man zijn 72 maagden, zet ze bij hem in de cel.
Klaar.
De klas van Wei Wei Hu is niet meer geschikt vrees ik.quote:Op woensdag 13 juli 2005 20:08 schreef SlimShady het volgende:
[..]
welke basisschool had je in gedachten?
Het moeten natuurlijk wel eeuwige maagden zijn. Dus met een voorraadje warme volle melk. Dus zo'n "maagd" dan onderste boven zetten, benen wijd en dan warme melk er in kappen en wachten tot er weer een velletje op zit.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:48 schreef Dirkh het volgende:
Geef die man zijn 72 maagden, zet ze bij hem in de cel.
Klaar.
Ik wil eerst nog wel eens zien, dat hij de kans krijgt om ze te ontmaagden.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:02 schreef Akkersloot het volgende:
[..]
Het moeten natuurlijk wel eeuwige maagden zijn. Dus met een voorraadje warme volle melk. Dus zo'n "maagd" dan onderste boven zetten, benen wijd en dan warme melk er in kappen en wachten tot er weer een velletje op zit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |