recht op een beurt van de cipier.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:31 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ja, dat betekent natuurlijk niet dat we er niet serieus op in kunnen gaan. Welke rechten kunnen we hem nog meer ontnemen? [insert handenwrijfsmiley]
Ik zeg z'n dubbele nationaliteit, dat zal em leren!quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:37 schreef zoalshetis het volgende:
"wat zullen we mohamed b ontnemen".
ontnemen is voor lesbo'squote:Op woensdag 13 juli 2005 01:37 schreef zoalshetis het volgende:
misschien kan de tt aangepast worden, zodat het meer in lol past. "wat zullen we mohamed b ontnemen" oid.
nou...quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zeg z'n dubbele nationaliteit, dat zal em leren!
hence de oid.quote:
we laten 'm anaal ontmaagd worden door een varken?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:42 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik zeg z'n dubbele nationaliteit, dat zal em leren!
77 varkensquote:Op woensdag 13 juli 2005 01:43 schreef wappiej het volgende:
[..]
we laten 'm anaal ontmaagd worden door een varken?![]()
misschien heeft ie wel een verrassend grote krullul.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:46 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Surinaamse varkens zijn niet wat je ervan zou verwachten..
[afbeelding]
Nouja, voor een eerste ontdekkingstocht is het natuurlijk een leuk instapmodel, maar voor het wat grovere werk kun je beter een Hollands zwijn nemen.quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:49 schreef HarigeKerel het volgende:
Ik zie alleen de voor en achterkant van het varken, jij hebt dus mindere ervaring op het sexuele gebied met deze blacka knorries?![]()
waar vind je die? in de 2de kamer?quote:Op woensdag 13 juli 2005 01:52 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Nouja, voor een eerste ontdekkingstocht is het natuurlijk een leuk instapmodel, maar voor het wat grovere werk kun je beter een Hollands zwijn nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |