In San Fierro zit een bar waar je kan poolen, in dezelfde straat als Zero's shop. Ergens in de woestijn zit er geloof ik ook nog een.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:27 schreef gijsje79 het volgende:
Wiet er iemand waar je kan poolen?
[afbeelding]

Vanavond ff checken thx.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:33 schreef peristilius het volgende:
[..]
In San Fierro zit een bar waar je kan poolen, in dezelfde straat als Zero's shop. Ergens in de woestijn zit er geloof ik ook nog een.

quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:48 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Vanavond ff checken thx.
Die in de woestijn staat een draaiende UFO buiten, dan kun je hem makkelijker herkennen

die is er nietquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:31 schreef speedfreakssj het volgende:
waaar moet die remington staan? de rest van lijst 1 heb ik al.

jupquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:37 schreef peristilius het volgende:
Die Remingtons kom je redelijk vaak tegen, gewoon ff door zon Vagos hood scheuren, kom je ze meestal wel tegen.

die is volgens faq.gtanogwat inderdaad missie gerelateerd. Hij staat er wel, inderdaad bij het treinstation waar die lowriders staan, of waar die zogenaamde treinmissie met smoke op je motor.quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:37 schreef speedfreakssj het volgende:
ze zouden bi een tgreinstation ,oetem staan maar die's eport gerelateerd
die staat er dus niet.
poolen kan je bij bijna iedere bar sataan zolabg er maar een vieze neger bij de tafel staat

iets minder speed nemen , of iets langzamer typen ... is dat een optie ?quote:Op donderdag 14 juli 2005 20:37 schreef speedfreakssj het volgende:

quote:

die vind je in het douchegedeelte van het politiebureau waar je net uit komtquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:49 schreef Neverstop het volgende:
BUSTED! Nou heb ik zat geld, maar om nou al die geweldige wapens (dubbelzijdige dildo)

FF totaal wat anders..... Coz heb/weet jij die site nog waar die dino bij de vulkaan staatquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:51 schreef coz het volgende:
[..]
die vind je in het douchegedeelte van het politiebureau waar je net uit komt![]()

Een gedeelte van de auto's die ergens staan geparkeerd, spawnen daar alleen als je de export list hebt geunlocked. Als je die auto dus van je lijst hebt gehaald, spawned die daar ook niet meer.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:02 schreef Yildiz het volgende:
!!!!
Valt mij net iets kuts op
ik had met die export missies een limo geexporteerd die achter wang cars stond, en een stafford die naast mn hotel stond
nu, na zoveel dagen, staan ze er ook gewoon niet meer, baggers!
nouja, het zijn niet de beste wagens, maar je moet die mooie geparkeerde auto's dus blijkbaar niet exporteren, keeenkkkerzooi

ja maar ik kijk er niet meer zo vaakquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:57 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
FF totaal wat anders..... Coz heb/weet jij die site nog waar die dino bij de vulkaan staat

thanksquote:Op donderdag 14 juli 2005 22:09 schreef Unstoppable het volgende:
[..]
Een gedeelte van de auto's die ergens staan geparkeerd, spawnen daar alleen als je de export list hebt geunlocked. Als je die auto dus van je lijst hebt gehaald, spawned die daar ook niet meer.
Die Remmington staat soms bij dat treinstation, gewoon ff rondrijden of even ergens saven etc en nog eens kijken. Zelfde als die op slot staat, even later nog eens kijken.
Heeft iemand trouwens ook een wat overzichtelijke checklist voor de dingen die je naast de storylinemissions moet doen om 100% te halen ?

3e eiland, vlag bij je vliegbasis, zit een klein cafetje ( niet op de map ) met een ufo voor het huisje, daar kun je ook poolen.quote:Op donderdag 14 juli 2005 19:27 schreef gijsje79 het volgende:
Wiet er iemand waar je kan poolen?
[afbeelding]

Heb jij nog niet eens de vriendin waarmee je al je wapens houdtquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:49 schreef Neverstop het volgende:
Spel uitgespeeld (story line).
Dus ik loop lekker te klooien, op m'n NRG-500, een zooi races halen. Dolle pret. Op een gegeven moment herinner ik me dat ik die pimp missies gehaald heb (langgg geleden). Dus ik rijdt m'n motor naast een hoertje, kijken of ze achterop m'n NRG-500 springt.
Vergeet ik spontaan dat ik nog een sterretje heb staan, dus ik op Y drukken. Zie ik dat vervelende mannetje in dat bruine pakkie niet aankomen, pats van m'n motor. BUSTED! Nou heb ik zat geld, maar om nou al die geweldige wapens (dubbelzijdige dildo) opnieuw te halen. Dus een uurtje voor janlul gespeeld.
Maarjaaa, doe het morgen nog wel een keer allemaal.
Die motor lessen zijn trouwens wel ontzettend makkelijk eigenlijk om 100% te halen.

Dan moet ik me hele lijf gaan verbouwen enzo, geen zin inquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:40 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Heb jij nog niet eens de vriendin waarmee je al je wapens houdt![]()

Jawel, over dit tipic, waar ik ook je quote neergegooid hebquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:25 schreef -Schorpioen- het volgende:
Hillary Clinton wil onderzoek naar seksscènes in spel
AMSTERDAM - De Amerikaanse senator Hillary Clinton wil dat de Federal Trade Commission (FTC) gaat uitzoeken wie verantwoordelijk is voor de seksscènes in het populaire spel Grand Theft Auto: San Andreas . De maker van het spel, Rockstar, geeft de schuld aan hackers. Rockstar zegt zelf niet zulke beelden in het spel te hebben toegevoegd.
"Er is geen twijfel dat de aanwezigheid van games met seks en geweld de opvoedkundige taak veel moeilijker maakt," aldus Clinton.
De US Entertainment Software Rating Board (ESRB), de organisatie die onder andere bepaalt vanaf welke leeftijd een spel geschikt is, onderzoekt momenteel of Rockstar zich aan de regels heeft gehouden.
De seksueel getinte beelden kwamen aan het licht toen de Nederlander Patrick Wildenborg uit Deventer vorige maand op zijn site een programma zette waarmee de beelden naar boven konden worden gehaald. Normaal zijn deze scènes niet toegankelijk, maar met behulp van de Hot Coffee-mod van Wildenborg kunnen spelers zien hoe personages in GTA de liefde met elkaar bedrijven.
De Nederlander is zich van geen kwaad bewust. In een reactie op zijn website laat hij weten dat alle beelden gewoon al in het spel zaten. "De scriptcode, de modellen, de animaties en de dialogen zijn allemaal origineel van Rockstar. Het enige wat ik hoefde te doen was een beetje rommelen in het main.scm-bestand."
Wildenborg zegt verder dat de seksuele graphics hoogstwaarschijnlijk al in de originele verhaallijn zaten, maar dat Rockstar had besloten om deze beelden niet actief te maken.
GTA: San Andreas is momenteel veruit het meestverkochte computerspel voor de pc, de Playstation 2 en de Xbox. Het staat al niet te boek als een braaf spel, maar seks bleef tot de mod van Wildenborg beperkt tot wat suggestief gekreun.
======================================================================
Hehe.....gaat weer nergens over....

Kun je niet aankomen, je kan proberen die hummer te pakken maar verreweg de makkelijkste manier is je jetpack ophalen en daarmee naar binnen vliegen. Die paar mannetjes op het dak en de 2 heli's zijn niet zo'n probleem.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:31 schreef coz het volgende:
ps , hoe kom je aan legerkleding
heb al paar keer geprobeert die skycrane te halen voor de missie up up and away
maar met bruut geweld (met en zonder hummer) een militaire installatie binnen raggen worden ze een beetje schietgraag van

hmkay .. had ik beetje verwacht doordat in vorige gta's je nog wel eens ene politiepak nodig hadquote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:48 schreef Chewie het volgende:
[..]
Kun je niet aankomen, je kan proberen die hummer te pakken maar verreweg de makkelijkste manier is je jetpack ophalen en daarmee naar binnen vliegen. Die paar mannetjes op het dak en de 2 heli's zijn niet zo'n probleem.

Alle normale scenes met criminele activiteiten zoals straat races, auto diefstal, moord, drive-by-shootings, (oftwel de kern van het spel) ach.. ja.. maar nee, dan die (interactievequote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:25 schreef -Schorpioen- het volgende:
Hillary Clinton wil onderzoek naar seksscènes in spel
AMSTERDAM - De Amerikaanse senator Hillary Clinton wil dat de Federal Trade Commission (FTC) gaat uitzoeken wie verantwoordelijk is voor de seksscènes in het populaire spel Grand Theft Auto: San Andreas . De maker van het spel, Rockstar, geeft de schuld aan hackers. Rockstar zegt zelf niet zulke beelden in het spel te hebben toegevoegd.

Er rijden meestal wel auto's met gang luitjes doorheen, als je die eruit knalt krijg je ook een gangwart aan je broek!quote:Op vrijdag 15 juli 2005 12:53 schreef Cart_man het volgende:
Bijna alle hoods overgenomen.
Wat irritant is zijn die kleine gebieden, waar je 3 speldagen moet rondlopen voordat je ook maar een Ballas/Vagos ziet...

quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:28 schreef Yildiz het volgende:
nee, pakken heeft geen zin,
zelfs als je met n politiepak een politiegebouw binnenloopt, krijg je al gastjes achter je aan
beetje jammer

SMG, 150% health 150% armour en fireproof is sowieso een aanrader voordat je de latere missies gaat doenquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:33 schreef coz het volgende:
oh als dat alles is![]()
eerst maar flink ammo en guns inslaan dus

Zo, heb gesaved bij je huis in grove street. Have funquote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:42 schreef Korg het volgende:
Een heel stomme vraag, maar zou iemand voor mij de missie wrong side of the tracks kunnen doen? Ik heb hem denk ik nu al een keer of 35 geprobeerd en hij wil maar niet lukken. En ja, ik weet dat ik rechts moet houden en k heb t ook op andere manieren geprobeerd, k krijg alleen maximaal maar twee ventjes neer. Verder heb ik in Los Santos alle missies gedaan, moet alleen dus die twee van Big Smoke nog.
Als iemand hem zou willen doen, hij staat hier, geen cheats nog mods ed gebruikt:
Hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |