Neuh, dat niet. Maar komt mij beter uit dan zaterdag, dan dan heb ik hier een feest, en daar wil ik graag mijn tuin bij gebruikenquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:44 schreef SpeedyGJ het volgende:
Idd maar veracht er vrijdag niet veel van.
Ja maar als je een wolkbreuk van 1 uur boven je hoofd hebt hangen dat zal alles wel lekker blank staan, mits je bijna geen tegels in je tuin hebt staanquote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
Neuh, dat niet. Maar komt mij beter uit dan zaterdag, dan dan heb ik hier een feest, en daar wil ik graag mijn tuin bij gebruiken
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 18:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja maar als je een wolkbreuk van 1 uur boven je hoofd hebt hangen dat zal alles wel lekker blank staan, mits je bijna geen tegels in je tuin hebt staan
Hier ookquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:13 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
In Eindhoven hebben we goede riolering anders
quote:Op dinsdag 12 juli 2005 13:58 schreef Coelho het volgende:
Nog behoorlijk bewerkt, toch? Of waren dit de echte kleuren??
De helderheid en contrast is idd wat opgeschroefd met Picture !Tquote:Op dinsdag 12 juli 2005 @ 14:31schreef DemonRage het volgende
Denk dattie met photoshop het contrast opgeschroefd heeft. Het heeft namelijk als bijwerking dat de kleurverzadiging wat extremer wordt, wat me hier het geval lijkt.
Wellicht koeler weer en kans op neerslagquote:Op dinsdag 12 juli 2005 19:32 schreef -chImp- het volgende:
Wat verwachten jullie experts voor volgende week voor de kop van Noord-Holland?
Lijkt dat zich er mamatus ontwikkeld....quote:Op dinsdag 12 juli 2005 22:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik heb ook nog een paar mooie foto'tjes geschoten in de Dolomieten..... gebeurde alleen niksWie kan even een diagnose geven van wat voort soort wolken dit zijn en wat het voor het weer kan betekenen?
[afbeelding]
[afbeelding]
Dacht ik ook inderdaad, maar het was ook ineens weg en gebeurde niks meer...quote:Op dinsdag 12 juli 2005 23:04 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Lijkt dat zich er mamatus ontwikkeld....
De zon komt eraan:quote:
Hij komt er heel af en toe en heel voorzichtig door hier.quote:Op woensdag 13 juli 2005 11:07 schreef jevric het volgende:
In Zaandam is het nog onwijs bewolkt, waar schijnt de zon al?
Constant klimaat? Ga naar Indonesie...quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik erger me wat aan het knmi. Die doen net alsof 29 graden perfect weer isEn dan ook nog een felle zon als ideaal aanmerken
Wat mij betreft mag die hele zon voorgoed ondergaan op dit moment. En de temerpaturen constant op 20 graden. Weg met de opwarming van de aarde, weg met het broeikasteffect.
De manier van hoe ze het weer brengen bevalt me niet. Maar goed, die weermannen daar zullen geen kaas ervan gegeten hebben. Mijn ideale weer is in ieder geval anders dan wat hun willen zien.
De zon werkt op het humeur ook, die temperaturen zijn gewoon niet goed voor mensen en dieren. 29 graden is 9 graden teveel. Niet alleen overdag maar ook 's nachts. Het hele leven wordt overhoop gegooid.
FF een programmeerregel toevoegen. Set sun at 20 degrees, set ray-beams at 9,930
Nee, maar het weer moet toch echt veranderen anders ziet het er slecht uit.
De ideale zon schijnt mild en geeft genoeg warmte, maar niet teveel. De ideale zon kun je in kijken zonder dat het pijn doet. De ideale zon werkt constant. De ideale zon prikt niet alsof je met naalden gestoken wordt. Heb weinig tegen de zon maar vaak lijkt het een grote oven hier.
Ik wil een constant klimaat dusIk wil ik wil
![]()
Nee liever niet.quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:28 schreef Dromenvanger het volgende:
blablabla
"Het weer vandaag; mooi"...quote:Op woensdag 13 juli 2005 08:28 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik erger me wat aan het knmi. Die doen net alsof 29 graden perfect weer isEn dan ook nog een felle zon als ideaal aanmerken
Wat mij betreft mag die hele zon voorgoed ondergaan op dit moment. En de temerpaturen constant op 20 graden. Weg met de opwarming van de aarde, weg met het broeikasteffect.
De manier van hoe ze het weer brengen bevalt me niet. Maar goed, die weermannen daar zullen geen kaas ervan gegeten hebben. Mijn ideale weer is in ieder geval anders dan wat hun willen zien.
De zon werkt op het humeur ook, die temperaturen zijn gewoon niet goed voor mensen en dieren. 29 graden is 9 graden teveel. Niet alleen overdag maar ook 's nachts. Het hele leven wordt overhoop gegooid.
FF een programmeerregel toevoegen. Set sun at 20 degrees, set ray-beams at 9,930
Nee, maar het weer moet toch echt veranderen anders ziet het er slecht uit.
De ideale zon schijnt mild en geeft genoeg warmte, maar niet teveel. De ideale zon kun je in kijken zonder dat het pijn doet. De ideale zon werkt constant. De ideale zon prikt niet alsof je met naalden gestoken wordt. Heb weinig tegen de zon maar vaak lijkt het een grote oven hier.
Ik wil een constant klimaat dusIk wil ik wil
![]()
Brrrrrrr wat is het koud bij jouw op de kamer.quote:
Hier is het zo'n 25 gradenquote:Op woensdag 13 juli 2005 18:36 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Brrrrrrr wat is het koud bij jouw op de kamer.
Hier is het op dit moment
44.30
54%
Ik heb even gekeken, en blikseminslagen.com redirect nu naar onweb.blids.de.quote:Op woensdag 13 juli 2005 18:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hier is het ook erg ideaal
@ Joekurr: Hoe zit het met jou bliksem/regen radar?
Die doet het namelijk niet
Oke ik snap het.quote:Op woensdag 13 juli 2005 21:25 schreef JoeKurr het volgende:
[..]
Ik heb even gekeken, en blikseminslagen.com redirect nu naar onweb.blids.de.
Hierdoor werken bliksem1 en bliksem2 niet meer.
Op onweb.blids.de hebben ze een nieuwe bliksemkaart, waardoor bliksem3 ook niet meer werkt.
Dat is het nadeel als je afhankelijk bent van andere websites...
25.3 hier momenteel.quote:Op donderdag 14 juli 2005 14:54 schreef DemonRage het volgende:
Het KNMI heeft nu wel leuke plaatjes:
[afbeelding]
(ze houden wel rekening met Fok! wat breedte betreft)
En waar staat de hoogste temperatuur weer?...
Bron knmiquote:Komende nacht is er in het noorden van het land al meer bewolking en kan in het Waddengebied een (onweers)bui voorkomen. Het wordt een zwoele nacht met minima tussen de 14 en 18 graden.
Dit is ook wel een mooie bliksedetectie: http://www.mouse-music.com/boltek/index.phpquote:Op donderdag 14 juli 2005 20:15 schreef SpeedyGJ het volgende:
Mooie bliksemdetectie Oom_Agent
Die zal ik even toevoegen aan mijn website![]()
![]()
Ik hoop dat we vanacht onweer krijgen
Edit:
BliksemDetectie toegevoegt
Dankquote:Op donderdag 14 juli 2005 21:40 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dit is ook wel een mooie bliksedetectie: http://www.mouse-music.com/boltek/index.php
Hmmmm idd, die ga ik ff toevoegen op mijn site.quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:40 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Dit is ook wel een mooie bliksedetectie: http://www.mouse-music.com/boltek/index.php
Mooie site!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:43 schreef Richard_Zutphen het volgende:
[..]
Hmmmm idd, die ga ik ff toevoegen op mijn site.
www.onweersite.nl
ontopic:
Zo te zien lijkt het onweer ten noorden langs te gaan trekken...helaas
Thnx!quote:Op donderdag 14 juli 2005 21:51 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Mooie site!
Mocht je nog meer radar/satelliet-bliksemdetectie beelden zoeken kijk dan even op mijn site
Ondertussen ben ik nog even volop op zoek naar andere radar/satelliet/bliksemdetectie beelden
not commercial use onlyquote:
Dan heb jij een ander weerstation dan ikquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:22 schreef JoeKurr het volgende:
Zow, dat is best een heftig plukje regen dat daar over de Noordzee trekt.
Helaas zit het niet zuidelijker
Hier is het nog altijd 23.1oC, volkomen windstil en helemaal helder.
Luchtvochtigheid is 34%.
Mijn weerstationnetje voorspelt wel regen, maar dat geloof ik eigenlijk niet zo.
dat is de temperatuur in mijn kamerquote:Op vrijdag 15 juli 2005 00:22 schreef JoeKurr het volgende:
Luchtvochtigheid is 34.
Het ziet er naar uit dat dat niet over Nederland komt.quote:Op vrijdag 15 juli 2005 13:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
Boven Duitsland ligt alweer een mooi buienlijntje:
[afbeelding]
Hier in Maastricht heeft 't vanmorgen nog even geregend.
En Rotterdam en omgeving worden zeker steeds overgeslagenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |